Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-28@18:00:02 GMT

فراخوان مردم سمنان به مدیریت مصرف برق + فیلم

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۹۸۷۰۶

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی اکبر صباغ مدیرعامل برق منطقه ای سمنان در گفت و گوی خبری در استودیو 20 گفت : ساعت پیک مصرف در استان سمنان 11 تا 16 و 17 تا 23 است و از مردم و صنایع می خواهیم با برنامه ریزی در این ساعات از مصارف غیر ضروری بپرهیزند . وی افزود : به عنوان مثال امروز نیروگاه های استان سمنان 502 مگاوات برق تولید کردند اما مصرف برق در این استان 522 مگاوات بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صباغ با اشاره به کاهش بارندگی در سال های ایر تاکید کرد : به این ترتیب نمی توان امسال روی تولید در نیروگاه های برق - آبی حساب کرد و مصرف بهینه برق برای پیشگیری از خاموشی ها ضروری است . کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سمنان برق نیروگاه مگاوات صنایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۸۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش «نذر خون» در استان سمنان/ مراکز آماده پذیرایی است

محسن طاهریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه هر ساله سنت نذر خون در استان سمنان به ویژه در میانه ماه رمضان مورد استقبال خوب مردم قرار می‌گیرد، ابراز کرد: امسال نیز پایگاه‌های انتقال خون در سراسر استان سمنان آماده دریافت خون از مردم هستند.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز به واسطه تصادف‌های جاده‌ای نیاز بیماران و مصدومان به خون بیشتر هم می‌شود، افزود: نیاز داریم که مردم استان به پایگاه‌ها مراجعه و خون اهدا کنند.

مدیرکل انتقال خون استان سمنان با بیان اینکه در ماه رمضان چهار پایگاه انتقال خون در سمنان، گرمسار، شاهرود و دامغان پذیرای مردم نیک اندیش استان است، ابراز کرد: مردم می‌توانند بعد از افطار و از ساعت ۲۰ تا ۲۳ نیز به مراکز انتقال خون مراجعه و خون اهدا کنند.

طاهریان اهدای خون را نجات یک زندگی دانست و تاکید کرد: یکی از انتظارات ما از رسانه‌ها این است که نذر خون را به مثابه یک سنت نیک معرفی و تبیین کنند تا بتوانیم شاهد استقبال بیشتر مردم باشیم.

وی با بیان اینکه هر فردی که بالای ۱۸ سال سن و بالای ۵۰ کیلوگرم وزن دارد می‌تواند خون اهدا کنند، افزود: کارشناسان انتقال خون در مراکز حضور داشته و مردم را راهنمایی خواهند کرد.

کد خبر 6063976

دیگر خبرها

  • رفتار پلیس با مردم خیرخواهانه و با مجرمان قاطعانه باشد
  • فراخوان برای اعتصاب‌های جدید در آلمان
  • فرهنگسازی و ترویج کتابخوانی میان کودکان ضروری است
  • اجرای پویش «نذر خون» در استان سمنان/ مراکز آماده پذیرایی است
  • روند مصرف سوخت در استان سمنان طی تعطیلات نوروزی چگونه بود؟
  • فراخوان جشنواره «شعر توحیدی» منتشر شد
  • تولید بیش از ۸ میلیارد کیلو وات ساعت انرژی خالص در نیروگاه نکا
  • اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب شهرستان میبد + عکس
  • رئیس‌جمهور: رفع موانع مردمی‌سازی و مشارکت عمومی در امور خیر ضروری است
  • بازنگری در مقررات ملی ساختمان با رویکرد مدیریت مصرف انرژی