Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرویز مظلومی در خصوص شکست یک بر صفر ایران برابر اسپانیا در رقابت‌های جام جهانی اظهار داشت: بازیکنان ایران عالی بودند، یک دفاع بسیار منطقی را انجام دادند و فرصت گلزنی به اسپانیایی‌ها را در نیمه اول ندادند. حتی یکی، دو موقعیت گل هم داشتیم که متأسفانه با بدشانسی از دست رفت.

وی تأکید کرد: در دقایق ابتدایی بازیکنان ما استرس داشتند، اما کم‌کم ترس آن‌ها ریخت، اعتماد به نفس پیدا کرده و چند موقعیت گل را هم مقابل دروازه اسپانیا به وجود آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر بدشانس نبودند، می‌توانستند به گل هم دست پیدا کنند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال افزود: متأسفانه یک گل اتفاقی را دریافت کردیم و شاید اگر توپ به پای رضاییان نمی‌خورد، مهاجم اسپانیا نمی‌توانست دروازه ایران را باز کند. اما در مجموع عملکرد تیم ما مقابل اسپانیا عالی بود و توانستیم یک دفاع منطقی را مقابل این تیم انجام دهیم.

مظلومی در ادامه تصریح کرد: پس از گلی که از اسپانیا دریافت کردیم، به حمله روی آوردیم، حریف را به لاک دفاعی بردیم. یکی، دو موقعیت مسلم را از دست دادیم، اما بدشانسی ما زمانی رخ داد که توپی را که وارد دروازه اسپانیا کردیم، مورد قبول قرار نگرفت. شاید اگر آن توپ را داور گل قبول می‌کرد، الان یکی از شانس‌های صعود به دور بعد بودیم.

وی گفت: با این بازی که تیم ملی ما انجام داد، می‌توانیم پرتغال را هم شکست دهیم و به دور بعد صعود کنیم اگرچه کار سختی داریم، اما شدنی است و با این وحدت و همدلی که در تیم ملی وجود دارد، صعود ما دور از دسترس نخواهد بود.

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال در پایان در پاسخ به این پرسش که «بهترین بازیکن ایران مقابل اسپانیا چه کسی بود؟»، خاطرنشان کرد: به اعتقاد من همه بازیکنان خوب بودند، از جان مایه گذاشتند، بار‌ها خود را مقابل توپ قرار داده تا دروازه‌مان باز نشود؛ بنابراین اعتقاد دارم که تک‌تک بازیکنان ما بهترین بودند و امیدوارم مقابل پرتغال هم همین‌طور بازی کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ایران اسپانیا جام جهانی استرس اعتماد به نفس استقلال بازی پرتغال تیم ملی فوتبال پرویز مظلومی جام جهانی روسیه 2018 بازی ایران و پرتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۰۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

می‌خواست لیورپول را بازی بدهد، بدجور بازی خورد!‏

به گزارش "ورزش سه"، زمانی که ژابی آلونسو رسما اعلام کرد که در ‏لورکوزن خواهد ماند لیورپول گزینه اصلی خود برای جانشینی یورگن ‏کلوپ را از دست داد. لیورپولی‌ها به سرعت دست به کار شده و روبن ‏آموریم، سرمربی جوان اسپورتینگ را به عنوان گزینه جدید خود ‏انتخاب کردند. ‏

آموریم علاوه بر لیورپول تماس‌هایی از طرف وستهم دریافت کرده ‏بود. او حتی در روزهای گذشته به لندن پرواز کرد تا با وستهم مذاکره ‏کند. این حرکت آموریم استراتژی‌ای بود که از نظر او خیلی زیرکانه بود. ‏سرمربی جوان پرتغالی گمان می‌کرد با انتشار خبرهای رسانه‌ای درباره ‏سفر او به لندن و مطرح شدن نام وستهم، مدیران لیورپول تحت ‏فشار قرار می‌گیرند تا هر چه زودتر با او به توافق برسند و همه ‏شرایطش را قبول کنند. ‏

اما گزارش‌های جدید نشان می‌دهد این بازی روبن آموریم کاملا بر ‏خلاف تصور او پیش رفته است. دیروز لیورپول ضدحمله خود را علیه ‏آموریم آغاز کرد و رسانه‌های ورزشی دنیا پر شد از اخبار و گزارش‌هایی ‏درباره اینکه لیورپول حالا گزینه اول جدیدی دارد: آرنه اسلات، سرمربی ‏فاینورد. ‏

درخشش اسپورتینگ با هدایت آموریم و بازی‌های چشم‌نواز این تیم ‏در پرتغال باعث شده آموریم مورد توجه باشگاه‌های بزرگ دنیا قرار ‏بگیرد. او پیش‌تر قهرمانی در لیگ پرتغال را تجربه کرده و در این فصل ‏هم شانس زیادی برای قهرمانی دارد. تیم او در حال حاضر که چهار ‏بازی به پایان فصل باقی مانده با اختلاف چهار امتیاز در صدر جدول ‏قرار دارد. ‏

دیگر خبرها

  • می‌خواست لیورپول را بازی بدهد، بدجور بازی خورد!‏
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند
  • شمسایی پس از صعود به جام جهانی فوتسال: به اولین هدفمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • روبن آموریم کیست و چرا بازارش این‌قدر داغ شده؟
  • کواچ قهرمان شد و خداحافظی کرد
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود