Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- ایرنا- رییس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه تمهیدات لازم برای اجرای موفق طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در سطح کشور اندیشیده شده است، گفت: جهاد دانشگاهی با بهره گیری از نیروهای توانمند از فعالان این بخش حمایت می کند.

به گزارش ایرنا ولی عاقلی روز پنجشنبه در جلسه استانی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی بیان کرد: متقاضیان مشاغل خانگی جهت بهره مندی از این حمایت ها می توانند با توجه به رشته های اولویت ‌دار در سایت www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

inhb.ir ثبت نام کنند.
وی ادامه داد: مجسمه سازی، پوشاک، انیمیشن، پرورش گل و گیاه، مترجمی زبان‌های خارجه، ویراستار، خشک کردن میوه، بسته بندی میوه، کسب و کارهای الکترونیکی، کیف دوزی، چرم دوزی، تولید عسل، گل های کریستالی و تولید نرم افزار از جمله رشته های اولویت دار در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی است.
وی با اشاره به ظرفیت های آذربایجان غربی در زمینه مشاغل خانگی نیز گفت: به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص استان و همسایگی با سه کشور آذربایجان، ترکیه و عراق، صاحبان مشاغل خانگی باید تولیدات خود را با استانداردهای بازارهای داخلی و بین الملی تطبیق دهند.
رییس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری برای حمایت از کالاهای ایرانی، بیان کرد: جهاد دانشگاهی با ورود متعهدانه و متخصصانه به این عرصه علاوه بر گام برداشتن در راستای منویات رهبری، سعی در حمایت از کالای ایرانی و معرفی تولید ایرانی به عنوان برند قابل رقابت در بازارهای داخلی و خارجی دارد.
وی با اشاره به نقش جهاد دانشگاهی در توسعه مشاغل خانگی، گفت: در اجرای این طرح باید از تمام ظرفیت های بخش خصوص و دولتی بهره برد.
به گزارش ایرنا نیاز کم به منابع مالی و مزایای فراوان مشاغل خانگی و نقش سازنده آن در اشتغال و توسعه اقتصادی موجب شده است تا به عنوان یکی از سیاست‌های مثبت برای ایجاد اشتغال مورد توجه قرار گیرد.
توسعه اشتغال از طریق مشاغل خرد و خانگی به عنوان یک ضرورت در توسعه اشتغال و کارآفرینی در اکثر کشورهای دنیا مطرح است و دولت‌ها توجه ویژه‌ای به آن دارند.
3214 /3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد جهاد دانشگاهي آذربايجان غربي مشاغل خانگي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۷۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه ویژه دولت سیزدهم برای توسعه راههای آذربایجان‌غربی

ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی گفت: بیش از ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی اختصاص داده شده که نشان از توجه ویژه دولت سیزدهم برای توسعه این بخش در استان است.

محمدصادق معتمدیان رو پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه امروز شاهد ارتقای شاخص های راه و مسکن در استان هستیم، اظهار کرد: بخش قابل توجهی از احداث ‌راه‌ها از مسیر قانونی بود که درگذشته مورد توجه نبود.

معتمدیان با تاکید بر اینکه هیچ قطعه راهی در آذربایجان غربی وجود ندارد که بلاتکلیف باشد، گفت: تمامی مسیرهای این استان دارای برنامه کاری و عمرانی جهت توسعه، پیشرفت و آبادانی هستند که در این بین، مسیر رازی - خوی از جمله محورهایی است که در حال تبدیل به مسیر اقتصادی بین‌المللی است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۴۶۲ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در آدربایجان‌غربی در قالب ۴۰ کارگاه راهسازی در دست اجرا بوده که حاصل کار مجموعه راه و شهرسازی با تلاش شبانه روزی و تصمیم گیری درست و استفاده از ظرفیت و پتانسیل‌های این استان است.

سرپرست راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی نیز در این آیین اظهار کرد: نهضت ملی مسکن یک تکلیف شرعی درکنار کار حرفه‌ای است که با تمام توان به همراهی بخش خصوصی وبا مشارکت مردم در خانه‌دار کردن بخش مستضعفین تلاش خواهیم کرد.

رسول عطایی در خصوص اراضی دولتی نیز گفت: در مقابل تبعیض و بی عدالتی ایستادگی خواهیم کرد و در زمینه برنامه‌های بازآفرینی شهری نوین نیز با اصول نوین ادامه خواهیم داد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم از زحمات سیدمحسن حمزه لو تقدیر و رسول عطایی به عنوان سرپرست راه و شهرسازی استان معرفی شد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راه اندازی بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • توسعه همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزشی- تحقیقاتی صنایع دفاعی
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • توجه ویژه برای توسعه راه های آذربایجان غربی
  • ساخت ۵۰۰ کیلومتر راه درآذربایجان غربی دردولت سیزدهم
  • اجرایی کردن طرح جامع جهاد علمی
  • توجه ویژه دولت سیزدهم برای توسعه راههای آذربایجان‌غربی
  • معرفی مدیرکل جدید راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی
  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار
  • حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب نور