Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@07:41:08 GMT

ایرانیان مقیم قطر، تیم ملی فوتبال را ستودند

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۹۷۹۴۱

ایرانیان مقیم قطر چهارشنبه شب با حضور در سالن 'علی بن حمد العطیه' یکی از مکان های پخش رقابت های جام جهانی فوتبال ، با تشویق های بی امان تیم ملی فوتبال ایران یک شب به یاد ماندنی رقم زدند. آفتاب‌‌نیوز : هواداران تیم ملی فوتبال در دوحه در طول بازی با در دست گرفتن پرچم کشورمان و تشویق های بی امان خود ، غیرت بازیکنان ایرانی را ستودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ایرانیان که یک صدا اعضای تیم ملی و کارلوس کی روش سرمربی تیم را تشویق می کردند ، بارها از سوی سایر حاضرین در سالن مورد تشویق قرار گرفتند.
تعداد زیادی از افرادی که تنها برای تفریح در این محل حاضر شده بودند با در دست گرفتن تلفن های همراه خود به ثبت لحظه های پر شور و حرارت تماشاچیان ایرانی پرداختند.
بر اساس این گزارش، یکی از نکات جالب توجه در جریان نمایش مسابقه فوتبال بین تیم های ملی ایران و اسپانیا ، ادای احترام تماشاچیان حاضر در سالن به کشورمان بود. آنها هنگام پخش سرود ملی ایران به احترام از جای خود برخاستند و با پایان سرود هم تیم ملی کشورمان را برای لحظاتی تشویق کردند.
'محمد زارع نژاد' معروف به ممد بوقی دوحه که با لباس منقوش به پرچم سه رنگ ایران در میان تماشاچیان حاضر شده بود ، توجه سایرین را به خود جلب کرده بود به نحوی که تعداد زیادی از حاضران خارجی بخشی از عکس های سلفی را در کنار او به یادگاری گرفتند.
زارع نژاد که 50 سال گذشته را در دوحه زندگی کرده است ، یکی از طرفداران پرپا قرص و وفادار تیم های باشگاهی و ملی ایران است و در هر بازی که نامی از کشورمان در آن باشد نفر اول است.
زارع نژاد که موفق به دیدن بازی اول ایران درجام جهانی نشده است ، چهارشنبه شب جبران کرد و با فریاد شعارهای آشنا برای فوتبال دوستان ایرانی ، تماشاچیان را به وجد آورد.
ایرانیان حاضر در سالن بعد از پایان بازی در گفت وگو با ایرنا ، با وجود که از نتیجه مسابقه راضی نبودند اما بازی منطقی و قابل قبول تیم ملی فوتبال کشورمان در مقابل تیم پرقدرت و پر مهره اسپانیا را ستودند.
'مالک' پزشک ایرانی مقیم دوحه نیز گفت : حق ما شکست نبود . عادلانه ترین نتیجه برای این بازی حداقل مساوی بود اگرچه دقایقی هم ایران تیم برتر میدان بود.
این فوتبال دوست اهل آمل ، دفاع یکپارچه ایران و بستن راههای نفوذ را تاکتیک موفق تیم کشورمان ارزیابی کرد و گفت :معتقدم تیم اسپانیا با وجود فشارهای زیادی که به تیم ایران آورد نتوانست گل سالمی به ثمر برساند و اگر اشتباه ناخواسته ما نبود ،از این بازی دست خالی بر می گشت.
امیرحسین دانش آموز کلاس ششم دبستان ایرانیان دوحه هم که به دلیل تشویق های بی امان خسته به نظر می رسید ، گفت : لایی ' وحید امیری' به 'جرالد پیکه' مدافع تیم ملی اسپانیا و بارسلونا زیباترین لحظه مسابقه بود و اگر ' مهدی طارمی' می توانست پاس امیری را به گل تبدیل کند ، لحظه ای فراموش نشدنی برای فوتبال ایران به دست می آمد.
ایرانیان مقیم قطر که در بازی نخست تیم ملی مقابل مغرب حاضر نبودند ، در دومین بازی با حضور خود شور و نشاط خاصی به سالن محل نمایش مسابقات فوتبال بخشیدند به نحوی که مجری برنامه بارها از حضور گرم ایرانیان به نیکی یاد کرد وابراز امیدواری کرد کشورمان از گروه خود به مرحله بعد صعود کند. کد خبر: ۵۳۰۳۱۹ تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۲

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۷۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب مهاجم تیم ملی ایران برای رم و دروسی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سردار آزمون، مهاجم تیم ملی کشورمان بعد از پشت سرگذاشتن دوران مصدومیت «آماده بازی برای آ.اس رم شد».سردار آزمون با 52 گل برای تیم ملی کشورمان دومین گلزن برتر تاریخ ایران به شمار می‌آید. به نقل از فارس آزمون در بازی رفت تیم ملی کشورمان مقابل ترکمنستان در مسابقات انتخابی راه یابی به جام جهانی 2026 از ناحیه همسترینگ مصدوم شد.دوران نقاهت آزمون نزدیک به 4 هفته طول کشیده و مهاجم ایرانی اکنون بعد از بهبودی آماده بازی مجدد برای جالوروسی شده است.

سایت وان اسپورت می‌نویسد که «بازگشت سردار آزمون» به تمرینات گروهی رم و آماده شدن برای بازی قبل از بازی مقابل میلان «خبری خوشحال کننده برای دنیله دروسی است».روما پرس هم گزارش داد که بازگشت آزمون می‌تواند دنیله دروسی، سرمربی تیم در انتخاب مهاجمان در خط حمله کمک کند تا «بتواند با سیستم هجومی بهتری به مصاف میلان برود».

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896271

دیگر خبرها

  • تشویق بی‌امان محرم نویدکیا از سوی هواداران سپاهان + فیلم
  • سید حسن خمینی: قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و کشتی فرنگی کشورمان در آسیا موجب افتخار و خوشحالی همه ایرانیان ورزش دوست است
  • امیرعبداللهیان از سرکنسولگری ایران در استانبول بازدید کرد
  • بازدید امیرعبداللهیان از سرکنسولگری ایران در استانبول
  • حضور امیرعبداللهیان در سرکنسولگری ایران در استانبول + عکس ها
  • خبر خوب مهاجم تیم ملی ایران برای رم و دروسی
  • صاحبخانه های خوب تشویق می‌شوند
  • انتصاب جدید در صنعت برق/ مدیرعامل مدیریت شبکه برق منصوب شد
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایرانیان جهان را به وجد آورد
  • ثنای ایرانیان مقیم خارج