Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@20:06:08 GMT

یکصد و سی‌ و هشتمین شماره «خط حزب الله» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۹۸۰۵۸

یکصد و سی‌ و هشتمین شماره «خط حزب الله» منتشر شد

تهران - ایرنا - نشریه «خط حزب الله» در یکصد و سی‌ و هشتمین شماره، به نامه عده ای از افراد وابسته به جریان های خاص به مسئولان نظام درباره مذاکره بدون قید و شرط با آمریکا پرداخته است.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای، عده‌ای از افراد وابسته به جریان‌های خاص در روزهای اخیر از موضع ترس و انفعال و با شنیدن خبر حمله‌ نظامی به ایران، نامه‌ای خطاب به مسئولان نظام نوشتند و در آن به مذاکره بدون قید و شرط با آمریکا تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«خط حزب‌الله» در سخن هفته‌ این شماره‌ خود با عنوان «در زمین شیطان» به این نامه پرداخته است.
در این شماره با توجه به مهم بودن موضوع، «خط حزب‌الله» در اطلاع‌نگاشتی به 10 توصیه‌ رهبر انقلاب به مردم در این جنگ اقتصادی پرداخته است.
«طرح منطقی جمهوری اسلامی برای نابودی رژیم صهیونیستی» عنوان ستون «بازخوانی تاریخی» این شماره است که به راه‌حل رهایی سرزمین فلسطین از اشغال رژیم صهیونیستی و چگونگی نابودی این رژیم از منظر رهبر انقلاب پرداخته است.
نظر رهبر انقلاب درباره پیوستن به معاهدات بین‌المللی، مسابقه‌ فوتبالی که رهبر انقلاب تا آخر بازی آن را تماشا کردند، والله در جامعه اسلامی هم ممکن است مترف به‌وجود بیاید، تا وقتی امکانات کشور در دست عده‌ معدودی است، فقر ریشه‌کن نخواهد شد، عناوین بخش‌های دیگر نشریه یاد شده است که مخاطبان می‌‌توانند با مراجعه به آن، این مطالب را مطالعه کنند.
یکصد و سی و ‌هشتمین شماره‌ «خط حزب‌الله» به روح پرفتوح شهید مهدی خوش سیرت تقدیم شده است.
نسخه‌ PDF نشریه در سه نسخه‌ تابلوی اعلانات، A4 جهت مطالعه و A3 برای چاپ و تکثیر روی خروجی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم مردم می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.
سیام**3061**1880* 2023

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي نشريه خط حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۸۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، تا ساعتی دیگر با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • توصیه جالب رهبر انقلاب خطاب به زائران بیت‌الله الحرام
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر انقلاب در راه نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب
  • دیدار کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبر انقلاب
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبرانقلاب دیدار می‌کنند
  • مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • «درآمدی بر علوم انسانی اسلامی در اندیشه رهبر انقلاب» منتشر می‌شود
  • نماهنگ جدید شریک جرم منتشر شد