Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرگزاری بسیج از لرستان، گودرز امیری امروز در آئین تکریم و معارفه مدیرکل بهزیستی لرستان با بیان اینکه داشتن نیروهای توانمند و شایسته در سطح ملی و استانی یکی از سرمایه‌های ارزشمند برای لرستان است. اظهار کرد: مدیرانی که در سطح استان ارتقاء پیدا کردند در سطح ملی نیز درخشیدند و امیدواریم این مدیران با توانمندی‌ها و شایستگی‌های خود مسوولین استان را در پیگیری اهداف کمک و مشارکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور اقتصادی استانداری لرستان با بیان اینکه سازمان بهزیستی دارای وظایف پیچیده با ابعاد گسترده است، افزود: شناسایی آسیب‌های اجتماعی و ارائه راهکار برای حل مشکلات از اساسی‌ترین وظایف سازمان بهزیستی است.

امیری بیان داشت: می‌طلبد افرادی که در این مجموعه مشغول به‌کار هستند از نظر تخصصی، انرژی و توانمندی خود را برای رسیدن به اهداف سازمان بهزیستی ارتقاء دهند.

وی بر ضرورت پیگیری مسکن خانواده‌های دارای معلول تاکید کرد و گفت: همچنین بایستی وضعیت این خانواده‌ها  از نظر تامین شغل و کمک‌های مالی و معنوی پیگیری شوند.

این مسوول اظهار داشت: زنان بدسرپرست و بی‌سرپرست نیاز به حمایت مادی و معنوی دارند، همچنین سالمندان که از جامعه هدف بهزیستی بوده نیاز به کمک‌های روحی، روانی و تامین شرایط سالم زندگی دارد.

امیری گرایش به بخش خصوصی و واگذاری برخی فعالیت‌های بهزیستی به این بخش را موثر خواند و افزود: افراد توانمند می‌توانند سرمایه‌گذاری لازم را برای تامین زیرساخت‌های موردنیاز فعالیت‌ها را داشته باشند.

معاون امور اقتصادی استانداری لرستان مناسب‌سازی اماکن عمومی برای معلولین را امری ضروری برشمرد و گفت: ما آمادگی داریم این موضوع را در سطح اماکن عمومی استان اجرایی کنیم.

وی همچنین در مورد تامین زمین مسکن معلولین خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی افراد نیازمند و فاقد مسکن را شناسایی کند تا در مواردی که نیاز بوده زمین در اختیار آن‌ها قرار داده شود، ضمن اینکه تعداد زیادی از واحدهای مسکن مهر آماده بوده و در صورت داشتن متقاضی می‌توان آن‌ها را واگذار کرد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۹۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان گفت: از سال گذشته نهضت تامین و توزیع وسایل کمک توانبخشی اولویت دار شامل ویلچر، تشک مواج و سمعک به تعداد 4 هزار مورد بین معلولان دهک یک تا 7 که دارای معلولیت تایید شده در کمیسیون پزشکی تشخیص معلولیت بهزیستی بودند توزیع شد.

شیخانی با بیان اینکه این اقلام براساس نیاز سنجی صورت گرفته و با توجه به اینکه بیشترین نیاز معلولان اعلام شده بود در اولویت بوده، افزود: پارسال حدود 8 میلیارد تومان تامین اعتبار دراین خصوص انجام شده که امسال پیش بینی می شود این مبلغ حدود 8 تا 10 میلیارد تومان باشد.

وی گفت: افرادی که تاکنون  وسایل کمک توانبخشی را دریافت نکرده اند و  جامانده اند برای  دریافت این اقلام می توانند با مراجعه به ادارات شهرستانها درخواست خودشان را مطرح و در صورت تایید کمیسیون و یا کارشناس مربوطه این اقلام را دریافت کنند.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان گفت:  سال گذشته در مرحله اول برای این سه نوع اقلام توانبخشی  و امسال هم در صورت تامین اعتبار  برای تمام وسایل توانبخشی همچون وسایل کمک بینایی، کمک شنوایی، قطعات کاشت حلزون ، واکر ، کالسکه CP  برای معلولان برنامه ریزی شده است .

دیگر خبرها

  • بسیج ظرفیت مادی و معنوی جهان اسلام برای کمک به فلسطین
  • پایتخت معنوی ایران هم صدا در حمایت از طرح حجاب و عفاف
  • اختصاص ۴۵ هزار هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن در کشور
  •  اختصاص ۴۵ هزار هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن در کشور
  • زن و مرد در رسیدن به مقامات معنوی برابر هستند/ دین اسلام؛ مدافع‌ اصلی حقوق زنان است
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • مخبر: باید برای تقویت انگیزه مادی و معنوی معلمان تلاش کنیم
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • تدوین منشور مشاوره خانواده نهایی شد
  • ۱۰۰ هزار خانواده فاقد مسکن در لرستان شناسایی شده است