Web Analytics Made Easy - Statcounter

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 طی تماس تلفنی دفتر مقام معظم رهبری با اردوی تیم ملی فوتبال در روسیه، پیام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به کاروان و بازیکنان تیم ملی جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر ابلاغ شد: «بازی دیشب شما عالی بود؛ خدا قوت. ۱۳۹۷/۰۳/۳۱» پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر رهبر انقلاب به همین مناسبت گوشه‌های از بازی تیم ملی ایران در برابر تیم ملی فوتبال اسپانیا در مرحله گروهی جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه را در نماهنگ «عالی بود، خدا قوت» به قاب تصویر کشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کلیپ را در تابناک می‌بینید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویژه برنامه جام جهانی خلاصه بازی ایران اسپانیا پیام رهبر انقلاب فوتبال تیم ملی جام جهانی روسیه ویدیو فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۹۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا تحریم‌های جدیدی مرتبط با ایران و روسیه وضع کرد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا موسوم به «اوفک» روز پنجشنبه، چند فرد و نهاد را با ادعای ایفای «نقش اصلی در تسهیل و تامین مالی فروش مخفیانه پهپادهای ایرانی برای وزارت ایران»، تحت تحریم قرار داد.

بیشتر بخوانید: تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران

واشنگتن با بیان اینکه این تحریم‌ها با هماهنگی انگلیس و کانادا اعمال شده‌اند، در ادامه مدعی شد وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خود «در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جنگ روسیه در اوکراین نقش دارد».

طبق این بیانیه هشت فرد ایرانی، ۱۵ نهاد در ایران، امارات، پاناما و هند، ۲ کشتی و یک هواپیما به لیست تحریم‌های آمریکا اضافه شده‌اند.

«برایان نلسون» دستیار وزیر خزانه‌داری آمریکا در «دفتر تروریسم و اطلاعات مالی» مدعی شد: «وزارت دفاع ایران به بی‌ثبات‌کردن منطقه و جهان با حمایت از جنگ روسیه در اوکراین، حمله بی‌سابقه به اسرائیل و اشاعه پهادها و دیگر سخت افزارهای نظامی برای نایبان ایران ادامه می‌دهد».

او همچنین گفت: «ایالات متحده در هماهنگی نزدیک با انگلیس و کانادا از همه ابزارهای در دسترس برای مقابله با کسانی که از فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده ایران حمایت مالی می‌کنند، استفاده می‌کند».

این ادعاهای مقام آمریکایی در حالی است که ایران همواره اعلام کرده یک طرف جنگ در اوکراین نیست و این غرب است که با گسیل سلاح به این کشور، بر آتش درگیری‌ها می‌دمد.

ایران همچنین اعلام کرده در پاسخ به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان سفارت این کشور در دمشق، بر اساس منشور ملل متحد درباره حق پاسخگویی، مواضع نظامی این رژیم در سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228431 برچسب‌ها آمریکا

دیگر خبرها

  • آمریکا تحریم‌های جدیدی مرتبط با ایران و روسیه وضع کرد
  • کدام برخورد گشت ارشاد با زنان تذکر رهبری را در پی داشت؟
  • جزییات تذکر رهبری درباره گشت ارشاد
  • جزئیات تذکر رهبری درباره گشت ارشاد
  • تذکر رهبری درباره گشت ارشاد چه بود؟
  • چرا رهبری درباره گشت ارشاد و طرح نور تذکر داده بودند؟
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • چرا ماشین ترورهای شخصیتی از کار نمی‌افتد؟ / راه‌اندازی کانال معدوم اکبر گودرزی در یک پیام‌رسان!
  • سروده‌ای که رهبر انقلاب در آستانه وعده صادق خواندند