Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@09:33:23 GMT

متخلفان کالا در دلیجان پنج میلیارد ریال جریمه شدند

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۹۷۷۸۱

متخلفان کالا در دلیجان پنج میلیارد ریال جریمه شدند

خمین - ایرنا - قاضی تعزیرات حکومتی شهرستان دلیجان گفت: متخلفات قاچاق کالا، خدمات بهداشتی و دارو در این شهرستان به پرداخت پنج میلیارد ریال جزای نقدی جریمه شدند.

سجاد قاسمی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: 114 فقره گزارش تخلف در بهار امسال از سوی مراجع نظارتی و دستگاه های اجرایی به این شعبه ارجاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: 109 مورد از این پرونده ها با سیر مراحل قضایی به رای انجامید.
قاضی تعزیزات حکومتی دلیجان بیان کرد: با قطعیت آرای صادره در اجرای احکام کیفری ، مبالغ تمامی احکام وصول و به خزانه دولت واریز شده است.
قاسمی گفت: 454 فقره پرونده نیز در سال گذشته در تعزیرات حکومتی دلیجان تشکیل و رسیدگی قضایی شد.
وی ادامه داد: متخلفان در این زمینه به جزای نقدی بیش از 35 میلیارد ریال به نفع دولت محکوم شدند.
قاضی تعزیرات حکومتی شهرستان دلیجان یادآور شد: در بخش قاچاق کالا به غیر از جزای نقدی، کالاهای قاچاق با ارزش 25میلیارد ریال به نفع دولت ضبط شد و تعدادی وسیله نقلیه مخصوص حمل کالای قاچاق شامل سواری و کامیون نیز توقیف شده است.
شهرستان دلیجان از توابع استان مرکزی با 50 هزار نفر جمعیت در مسیر راه اصلی استان های جنوبی و شرقی با استان های شمالی و مرکز واقع شده است.
7277/6013/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد تعزيرات حكومتي جزاي نقدي متخلفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۷۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۶۷ میلیاردی قاچاقچی پوشاک در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، علیرضا لطفی با اشاره به جریمه ۶۷ میلیارد ریالی قاچاقچی پوشاک در خرم آباد گفت: پرونده در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی خرم آباد بررسی و با توجه به مدارک موجود، علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم به پرداخت ۵۸ میلیارد ریال جریمه نقدی معادل ارزش کالا محکوم شد.

وی افزود: شعبه با توجه به اینکه ارزش وسیله نقلیه کمتر از ارزش کالای کشف شده است، ۹ میلیارد ریال معادل ارزش خودرو به جریمه اضافه و متهم را در مجموع به پرداخت ۶۷ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان اظهارداشت: نیروی انتظامی شهرستان خرم آباد کامیون را به ظن قاچاق توقیف و پرونده محموله قاچاق کشف شده را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • خودروی حامل دام قاچاق به مقصد نرسید
  • جریمه قاچاقچی سوخت در تربت جام
  • محکومیت قاچاقچیان کالا، دام و زغال در خوزستان
  • رسیدگی به پرونده قاچاق ۲ هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت در خرمشهر
  • جریمه قاچاقچیان کالا‌های خارجی در جلفا
  • جریمه ۶۷ میلیاردی قاچاقچی پوشاک در خرم آباد
  • ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور
  • قاچاقچیان کالاهای خارجی جلفا ۶میلیارد و۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • جریمه ۶۷ میلیارد ریالی قاچاقچی پوشاک در خرم آباد
  • کشف ۱۳۳۶ حلقه رینگ قاچاق در پیرانشهر