Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های ملی فوتبال فرانسه و پرو در چارچوب رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ امروز از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف هم رفتند.

تیم ملی فرانسه: لوریس، واران، اومتیتی، هرناندز، پاوارد، کانته، پوگبا، ماتویدی، گریزمان، ام باپه، ژیرو تیم ملی پرو: گالسه، رودریگز، تروکو، آدوینکولا، راموس، کوئوا، یوتون، آگینو، گوئررو، فلورس، کاریو

دقایق و حاشیه‌های حساس: بازی تیم‌های فرانسه و پرو از ساعت ۱۹:۳۰ آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
۲ تیم بازی نزدیکی را به نمایش گذاشته و توپ گیری‌های فراوانی را رقم زدند. دقیقه ۸ بازیکنان فرانسه با حضور پر شمار خود حمله‌ای را انجام دادند که در نهایت توپ توسط مدافعان دفع شد. پرو تا دقیقه ۱۰ بازی بهتری را از خود نشان داده است. دقیقه ۱۰ گریزمان توپی را در مقابل دروازه پرو به دست آورد که این توپ راهی بیرون شد. دقیقه ۱۴ ضربه سر رافائل واران از بالای دروازه پرو به اوت رفت. دقیقه ۱۶ داور متوئیدی را با کارت زرد جریمه کرد. دقیقه ۲۳ داور کارت زردی را به گوئررو نشان داد. دقیقه ۳۰ پائولو گوئررو شوت سر کشی را به سمت دروازه فرانسه زد و دروازه بان فرانسه این توپ را دفع کرد. دقیقه ۳۳ امباپه سعی به انجام حرکت عقرب داشت که موفق نشد.

دقیقه ۳۴ به دلیل اشتباه مدافعان پرو کیلیان امباپه موفق به ثمر رساندن گل اول برای تیم ملی فرانسه شد. نیمه نخست این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود فرانسه به پایان رسید. یوتون و رودریگز از ترکیب ۱۱ نفره به بیرون رفته و فارفان و سانتا ماریا جایگزین آن‌ها شدند.

دقیقه ۴۷ فارفان خطای سنگینی را به روی بازیکن فرانسه انجام داد. دقیقه ۴۹ شوت پدرو آکینو به تیرک دروازه فرانسه برخورد کرد. هوگو لوریس در بازى مقابل پرو، براى ١٠٠ مین بار درون دروازه تیم ملی فوتبال فرانسه قرار گرفت.

دقیقه ۷۳ فارفان از تیم ملی پرو شوتی را به تیرک دروازه فرانسه زد. دقیقه ۷۵ امباپه از زمین خارج و دمبله جایگزین او می‌شود. دقیقه ۸۱ داور کارت زردی را به فلورس نشان داد، اما در ادامه به اشتباه خود پی برده و کارت را پس گرفت. در دقیقه ۸۲ داور کارت زردی را به پدرو آکینو نشان داد. دقیقه ۸۶ پل پوگبا با کارت زرد داور جریمه شد. دقیقه ۸۸ پوگبا از زمین بازی خارج و انزوزی جایگزین او شد. در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود فرانسه به پایان رسید.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بازی بازی پرو فرانسه دروازه بان تیم ملی تیم ملی فوتبال تیم ملی زمین زمین پرو فرانسه دشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۸۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!

ارونوف دقیقه 6 بازی مقابل نساجی گل اول پرسپولیس را وارد دروازه حریف کرد

طرفداری | پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر و در قائمشهر مازندران به مصاف نساجی رفته است.

اوستون ارونوف برای بازی با نساجی دو بار خیال سرخ ها را راحت کرده است. مرتبه اول آنجایی بود که ترکیب پرسپولیس آمد و این بازیکن تاثیرگذار در ترکیب آغازین بازی حضور داشت. از آنجا که گفته شده بود ارونوف سرما خورده است، هواداران پرسپولیس نگرانی هایی بابت حضور این بازیکن در این دیدار حساس داشتند.

مرتبه دوم آنجایی بود که دقیقه 7 بازی مقابل نساجی توپ پشت محوطه به ارونوف رسید و این بازیکن با یک ضربه پرقدرت گل اول بازی را به ثمر رساند.

البته که در این صحنه، عملکرد ضعیف لوان پولی نیز مزید بر علت شد و دروازه بان نساجی به شکلی آماتور این گل را دریافت کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • نویر: خودمان را در فینال می‌دیدیم، خیلی تلخ است
  • دی‌لیخت: رئال هنگام مرگ ناگهان دوباره نفس می‌کشد!
  • کارشناسی بازی استقلال و ذوب آهن
  • احیای استقلال بعد از دو سکته ناقص/ خارجی‌ها صدر را آبی نگه داشتند
  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • کابوس اخراج برای پرسپولیس ادامه دارد؛ سروش رفیعی دقیقه 50 دو کارته شد!
  • شکار ۳ امتیازی آلومینیوم از تهران/شاگردان حسینی موقتا در رده هشتم
  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم
  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم