Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اميد احمدي صفا نماينده وزن 49 کيلوگرم تيم ملي بوکس کشورمان کشورمان با شکست حريف چيني راهي نيمه نهايي شد.
به گزارش خبرگزاري فارس، تورنمنت بين المللي "اولان باتر" در حالي از روز(چهارشنبه) به ميزباني مغولستان آغاز شده که تيم ملي بوکس بزرگسالان کشورمان با ترکيب سه مشت زن راهي اين رقابت‌ها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين رقابت‌ها از روز چهارشنبه30خرداد با حضور 12 تيم آغاز شده است.
در وزن 75 کيلوگرم نيز شاهين موسوي در نخستين مبارزه خود به مصاف نماينده کره جنوبي رفت و اين ديدار با نيز به سود نماينده کشورمان به پايان رسيد. وي فردا به مصاف نماينده ميزبان خواهد رفت.
اميد احمدي صفا نماينده وزن 49 کيلوگرم تيم ملي بوکس کشورمان در نخستين مبارزه خود نماينده مغولستان را شکست داد و امروز(پنج شنبه) با شکست حريفي از چين راهي مرحله نيمه نهايي تورنمنت اولان باتر مغولستان شد و بايد با بوکسور قزاقستاني روبرو شود.
اکبراحدي به عنوان سرمربي و علي مظاهري به عنوان مربي هدايت اين تيم را برعهده دارند.
انتهاي پيام/ر

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۸۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاویانی نژاد در یک قدمی کسب سهمیه المپیک

‌ نماینده کشورمان در وزن ۷۷ کیلوگرم با پیروزی مقابل کشتی‌گیر عراق به نیمه‌نهایی صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسابقات کشتی فرنگی کسب سهمیه المپیک پاریس امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ در قرقیزستان پیگیری شد. در این مسابقات به فینالیست‌ها سهمیه داده می‌شود. بر اساس اعلام اتحادیه جهانی کشتی مسابقات شانس مجدد، رده‌بندی و فینال برگزار نخواهد شد.

در وزن ۷۷ کیلوگرم که ۹ نفر حضور دارند، امین کاویانی نژاد پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با علی محمد ال عبوداح از عراق سرشاخ شد که با نتیجه هفت بر یک به پیروزی رسید و راهی نیمه‌نهایی شد.

کد خبر 746525

دیگر خبرها

  • بوکسور اسلامشهری تیم ملی به مدال نقره دست یافت
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • صعود دو بوکسور ایران به فینال تورنمنت قرقیزستان/ صفری برنز گرفت
  • قشلاقی و فتحی در آستانه کسب نشان طلای بوکس بین المللی بیشکک
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال/ صفری به مدال برنز رضایت داد
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا| مهمدی و کاویانی نژاد به مرحله نیمه نهایی راه یافتند
  • کاویانی نژاد در یک قدمی کسب سهمیه المپیک
  • مهمدی و مختاری راهی نیمه نهایی شدند
  • صعود مهمدی به نیمه نهایی