Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن آمد وشد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده چالوس ممنوع است، گفت: آمد وشد همه تریلرها، کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ امروز جمعه یکم تیرماه ۹۷ از جاده هراز ممنوع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رفت وآمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ امروز از جاده چالوس ممنوع است.

سرهنگ قدمی گفت: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۵ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ امروز از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: رفت و آمد موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲ تیرماه از محور‌های کرج - چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.

وی از رانندگانی که قصد آمد وشد در این جاده‌ها را دارند خواست: ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به هشدار‌های ماموران پلیس راه مستقر در جاده‌های استان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۱۸۲۹۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.
انتهای پیام/آ

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده های مازندران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی راهنمایی و رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۰۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلمان نمایش نمادهای مربوط به روز پیروزی را ممنوع کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری ریانوستی، سفارت روسیه در آلمان تصمیم مقامات برلین مبنی بر ممنوعیت استفاده از پرچم‌ ها و نمادهای مرتبط با روز پیروزی در ۸ و ۹ ماه می را به شدت محکوم کرد.

سفارت روسیه در این ارتباط از مقامات برلین خواست فورا ممنوعیت نمایش نمادهای مربوط به روز پیروزی را لغو کنند.

مسکو در ادامه خواستار لغو ممنوعیت برگزاری مراسم یادبود برنامه ریزی شده در برلین شد.

این در حالیست که پیش از این، پلیس آلمان چنین ممنوعیت هایی را اعلام کرده بود: در روزهای ۸ و ۹ ماه می، همراه داشتن پرچم روسیه، روبان «سنت جورج»، نمادهای Z و V، پوشیدن لباس های نظامی یا بخش هایی از آن، یا نواختن موسیقی های نظامی در یادبود شوروی مجاز نخواهد بود.

این درحالیست که سال گذشته در روز پیروزی در ۸ و ۹ ماه می، ممنوعیت مشابهی در دادگاه ها لغو شد، قبل از اینکه پلیس نسبت به این تصمیم تجدید نظر کند.

گفتنی است، ۷۶مین سالگرد پیروزی در جنگ جهانی دوم از امروز ۸ ماه می در مسکو برگزار می شود.

کد خبر 6099757

دیگر خبرها

  • تصمیم جدید پلیس برای جاده چالوس
  • آلمان نمایش نمادهای مربوط به روز پیروزی را ممنوع کرد
  • جاده چالوس فردا یک طرفه می‌شود
  • آخرین خبرها از جاده‌های مازندران در پایان هفته
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در آزادراه‌ها
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • مسافران آخر هفته بخوانند ؛ محدودیت‌ های ترافیکی جاده های شمالی