Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-18@00:36:01 GMT

ادعای عجیب مسافر هلند در مرگ پیرمرد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۹۷۶۸۶

شامگاه ۲۷ خرداد امسال، مرد ۷۳ ساله که صاحب مغازه ساندویچی حوالی خیابان دماوند تهران بود با ضربه چاقو به قتل رسید و جوان ایرانی مقیم هلند به عنوان مظنون دراین پرونده شناسایی و در پایتخت بازداشت شد.

دیروز تنها مظنون پرونده پلیس آگاهی نزد بازپرس سجاد منافی آذر، رئیس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران آمد و با توجه که هنوز می‌گفت: دست به جنایت نزده ادعای عجیبی را مطرح کرد و گفت: مرد کشته شده ۲۰ سال پیش زمانی که برادر کوچک‌ترم ۱۳ ساله بود او را مورد آزار و اذیت قرارداد و وی را کشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او حالا با مرگش تاوان گناهش را داد. شهروز ۳۶ ساله در اتاق بازپرسی ایستاده و فقط فریاد می‌زد من قاتل نیستم، اشتباهی بازداشت شدم.

از آشنایی‌ات با مقتول بگو؟

برادرم دو سال از من کوچک‌تر بود. ۲۰ سال قبل و زمانی که هردویمان نوجوان بودیم. همین مرد کشته شده که در محله قدیمی‌مان زندگی می‌کرد، برادرم را مورد آزار و اذیت قرارداد و بعد از خفه کردن او را کشت.

پس دست به جنایت زدی؟

خیر. او را فقط دو مرتبه کتکش زدم و بعد فرار کردم.

چرا به هلند رفتی؟

در همان سال‌هایی که برادرم کشته شد، خانواده‌ام برای حفاظت از جانم و این‌که مثل برادرم کشته نشوم، مرا به هلند فرستادند. در آنجا دوره آشپزی بین المللی آموختم و در رستوران کار می‌کردم.

از آمدنت به ایران بگو؟

یک سال پیش نزد خانواده ام بازگشتم که متوجه شدم آن مرد که قاتل برادرم است مجازات نشده. او را یافتم و دو بار به‌خاطر کینه‌ای که داشتم در خیابان وی را کتک زدم، اما او را نکشتم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مرگ پیرمرد هلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۷۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ادعای عجیب درمورد تماس سفارشی با کادرفنی تیم ملی

مجری یک برنامه تلویزیونی شب گذشته ادعای عجیبی درمورد تیم ملی مطرح کرد.

به گزارش مشرق، در برنامه شب گذشته فوتبال برتر مجری این برنامه در گفت و گو با سهیل مهدی مدعی شد "یکی از سرمربیان تیم‌های لیگ برتری در تماس با مربی تیم ملی درخواست کرده به جای ۳ بازیکن؛ ۴ بازیکن از تیم او به جمع ملی‌پوشان دعوت شود تا بازی این تیم لغو شود"این ادعای مجری برنامه سبب شد ذهن‌ها به کادرفنی تیم ملی معطوف شود و برخی تصور کنند سرمربی مدنظر با امیر قلعه‌نویی یا دستیارانش چنین تماسی گرفته است.

این در حالی است که تمام اردوهای تیم ملی با سرمربیگری قلعه‌نویی در سال ۱۴۰۲ در روزهای فیفادی برگزار شده و در زمان برگزاری جام ملت‌های آسیا نیز کل تیم‌های لیگ برتری به تعطیلات رفتند. به همین دلیل این تصور که سرمربی لیگ برتری با کادرفنی فعلی تیم ملی بزرگسالان تماس گرفته باشد، از اساس اشتباه است.به نظر می‌رسد ادعای مجری این برنامه بیشتر درمورد تیم ملی امید در دوره سرمربیگری رضا عنایتی مطرح شده است.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ازدواج پیرمرد ۸۶ ساله با اولین عشق خود خبرساز شد
  • بررسی ادعای عجیب درمورد تماس سفارشی با کادرفنی تیم ملی
  • ادعای عجیب محمدحسین میثاقی روی آنتن زنده!
  • هافبک 17 ساله علیه ادعای میثاقی
  • دستگیری عامل آزار و اذیت ۲ دختر بچه در فارس
  • پاکو خمز در آستانه فسخ قرارداد با تراکتور؛ ادعای یک خبرگزاری
  • تیراندازی جمعی در شیکاگو
  • تیراندازی جمعی در شیکاگو/ یک کودک ۸ ساله کشته و ۱۰ تن زخمی شد
  • ۱۱ کشته و زخمی به علت تیراندازی در شیکاگو آمریکا
  • ادعای عجیب یک عضو استقلال | شما علم غیب داشتید؟