Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری رسمی ایتالیا (انسا) با اشاره به حکم اخیر دادگاه کومو مبنی بر تبرئه کامل حمید معصومی نژاد خبرنگار صدا و سیما در رم، نوشت: خبرنگار ایرانی مقیم ایتالیا جاسوس نبود و دادگاه با صدور حکمی او را تبرئه کرد

ایران آنلاین /    خبرگزاری رسمی ایتالیا (انسا) با اشاره به حکم اخیر دادگاه کومو مبنی بر تبرئه کامل حمید معصومی نژاد خبرنگار صدا و سیما در رم، نوشت: خبرنگار ایرانی مقیم ایتالیا جاسوس نبود و دادگاه با صدور حکمی او را تبرئه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری انسا، خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا یکی از هفت7 نفری است که به اتهام قاچاق کالاهای با استفاده دوگانه، که نقض تحریم ها علیه ایران محسوب می شود، تبرئه شد.
انسا نوشت: حمید معصومی نژاد خبرنگار کانون مطبوعات خارجی که بخاطر گزارش هایش از ایتالیا در ایران معروف است روز سه شنبه از سوی دادگاه کومو تبرئه شد.
یک خبرنگار ایتالیایی اخیرا کتابی در باره معصومی نژاد نوشت که در آن به شرح آنچه بر وی درطول مدت زندانی و در سلول انفرادی به اتهام جاسوسی گذشت می پردازد. معصومی نژاد به آنسا گفت که این پایان یک کابوس بود، من به زندان برده شدم و در حکم دستگیری آمده بود که من یک خبرنگار نیستم از این رو انجمن روزنامه نگاران تنها بر اساس خبر روزنامه ها عضویت مرا به حالت تعلیق درآورد و سپس روانه سلول انفرادی و متعاقبأ حصر خانگی شدم.
در طول این سالها (8 سال) همواره در خانه و خیابان و یا در محل کارم و حتی در فرودگاه متحمل کنترل و بازرسی های مستمر پلیس شدم. تنها کانون مطبوعات خارجی با من ابراز همبستگی می کرد. من در این سالها چیزی نگفتم و فقط خواستار صدور حکم دادگاه بودم و اکنون انتظار دارم تا همانطور که خبر دستگیری من در صفحه اول روزنامه ها منتشر شد اکنون نیز خبر صدور حکم تبرئه ام ، نه برای من بلکه برای عزت حرفه خبرنگاری، جایی در گوشه و کنار صفحات روزنامه ها پیدا کند. / 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۷۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاسوس سابق موساد: اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد

جاسوس سابق موساد که عملیات طوفان‌الاقصی و حمله جمهوری اسلامی به رژیم صهیونیستی را پیش‌بینی کرده بود، گفته که این رژیم همچون امپراطوری رم و چنگیز خان محو می‌شود و تا ابد وجود نخواهد داشت.

به گزارش مشرق،‌ جاسوس سابق موساد میشکا بن دیوید که پس از استعفا به یک رمان‌ نویس تبدیل شد و حمله حماس به رژیم صهیونیستی و حمله ایران از آسمان به تل‌آویو را پیش‌بینی کرده بود، هم‌اکنون درباره آینده رژیم اسرائیل ابراز نگرانی کرده است.

این جاسوس سابق موساد در کتاب خود تحت عنوان «کوسه» که در سال ۲۰۱۷ منتشر شده بود، به درگیری مرگباری اشاره می‌کند که با حمله حماس به شهرک‌های صهیونیست‌نشین در پشت نوار غزه شروع می‌شود و به تنش بین جمهوری اسلامی و رژیم صهیونیستی می‌رسد.

پس از عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ماه)، این کتاب به پرفروش‌ترین کتاب او تبدیل شد.

طبق گزارش العربیه، بن دیوید که برای مدت ۱۲ سال در موساد فعالیت داشته است، به خوبی می داند که ارتش یا سازمان های اطلاعاتی ممکن است شکست بخورند.

در سال ۱۹۹۷، وی در عملیات ناکام موساد در ترور رئیس سیاسی وقت حماس خالد مشعل در اردن مشارکت داشت. وی در سال ۱۹۹۹ پس از آن‌که نام وی پس از ترور نافرجام مشعل، فاش شد، موساد را ترک کرد و ۲۰ کتاب به زبان عبری نوشت.

وی هم‌اکنون با ابراز نگرانی درباره آینده رژیم صهیونیستی گفت «مردم اسرائیل ۳ هزار سال یا شاید بیشتر زندگی کرده باشند اما به امپراطوری رم نگاه کنید به چنگیزخان نگاه کنید...آن‌ها دیر یا زود ناپدید خواهند شد».

وی تأکید کرد «چشم‌اندازم به من میگوید که اسرائیل برای همیشه وجود نخواهد داشت».

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • سرنوشت توماج صالحی چه می‌شود؟ 
  • چوبه‌دار یا تکرار ماجرای هاشم آغاجری؛ کدامیک سهم توماج صالحی می‌شود؟ 
  • رضا نصری: احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو از طرف دادگاه کیفری بین المللی / برای مبارزه با اسرائیل هم که شده از جنجال‌آفرینی بپرهیزید!
  • گزارش کانال 11 اسرائیل از دستگیری جاسوس نظامی در اسرائیل؛ ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • دستگیری جاسوس نظامی در اسرائیل؛ ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • کری خوانی فوتبالی پدر پسری فردین و امیررضا معصومی +فیلم
  • بررسی مخفیانه قرار بازداشت تتانیاهو توسط دادگاه لاهه
  • جاسوس سابق موساد: اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
  • احتمال صدور حکم بازداشت مقامات تل آویو در دادگاه کیفری بین‌المللی
  • نگرانی تل آویو از احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو