Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@10:22:40 GMT

تشکیل نخستین جلسه بهسازی بافت مرکزی کلانشهر تبریز

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۹۷۷۴۵

تشکیل نخستین جلسه بهسازی بافت مرکزی کلانشهر تبریز

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، سعید حاجی زاده، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کلانشهر تبریز در خصوص این جلسه اظهار داشت: هدف از تشکیل کمیته بهسازی محیط بافت مرکزی کلانشهر تبریز بررسی مشکلات موجود در بخش های مختلف و ارائه راهکارهای لازم برای بهسازی این منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، در این کمیته قائم مقام شهردار کلانشهر تبریز، معاون عمرانی شهرداری تبریز، مدیرعامل سازمان عمران، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز، شهردار منطقه ۸ و مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز حضور داشتند.

حاجی زاده با اشاره به محورهای مورد توجه در کمیته بهسازی شهرداری کلانشهر تبریز تصریح کرد: زیباسازی و بهسازی بافت مرکزی شهر، تعریض پیاده روهای مسیر جمهوری، اصلاح و حذف زوائد بصری، جداره سازی مسیر، هدایت آب های سطحی، حل مشکلات ترافیکی و تامین امنیت عابران مهمترین اولویت های مطرح شده در این جلسه بود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کلانشهر تاکید کرد: در این جلسه همچنین بر لزوم مشارکت اصناف و کسبه و مالکان واحدهای اداری و تجاری بافت مرکزی شهر در زیباسازی نمای بیرونی و اطراف املاک خود تاکید شد.

حاجی زاده در ادامه خاطرنشان کرد: در پایان این جلسه وظایف و حیطه کاری هریک از واحدهای تابعه شهرداری حاضر در کمیته یاد شده مشخص و هماهنگی های لازم برای آغاز اقدامات اجرایی صورت گرفت.

کد خبر 4327020

منبع: مهر

کلیدواژه: تبریز سعید حاجی زاده شهرداری تبریز گرگان بوشهر شهرکرد شیراز مشهد یاسوج عید سعید فطر خرم آباد بیرجند مواد مخدر تبریز خبرگزاری مهر ماه مبارك رمضان سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۷۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ستاد استانی «جهش تولید با مشارکت مردم» در نخستین نشست شورای اداری گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ علی محمد زنگانه، استاندار در این نشست از تصویب ۱۴ طرح تحول آفرین برای سال جدید در استان با مشارکت صاحبان سرمایه داخلی و پشتیبانی بانک‌ها خبر داد.

دکتر زنگانه گفت: مصوبات سفر‌های وزرا به استان باید تا مرحله اجرا، پیگیری شود.

پیشرفت روستامحور، تکمیل طرح‌های نیمه تمام، تسهیل در روند اجرای طرح طبیعت گردی آشوراده و فاز دو مجتمع پرورش میگو گمیشان، تکمیل طرح علاج بخشی خلیج گرگان، توسعه صادرات غیرنفتی، مولدسازی و راه اندازی واحد‌های راکد، از تاکیدات نخستین نشست شورای اداری استان گلستان بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ادامه روند کمک به تکمیل طرح دفع آب‌های سطحی کلانشهر اهواز
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در سال ۱۴۰۳
  • بهسازی پیاده‌روها و جداره مسجد مقدس جمکران
  • تشکیل کمیته حقیقت‌یـاب برای خانم دکتر جوان | نوشدارو بعد از مرگ پرستو
  • تشکیل کمیته حقیقت‌یاب درباره فوت خانم دکتر جوان
  • تشکیل کمیته حقیقت‌یاب درباره خودکشی دکتر پرستو بخشی/با خاطیان و مقصران برخورد می‌شود
  • تصویب دو لایحه شهرداری در نخستین جلسه علنی شورای شهر قزوین
  • خاطرات ناب یک «آپاراتچی» با لهجه ترکی
  • پسران حسینی دور هم جمع شدند(عکس)
  • تشکیل ستاد استانی «جهش تولید با مشارکت مردم» در نخستین نشست شورای اداری گلستان