Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازوند استاندار کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت : خوشبختانه وحدت خوبی در میان مردم و مسوولان شهرستان هرسین وجود دارد و صدای واحدی برای پیگیری مطالبات مردم شهرستان شنیده میشود.

وی گفت : دبیرخانه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری باید به مدیران اعلام کند که در تدوین برنامه های لازم برای ایجاد اشتغال، به تفکیک شهرستانها و دستگاههای اجرایی، با ذکر مبلغ لازم و مقدار ایجاد اشتغال، عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازوند افزود :  «بوروکراسی زمانبر» همچنان از موانع عمده و اصلی بهبود کسب و‌ کار و ایجاد اشتغال در استان است. هر کدام از مدیران که توانایی تغییر در ساختار دستگاه خود برای تسهیل در روند تولید و ایجاد اشتغال را ندارند، باید کنار بروند.

وی افزود : بانکها باید برنامه خود را برای تعیین تکلیف واحدهای تولیدی تملک شده سریعا ارائه دهند. فرصتهای شغلی موجود باید به هر شکل ممکن حفظ شوند.

بازوند گفت : توسعه پایدار شهری در گرو درآمد پایدار شهرداریهاست. شهرداری ها باید در کنار ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، به فکر کسب درآمد پایدار برای شهر باشند.

وی گفت : شهرداریها می‌توانند با استفاده از ابزارها و تجهیزاتی که در اختیار دارند در زمینه های مختلف سرمایه‌گذاری و در ایجاد اشتغال نقش آفرینی کنند.

بازوند افزود : توفیق مدیریت شهری در ایجاد حس مسئولیت پذیری و انگیزش شهروندان برای مشارکت در امور مربوط به اداره شهر است که شهر را در مسیر توسعه حرکت خواهد داد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

خوشبختانه وحدت خوبی در میان مردم و مسوولان شهرستان هرسین وجود دارد

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۸۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سال گذشته به دستور وزیر امور خارجه و با مسؤولیت وزارت امور خارجه، نخستین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع)، با محوریت رفع مسائل زائران بین‌الملل برگزار شد و امسال نیز دومین نشست آن به میزبانی آستان قدس با حضور حجت‌الاسلام فقیه اسفندیاری، معاون امور بین‌الملل آستان قدس رضوی، علیرضا بیگدلی، معاون وزیر امور خارجه و حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد، معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی در اتاق جلسات معاونت امور بین‌الملل آستان قدس رضوی برگزار شد.

در این جلسه نسبت به فضای ظرفیت بین‌الملل شهر مشهد مقدس و مزیت‌های نسبی این شهر به عنوان شهر بین المللی و همچنین برگزاری نخستین اجلاسیه سفرای کشورهای زائر فرست در مشهد بحث و تبادل نظر شد.

دیپلماسی زیارت، حضور آستان قدس رضوی در رویدادها و نمایشگاه‌های بین‌المللی و همچنین حضور مؤسسات فرهنگی در نمایشگاه‌های مشهد از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

همچنین از دیگر موضوعاتی که در این نشست بحث و تبادل نظر شد، در خصوص مردمی‌سازی بحث زیارت در کشورهای هدف بود که چگونه مؤسسات و تشکل‌های مردمی در اقصی نقاط جهان بویژه کشورهای هدف بتوانند در خصوص گسترش کمی و کیفی زیارت تلاش کنند و بتوانیم با بهره‌مندی از ظرفیت مردمی در خصوص گسترش امر زیارت گام‌های مثبتی برداریم.

کد خبر 6088522

دیگر خبرها

  • تامین برق پایدار حوزه‌های برگزاری کنکور سراسری در استان یزد
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • جهش تولید بدون فعالیت کارگران معنا و مفهومی ندارد
  • تأمین برق پایدار برای آزمون سراسری ۱۲ شهرستان استان مرکزی
  • ضرورت ایجاد درآمدهای پایدار برای استان همدان
  • نخستین نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری