Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماجرای تمدید قرارداد کمال کامیابی‌نیا و اخبار و حواشی مربوط به آن را می‌دانید. کمال بعد از مانور خبری گسترده‌ای که روی سفرش به ترکیه داشت، به دفتر باشگاه رفت و قراردادش را برای سه فصل، تمدید کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کمال کامیابی‌نیا در مصاحبه‌هایش، در مورد آن‌هایی صحبت کرد که در این مدت، علیه او و برخی دیگر از بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس جو سنگینی به راه انداخته و اخبار و شایعات عجیبی را منتشر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلایه اصلی کمال، از نزدیکان پرسپولیس به خصوص برخی از بوقچی‌ها بود.
اما در مورد تمدید قرارداد این بازیکن، موضوعی وجود دارد که خواندن آن برای شما هم می‌تواند جالب باشد. در واقع، کمال کامیابی‌نیا برای تمدید قرارداد با حمیدرضا گرشاسبی تماس گرفت و اعلام کرد می‌خواهد به دفتر باشگاه بیاید. او از گرشاسبی خواست ساعات بعد از افطار را برای قرارشان تنظیم کند.
بالاخره کمال رفت و در جلسه حضور پیدا کرد. طبق شنیده‌های ما، باشگاه پرسپولیس در پیش‌نویس قرارداد کمال ذکر کرده بود:

«این قرارداد برای یک فصل دیگر و تا پایان لیگ هجدهم تمدید می‌شود و…»،

اما کمال کامیابی‌نیا در همان جلسه، پیشنهاد جالبی ارائه داد و خودش گفت:

«می‌خواهم به جای یک فصل، برای سه فصل قراردادم را تمدید کنم. لطفاً در برگه‌های قرارداد، زمان را تغییر دهید و این موضوع را درج کنید که قراردادم برای سه سال دیگر تمدید شود.»

وقتی کمال کامیابی‌نیا این حرف‌ها را به زبان آورد، قیافه مدیران تیم پرسپولیس دیدنی بود! آن‌ها باور نمی‌کردند هافبکی که تا همین هفته قبل، جواب تماس‌های‌شان را نمی‌داد، به یکباره متحول شده و می‌خواهد برای سه فصل قراردادش را تمدید کند. این اتفاق باعث شد گرشاسبی با عجله، دستور ایجاد تغییرات عنوان شده در قرارداد را بدهد و کمال به صورت قطعی و سه ساله، با رقم مشخص در تیم فوتبال پرسپولیس بماند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس کمال کامیابی نیا لیگ هجدهم تیم فوتبال پرسپولیس پرسپولیس تیم پرسپولیس تیم فوتبال پرسپولیس کمال کامیابی نیا لیگ هجدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۰۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد

سرمربی مس سونگون در فصل آینده لیگ برتر فوتسال نیز هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حمید بی‌غم که در هفته‌های پایانی فصل گذشته لیگ برتر فوتسال هدایت تیم مس سونگون ورزقان را بر عهده گرفت، قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با این باشگاه تمدید کرد.

مس سونگون فصل گذشته در رقابت با گیتی‌پسند اصفهان برای قهرمانی لیگ برتر فوتسال موفق باشد و در رتبه دوم جدول رقابت‌ها ایستاد.

سفال‌منش: عملکرد قرقیزستان و افغانستان شگفتی است نه حذف ژاپن

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • کونسیسائو تا ۲۰۲۸ در پورتو ماندنی شد
  • سندروم ژاوی همه‌گیر شد: تمدید ۳ ساله کونسیسائو
  • رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد
  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • آمادگی رم و اسپیناتزولا برای تداوم همکاری؛ احتمال تمدید دو ساله قرارداد
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • دلخوری درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است اما...
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد