Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تيم ملي وزنه‌برداري جوانان براي حضور در مسابقات جهاني در 2 گروه تاشکند مي‌شوند.
به گزارش خبرگزاري فارس، رکوردگيري نهايي تيم ملي وزنه‌برداري جوانان براي حضور در مسابقات جهاني تاشکند روز چهارشنبه در همدان، محل اردوي اين تيم، برگزار شد و در نهايت با خط خوردن يک وزنه‌بردار از جمع اردونشينان ترکيب 8 نفره تيم ملي براي حضور در مسابقات جهاني تاشکند مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با توجه به برنامه‌ريزي انجام شده تيم ملي وزنه‌برداري جوانان در 2 گروه عازم ازبکستان خواهند شد که گروه اول 15 تيرماه و گروه دوم هم 18 تيرماه عازم تاشکند مي‌شوند و مسابقات نمايندگان کشورمان نيز از 18 تيرماه آغاز خواهد شد.
انتهاي پيام/ر

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۰۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مسابقات دوچرخه سواری تک مرحله ای بین المللی رده سنی جوانان پس از وقفه ۸ساله با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و هیات دوچرخه سواری مازندران و اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد برگزار می شود.


در این مسابقات؛ با حضور تیم‌های داخلی و خارجی در رده سنی جوانان هر تیم متشکل از 5 ورزشکار از متولدان ( 1384/10/11 تا 1386/10/10 ) و 3 نفر همراه (سرپرست،مربی و مکانیسین) جمعا 8 نفر  شرکت می کنند.

تور دوچرخه سواری بین المللی خزر در سه مرحله ، روزهای پایانی اردیبهشت و پیش از برگزاری مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در قزاقستان برگزار می‌شود.

مقرر شد؛ چنانچه هر یک از تیم های رنکینگ اول تا پنجم سال 1402 علاقمند به شرکت در مسابقات نباشند هیات های خوزستان- گیلان و آذربایجان شرقی به ترتیب جایگزین خواهند شد.

جلسه فنی مسابقات نیز یک روز قبل از آغاز در محل مسابقات برگزار خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • هیئت اقتصادی و تجاری هرمزگان عازم چین می‌شود 
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • آزمون: بازیکنان جوان پشتوانه تیم ملی هستند
  • اعزام اولین کاروان زائران کردستانی به حج عمره