Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار اصفهان گفت: باید سازمان قطارشهری اصفهان تمرکز خود را روی فعالیت خط دو به صورت جدی‌تر معطوف کند تا با فعالیت سه‌شیفته، احداث خط دو سرعت بیشتری می‌گیرد.

به گزارش ایمنا، قدرت الله نوروزی در جلسه هیئت‌مدیره سازمان قطارشهری اصفهان گفت: در آینده نزدیک با حضور یکی از مقامات کشوری، آیین بهره برداری رسمی فاز سوم خط یک قطار شهری اصفهان با پنج و نیم کیلومتر مسیر و شش ایستگاه جدید برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علاوه بر تکمیل خط شرقی مترو، سرفاصله مرحله دوم فاز سه خط یک در مسیر آزادی تا صفه به ۱۵ دقیقه می‌رسد و مدت زمان مسافرگیری در کل خط تا ساعت ۲۱ افزایش خواهد یافت.

افزایش ساعت بهره برداری مترو در مسیر آزادی- صفه

هم چنین، مشاور عالی شهردار اصفهان گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر اقدامات نهایی برای برقراری، راه‌اندازی و فعالیت‌های دیگر تونل شرقی در مسیر قدس تا آزادی در حال انجام است، خط کامل خواهد شد و قطارهای مترو می‌توانند بدون هیچ گونه مشکلی از این قطار استفاده کنند.

جواد شعرباف افزود: قرار است که ساعت بهره‌برداری در مسیر آزادی تا صفه از ۱۵ به ساعت ۲۱ برسد و استفاده مردم از این حمل و نقل پاک، به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

بودجه‌های اندک پاسخگو نیست

محمدرضا بنکدار هاشمی، مدیرعامل سازمان قطارشهری اصفهان با بیان این که ساخت پروژه‌های بزرگی چون مترو، نیازمند تأمین مالی قابل توجه و گسترده‌ است و باید بودجه‌های خوبی در این زمینه اختصاص پیدا کند، تصریح کرد: پروژه خط دوم قطارشهری اصفهان از نظر مالی نیازمند اختصاص بودجه مناسب است و بودجه‌های اندک در این زمینه پاسخگو نخواهد بود بنابراین باید در این خصوص حرکت‌های جدی صورت گیرد.

پارک‌سوارهایی در مجاورت ایستگاه های مبدأ و مقصد، تعبیه می‌شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان در ادامه این جلسه خاطر نشان کرد: به محض اینکه خط یک متروی اصفهان به صورت کامل در اختیار مردم قرار گیرد، فعالیت‌های لازم در خصوص یکپارچه‌سازی سیستم حمل نقل شهر اصفهان صورت می‌گیرد.

علیرضا صلواتی اتصال خطوط مترو و اتوبوسرانی در شهر را مهم خواند و افزود: قرار است پارک‌سوارها (پارکینگ تشویقی) در مجاورت ایستگاه های مبدأ و مقصد، تعبیه شود و برنامه‌ریزی به‌گونه‌ای صورت گیرد که مردم بتوانند به منظور حمل و نقل درون‌شهری خود از ظرفیت‌های مختلف به خوبی بهره لازم را ببرند.

موضوعات مالی از دغدغه‌های مهم خط دوم مترو به شمار می‌رود

مجری خط دوم قطارشهری اصفهان در ادامه جلسه هیئت‌مدیره سازمان قطارشهری اصفهان گفت: اقدامات مختلف برای مطالعات، انتخاب مشاورین، پیمانکاران، مناقصات و ساخت خطوط متروی در حال انجام است و تلاش می‌کنیم که با جدیت در این زمینه اقدامات مختلف را عملیاتی کنیم.

محسن واعظی فر ادامه داد: در حال حاضر موضوعات مالی از دغدغه‌های مهم خط دوم متروی اصفهان به شمار می‌رود و تلاش می‌کنیم که با رفع این مسائل، اتفاقات خوبی در این زمینه رقم بزنیم.

احداث مجتمع‌های ایستگاهی خط دو با نگاه جدید

رییس کمیسیون اقتصادی شورای شهر اصفهان اظهار کرد: مجتمع‌های ایستگاهی خط دوم متروی اصفهان با نگاه جدید باید احداث شود و تعیین تکلیف این موضوع به سرعت عملیاتی شود.

نصیر ملت تاکید کرد: بدون شک ارزش افزوده مجتمع‌های ایستگاهی به میزان قابل توجهی بر فعالیت خط دوم قطارشهری اثرخواهد گذاشت.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهردار اصفهان شهرداری اصفهان قدرت الله نوروزی متروي اصفهان اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۸۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطار شهری مشهد در شب های قدر رایگان است

تین نیوز

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری مشهد گفت: سرویس دهی قطار شهری در شب های قدر از یک ساعت قبل از اذان مغرب تا پایان مراسم رایگان خواهد بود.

به گزارش تین نیوز، بهرام نکاحی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص سرویس دهی قطار شهری در شب های قدر اظهار کرد: به منظور رفاه حال شهروندان و زائران و بهره مندی از مراسم پرفضیلت شب های قدر، سرویس دهی خطوط متروی مشهد در این شب ها تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: مسافران می توانند از یک ساعت قبل از اذان مغرب تا پایان سرویس دهی از خدمات رایگان مترو استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری مشهد خاطرنشان کرد: بهای خدمات در روز شهادت حضرت علی(ع) نیز رایگان خواهد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • قطار شهری مشهد در شب های قدر رایگان است
  • برف و باران نوروزی اصفهان را فرا می‌گیرد
  • زیرساخت‌های فرهنگی در احداث پارک‌ها مدنظر قرار گیرد
  • توسعه فرهنگ کتابخوانی در احداث پارک‌های سنندج مورد توجه قرار گیرد
  • افزایش ساعت کاری مترو تهران در شب‌های قدر
  • درخواست آغاز حرکت قطار عمرانی شهر قیامدشت در سال جدید به شورا رفت
  • توجه ویژه مدیریت شهری اصفهان به احداث مراکز گردشگری در شمال شهر
  • افزایش بهای بلیت قطار شهری مشهد اعمال شد
  • قطار‌های نوروزی در مسیر مشهد ۴ رام افزایش یافت
  • افزایش بهای بلیت قطار شهری مشهد اعمال شد/ افزایش بلیت اتوبوس از اردیبهشت ماه