Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از گیلان، عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان امروز، 31 خرداد در دیدار با پدر معظم شهید «عباس نیکویی»، با اشاره به اینکه فرهنگ دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان باید در جامعه ترویج داده شود، تصریح کرد: احترام جامعه نسبت به خانواده های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس نشان دهنده پایبندی آنان به ارزش‌های ملی و مذهبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی امنیت امروز کشور را مرهون رشادت ها و از خود گذشتگی های شهدا و ایثارگران دانست و افزود: مسئولان وظیفه خود می دانند که با خانواده های شاهد و ایثارگر دیدار کنند و از نزدیک با مشکلات این خانواده ها آشنا شوند و برای حل مشکلاتشان کوشا باشند.

این مقام مسئول تصریح کرد: شهدا و ایثارگران ما تعهد، ولایتمداری و احساس مسئولیت خودشان را نسبت به کشور و نظام نشان دادند و در دفاع از اصول و ارزش های انقلاب پیشگام بودند.

مدیرکل بنیاد شهید گیلان، با اشاره به نقش شهدا و خانواده های آنان چه در شکل گیری و تکوین انقلاب اسلامی و چه در دوران دفاع مقدس، گفت: امروز نیز شهدا و خانواده های معظم و معزز آنان در پاسداشت ارزش ها و اصول انقلاب و دفاع از حریم اهل بیت(ع) نقش ایفا می کنند.

وی بزرگداشت یاد و خاطره شهدا را تکلیفی برای همه آحاد جامعه در جهت احیای ارزش های والا دانست و خاطرنشان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت مورد تاکید امام راحل و مقام معظم رهبری است و امروز وظیفه داریم حرمت پولادمردان و شیرزنانی را که از این مرز و بوم حراست کردند، نگه داریم.

پاکاری، بر لزوم تداوم سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران و صیانت از فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و یادآور شد: ما باید در هر شرایطی کسانی را که از بهترین داشته‌هایشان گذشتند تا آرامش بر جامعه حاکم شود، فراموش نکنیم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۸۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران در سال ۱۴۰۳

محمود پاکدل معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران به تسنیم، گفت: همانطور که در خبر‌ها نیز اعلام شد: دریافت کنندگان حق پرستاری بنیاد شهید در سال ۱۴۰۳، حقوقشان را در فروردین با افزایش ۳۵ درصدی دریافت کردند.

به گزارش تسنیم، وی گفت: این افزایش شامل همه طیف‌های مشمول حق پرستاری اعم از والدین شهدا، همسران شهدا، جانبازان و ... بود که به مبلغی بیش از ۷ میلیون تومان رسید و در مجموع ۱۳۸ هزار نفر این حقوق را دریافت کردند.

پاکدل گفت: والدین شهدا نیز در سال جدید حقوقشان از ۷ میلیون تومان به ۱۵ میلیون تومان، افزایش یافت و علاوه بر آن تمام حقوق بگیران بنیاد شهید و امور ایثارگران طبق مصوبه دولت، حقوقشان ۲۰ درصد افزایش داشته است.

وی درخصوص برخی دیگر از خبر‌ها که در خصوص حقوق ایثارگران معسر مطرح می‌شود را نادرست خواند و گفت: متأسفانه برخی رسانه‌ها خبر‌ها را درست منعکس نمی‌کنند.

دیگر خبرها

  • سردار رادان: زن چادری در ایران پرچم است
  • ایران اسلامی امنیت، عزت و افتخار خود را مرهون خون شهدا است
  • افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • افتتاح موزه‌های دفاع مقدس در ۵ استان کشور
  • طرح نور با پشتوانه‌ مردمی و با قدرت ادامه دارد
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • خانواده بافضیلت موجب تعالی جامعه می شود
  • توجه به عفاف و حجاب ارزش نهادن به کرامت زن است
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟