Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@22:56:58 GMT

آتش نشانی گلستان آتش نشان افتخاری می پذیرد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۹۸۹۱۰

آتش نشانی گلستان آتش نشان افتخاری می پذیرد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سلگی شامگاه پنج شنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری دوره های آموزش و جذب آتش نشان افتخاری خبر داد و اظهار داشت: خدمات ایمنی شهرداری گلستان هدف از برگزاری این دوره‌ها را آشنایی و شناخت حریق و حوادث برای مقابله و پیشگیری از انواع حوادث برای شهروندان  به مرحله اجرایی در خواهد آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این دوره‌ها به‌صورت رایگان برای عموم مردم می‌باشد و توسط کارشناسان آتش‌نشانی سازمان برگزار می شود و علاقه‌مندان می‌توانند از هفته آتی برای ثبت نام به ایستگاه مرکزی واقع در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر گلستان مراجعه کنند

سلگی همچنین با اشاره به ضرورت جذب آتش نشان افتخاری، اضافه کرد : آتش نشانان افتخاری با فراگیری آموزش های مختلف مروج و پیام رسان در خانواده و شهر می باشند  البته به آتش نشانان افتخاری پس از اتمام دوره آموزشی گواهینامه ارائه خواهد شد.

سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری گلستان با بیان اینکه انتظار داریم اصناف به ویژه صاحبان کارگاهای زیر زمینی در صف اول این دوره از آموزش ها باشند، اعلام کرد: معتقدیم ارایه آموزش های شهروندی به کاهش حوادث ، سوانح وآتش سوزی ها منجر می شود به همین خاطر این دورها از این پس بصورت مدام در شهر گلستان برپا خواهد بود.

کد خبر 4327174

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش نشانی شهرداری گلستان فرمانداری بهارستان گرگان بوشهر شهرکرد مشهد شیراز یاسوج عید سعید فطر خرم آباد بیرجند تبریز مواد مخدر سانحه تصادف خبرگزاری مهر ماه مبارك رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۸۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور + فیلم

حجت الاسلام نوری معاون سازماندهی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور امروز در دومین گردهمائی ائمه جمعه استان‌های گلستان، مازندران و خراسان شمالی در گلستان گفت: گردهمائی عهد حضور با هدف سازمان دهی و انسجام بخشی ائمه جمعه در راستای آموزش‌های مد نظر برای شبکه امامت و موضوعاتی در راستای جهاد تبیین تا پایان سال در هشت منطقه برگزار می‌شود.

وی افزود: جمعیت، مسجد، نوجوان و آموزش و پرورش از موضوعات گردهمائی دو روزه ائمه جمعه استان‌های گلستان، مازندران و خراسان شمالی است.

او بازدید از جزیره آشوراده و کانال انتقال آب در قالب اردوی راهیان پیشرفت را هم از برنامه‌های این گردهمائی اعلام کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش‌نشانی
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • آموزش‌های مرتبط با آبزیان در استان بوشهر گسترش می‌یابد
  • آغاز ثبت‌ سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور + فیلم
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس
  • دو نسخه خطی گلستان سعدی در موزه بزرگ خراسان رونمایی شد
  • رونمایی از نسخ خطی آثار سعدی در موزه بزرگ خراسان