Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-30@20:04:57 GMT

دستگیری واردکنندگان 200 تن گوشت فاسد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۰۰۳۶۵

دستگیری واردکنندگان 200 تن گوشت فاسد

به گزارش ایسکانیوز سردار عزیزاله ملکی گفت: پیرو اخبار واصله و رصد اطلاعاتی و اعلام سازمان دامپزشکی استان مبنی بر ورود غیر مجاز گوشت های منجمد خارج از شبکه دامپزشکی از شرق استان در اواخر سال گذشته و نگهداری آنها در 3 سردخانه در بندرعباس ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده و انجام استعلامات از مرکز، مشخص شد پروانه های حمل بهداشتی ارائه شده این گوشت ها فاقد اعتبار بوده است.

سردارملکی گفت: پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازدید میدانی مشخص شد که برچسب های موجود روی بسته های محصولات گوشتی از نظر تاریخ،تعداد و وزن با محتوای موجود در بسته بندی کاملا مغایرت داشته و از لحاظ خصوصیات ارگانیکی و ظاهری نیز با گوشت های مجاز وارداتی هیچ گونه همخوانی ندارند وهمچنین اسنادگمرکی ارائه شده این محموله نیز از طریق گمرک تایید نشده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه بررسی این پرونده، نمونه ای از این گوشت ها جهت انجام آزمایش به اداره دامپزشکی استان ارجاع که در نتیجه آزمایش مشخص شد که این گوشت ها به هیچ عنوان قابلیت مصرف ندارند.

فرمانده انتظامی هرمزگان در پایان با بیان اینکه دراین رابطه200 تن گوشت فاسد، آلوده و غیر قابل مصرف توقیف و3 متهم طی چند روز گذشته دستگیرکه به همراه پرونده به مراجع قضائی ارجاع داده شدند خاطرنشان کرد: از مراجع وسازمان های مسئول درخواست داریم که باتوجه به گذشت چندین ماه از این پرونده نسبت به معدوم سازی این محموله اقدام کنند.

700

گوشت فاسد فرمانده انتظامی استان هرمزگان سردار عزیزاله ملکی سازمان دامپزشکی 200 تن گوشت فاسد دستگیری 3 متهم

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: گوشت فاسد فرمانده انتظامی استان هرمزگان سازمان دامپزشکی 200 تن گوشت فاسد دستگیری 3 متهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۰۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه از دستگیری سارق باتری خودرو در این شهرستان با ۱۰۵ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ محمد توحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از دستگیری سارقان باتری در شهرستان ارومیه خبر داد و اظهار کرد: در پی شکایت شهروندان از سرقت باتری خودروهایشان رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: طبق اطلاعات و بررسی‌های پلیسی سارقی در این راستا شناسایی و طی عملیاتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه با بیان اینکه این فرد در تحقیقات پلیس و پس از روبرو شدن با مستندات موجود به ۱۰۵ فقره سرقت باتری از خودروهای شهروندان اعتراف کرد، ادامه داد: در این راستا همچنین دو نفر مال‌خر شناسایی و تعداد ۳۰ عدد باتری خودرو در محل مخفیگاه متهمان کشف و ضبط شد.

توحیدی عنوان کرد: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

کد خبر 749195

دیگر خبرها

  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • گوشت قرمز از مراکز معتبر و موردتایید دامپزشکی تهیه شود
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • ضرورت خرید تضمینی ۲ میلیون راس دام مازاد از دامداران
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • جسد جوان پلدختری در کنار سیمره پیدا شد
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد