Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@17:11:36 GMT

خداحافظی زود هنگام پرو با جام بیست و یکم

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۹۸۱۹۹

خداحافظی زود هنگام پرو با جام بیست و یکم

تهران - ایرنا- تیم ملی پرو امروز (پنجشنبه) در ادامه رقابت های مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه برابر فرانسه شکست خورد و خیلی زود با جام بیست و یکم خداحافظی کرد.

به گزارش ایرنا؛ شاگردان «ریکاردو کاراکا» سرمربی آرژانتینی تیم ملی پرو امروز در ورزشگاه « اکاترینبورگ» به میدان رفتند و با نتیجه یک برصفر مغلوب تیم ملی فرانسه شدند تا بدین ترتیب با 2 شکست متوالی در مرحله گروهی این رقابت ها عملا از گردونه این رقابت ها حذف و دیدار سوم این تیم با تیم ملی استرالیا تنها جنبه تشریفاتی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این اتفاق در حالی رخ داد که آنان در دیدار برابر تیم ملی فرانسه نسبت به دیدار نخست خود مقابل تیم ملی دانمارک نمایش به مراتب بهتری داشتند.
تنها گل این دیدار را «امباپه» در دقیقه 34 برای تیم ملی فرانسه به ثمر رساند و ضمن اینکه صعود تیمش به مرحله بعدی این رقابت ها قطعی کرد پرو را نیز حذف کرد.
اما به نظر می رسد با این شیوه بازی و بردهای خفیف تیم ملی فرانسه برابر تیم های استرالیا و پرو، بازیکنان این تیم توانسته باشند انتظارات هواداران تیمشان را برآورده کرده باشند.
نیمه نخست دیدار تیم های ملی فرانسه و پرو بازی زیبایی بود؛ ملی پوشان پرو با توجه به شکست در دیدار نخست برابر تیم ملی دانمارک بدنبال کسب برتری و یا کسب حداقل امتیاز برابر تیم ملی فرانسه برای بقا در جام بیست و یکم بودند بر همین اساس از همان دقایق ابتدایی نیمه نخست حملات گسترده ای را بر روی دروازه خروس ها طراحی کردند.
د راین دقایق ملی پوشان فرانسه با دفاع منطقی چشم به ضد حملات داشتند اما در مجموع بازی در اختیار تیم ملی پرو بود.
در دقیقه 30 گوئررو کاپیتان تیم ملی پرو در محوطه جریمه تیم ملی فرانسه صاحب توپ شد و اومتیتی مدافع ملی پوش فرانسوی بارسلونا را پشت سر گذاشت اما ضربه او را هوگو لوریس دروازه بان خروس ها به خوبی دفع کرد.
در دقیقه 33 «کانه» هافبک تیم ملی فرانسه د رمحوطه جریمه پرو د رموقعیت گلزنی قرار گرفت اما ضربه نمایشی او را دروازه بان مهار کرد و مانع از گلزنی این بازیکن شد.
در دقیقه 34 و در ادامه حمله قبل اولیورژیرو مهاجم تیم ملی فرانسه از سمت چپ به سمت دروازه پرو نفوذ کرد و ضربه او پس از برخورد با مدافع این تیم تغییر مسیر داد و به امباپه رسید و او دروازه خالی را با یک بغل ساده باز کرد.
در دقایق پایانی نیمه نخست فرانسوی ها توسط ژیرو، گریژمان و هرناندز مهاجمان خود می توانستند به گل برسند که با درخشش دروازه بان پرو این فرصت ها برای این تیم از دست رفت.
بی شک پدرو گالسه سنگربان تیم ملی پرو بهترین بازیکن این تیم در نیمه نخست بود.
ملی پوشان پرو که پس از 36 سال یک بار دیگر به رقابت های جام جهانی صعود کرده و نمی خواستند با 2 شکست متوالی راحت با جام بیست ویکم خداحافظی کنند با یک تغییر به میدان آمده و با د راختیار گرفتن توپ و میدان ابتکار عمل را در اختیار داشتند اما تلاش آنان برای به ثمر رساندن گل به ثمر بود.
«دیدیه دشان» در دقیقه 75 و در حالیکه تیمش با کسب نتیجه برتری برابر تیم ملی پرو در آستانه صعود به مرحله بعدی رقابت های جام جهانی قرار گرفته است امباپه زننده تنها گل تیمش را از زمین بازی خارج و دمبله را جایگزین وی کرد.
در ادامه تلاش بازیکنان برای تغییر این نتیجه ثمری نداشت و فرانسه با شش امتیاز صعود خود به مرحله بعدی را قطعی کرد و پرو نیز عملا از گردونه این رقابت ها حذف شد.
ترکیب تیم ملی فرانسه:
لوریس، پاوارد، واران، اومتیتی، پل بوگبا، آنتوان گریژمان، ژیرود، امباپه( دمبله دردقیقه 75)، کانه، ماتوئیدی و هرناندز.
گالسه، رودریگوئز(سانتاماریا دردقیقه 45 )، ترائوسو،یووا، ژورئرو، راموس، آدوینکولا، کاریلو، یوتون (فارفان دردقیقه 45 )، فلورس وآکوئینو.
ورزشی **9144**1597

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال جام جهاني 2018 پرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۸۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به تنهایی قادر به رقابت با حضور فزاینده چین دراقیانوس آرام نیستیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا در اظهاراتی از ناتوانی واشنگتن در رقابت یک‌تنه با حضور فزاینده چین در جزایر اقیانوس آرام سخن گفت.

بلینکن تاکید کرد که ایالات متحده حتی اگر به تنهایی توانایی رقابت با نفوذ فزاینده چین در این منطقه را نداشته باشد، می‌خواهد گزینه بهتری از چین را در اختیار جزایر اقیانوس آرام قرار بدهد.

وزیر امور خارجه آمریکا ادامه داد: چین بر بسیاری از منطقه‌ها در جزایر اقیانوس آرام سیطره دارد و شاید مساحت این منطقه‌ها بیش‌تر از چیزی باشد که ما بتوانیم بر آن سیطره پیدا کنیم.

همچنین بلینکن به ابتکاری اشاره کرد که در دیدار سال گذشته میان «جو بایدن» رییس جمهور آمریکا و «آنتونی آلبانیز» نخست‌وزیر استرالیا رسانه‌ای شد و بر اساس آن «گوگل» باید کابل‌های اینترنت را در اقیانوس آرام بکِشد تا کیفیت اینترنت در کشورهای دوردست بهتر شود.

سخنان بلینکن در حالی بیان می‌شود که پارلمان جزایر سلیمان پنجشنبه گذشته «جرمیا مانل» را به عنوان نخست‌وزیر این کشور انتخاب کرد. مانل از حامیان روابط نزدیک با چین است.

روابط نزدیک جزایر سلیمان و چین در خصوص مسایل امنیتی نگرانی ایالات متحده آمریکا و استرالیا را در پی داشته است.

کد خبر 6096423

دیگر خبرها

  • به تنهایی قادر به رقابت با حضور فزاینده چین دراقیانوس آرام نیستیم
  • دو نشان طلا، حاصل تلاش تیراندازان همدان در مسابقات آزاد کشور
  • کار سخت مهاجمان پرسپولیس برابر «پولی»/ آمار خیره کننده مرد برزیلی
  • مسابقات آزاد تپانچه؛ ارشدنیا بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • بنیامین جرجانی برترین چابکسوار هفته چهارم کورس سوارکاری گنبدکاووس
  • سومین شکست متوالی تاتنهام و کسب ۳ امتیاز شیرین چلسی در خانه
  • لوکاس هرناندز رباط پاره کرد
  • دریا در پی طلا ساختن از مس
  • رایزنی سفیر ایران با معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی
  • دورتموند ۱ - ۰ پاری سن ژرمن/ میزبان به تور زد مهمان به تیر + فیلم