Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از المیادین، ستاد تبلیغات جنگ یمن اعلام کرد که یک هواپیمای شناسایی اماراتی در مقابل سواحل «جیزان» عربستان سعودی سرنگون شد و دو خلبان آن کشته شدند.

ستاد تبلیغات جنگ یمن تأکید کرد که این هواپیمای اماراتی که سرنگون شد در حال انجام ماموریت های اطلاعاتی بسیار خطرناکی بود و دو خلبان آن را هدایت می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال، سرتیپ«شرف لقمان»سخنگوی ارتش یمن اعلام کرد که فرودگاه «الحدیده» در امنیت کامل به سر می برد و صد در صد در کنترل ارتش و کمیته های مردمی است.

شرف لقمان افزود که لشکر موسوم به لشکر«العمالیق»اکنون در فاصله 6کیلومتری فرودگاه الحدیده در محاصره ارتش و کمیته های مردمی است.

لقمان تأکید کرد که سرنوشت نبرد در ساحل غربی یمن تقریبا مشخص شده است و ارتش یمن از عناصر لشکر العمالیق می خواهد که خود را تسلیم کنند.

وی در ادامه گفت که تحولات میدانی به سمت پایان کانون های نیروهای مزدور در ساحل غربی پیش می رود.

سخنگوی ارتش یمن تأکید کرد که حمله متجاوزان به سال غربی خودکشی بود.

در تحولی دیگر، «ضیف الله الشامی» عضو دفتر سیاسی انصار الله یمن نیز به المیادین گفت که نبرد ساحل غربی سرنوشت ساز است و تلفات ائتلاف عربستان بسیار زیاد است.

الشامی تصریح کرد که ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی هر گاه شکست می خورد بلافاصله ایران را متهم می کند این در حالی است که این ائتلاف هر چیزی که وارد یمن می شود را زیر نظر دارد.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 جنگ یمن و عربستان بندر الحدیده یمن جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۸۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه ترسناک کنده شدن چرخ هواپیمای مسافربری هنگام برخاستن از روی باند فرودگاه (فیلم)

 

منبع: چندثانیه

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: برخورد دو فروند هواپیما در باند فرودگاه هیثرو لندن (فیلم) لحظه کنده شدن پوشش موتور هواپیمای مسافربری (فیلم) لحظه کنده شدن چرخ هواپیما به هنگام تیک آف (فیلم)

دیگر خبرها

  • فیلم/ ورود هواپیمای رئیس‌جمهور به فرودگاه بین‌المللی سریلانکا
  • لحظه ترسناک کنده شدن چرخ هواپیمای مسافربری هنگام برخاستن از روی باند فرودگاه (فیلم)
  • مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قرنی در خرم آباد
  • ببینید | لحظه ترسناک کنده شدن چرخ هواپیمای مسافربری هنگام برخاستن از روی باند فرودگاه
  • اولین نبرد هوایی یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد
  • اولین نبرد هوایی بین یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد
  • ارتش یمن عملیات‌های خود علیه اسرائیل را افزایش می دهد
  • این شهید پسردایی ۱۵۰ افغانستانی بود!+عکس
  • نگرانی صهیونیست‌ها بعد از سرنگونی پهپاد هرمس توسط حزب‌الله
  • شهید قرنی نخستین شهید ارتش بعد از انقلاب اسلامی