Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-03@22:24:58 GMT

ناجا نوک پیکان برخورد با ناامن کنندگان جامعه است

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۰۰۶۵۷

ناجا نوک پیکان برخورد با ناامن کنندگان جامعه است

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام احمد سالک در حاشیه مراسم وداع با جانباز شهید فرهاد علیمرادی بابیان اینکه نیروی انتظامی در مرزهای کشور شب و روز بیدار است تا امنیت و آرامش ما را فراهم کند گفت: ما همواره شاهد تلاش ها، ایثارگری و رشادت این نیروی عزیز و بزرگوار در عرصه‌های مختلف کشور همچون مقابله با اشرار، مبارزه با عوامل نفاق، قاچاقچیان کالا و مواد مخدر و مجرمان و خلافکاران هستیم و باید گفت امروز ناجا در نوک پیکان برخورد با ناامن کنندگان جامعه قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نیروهای انتظامی در دوران 8 سال دفاع مقدس در کنار سایر نیروهای مسلح جانانه جنگیدند و در حفظ مرزهای کشور از جان شیرین شان گذشتند و برخی از آن‌ها به درجه جانبازی نائل آمدند و بعد از تحمل سال ها درد و رنج فراوان به خیل عظیم همرزمانشان پیوستند که جانباز شهید فرهاد علیمرادی یکی از این عزیزان است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی باب بیان اینکه مردم ما قدرشناس زحمات و ایثارگری‌های نیروهای انتظامی هستند افزود: من به خانواده این شهید گرانقدر تسلیت و تبریک می‌گویم، تبریک به خاطر اینکه بیش از 30 سال پذیرای این مجاهد فی سبیل الله بودند که سال 64 در عملیات دهلران بر اثر اصابت ترکش خمپاره قطع نخاع شده و یک عمر در بستر درد و رنج، جانبازی را تحمل می‌کرد و این چند ماه اخیر هم در کما به سر می‌برد، بودند.

حجت‌الاسلام سالک ادامه داد: شهادت هدیه ای است که خداوند آن را به کسی می‌دهد که لیاقتش را داشته باشد و تحمل 30 سال درد و رنج جانبازی لیاقتی بود که شهید علیمرادی به خداوند نشان داد و چه پاداشی بالاتر از شهادت برای این جانباز عزیز می‌تواند باشد.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون 260 جانباز قطع نخاعی و ویلچری در اصفهان داریم که تعدادی از این عزیزان تنها گردن آن‌ها کار می کند و سال ها روی تخت بستری هستند و درد و رنج جانبازی را تحمل کرده و کلمه ای جز شکر خدا به زبان نمی‌آورند.

حجت‌الاسلام سالک، با بیان اینکه بزرگداشت مقام شهید کمتر از مقام خود شهید نیست، گفت: شهدا و جانبازان برای کشور مایه برکت، سرمایه اصلی و جزو افتخارات بزرگ ما به شمار می‌آیند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز در شرایطی قرار داریم که بایستی بیش از گذشته حضور انقلابی و انقلابی گری داشته باشیم و راه شهدا را باقوت و توان بیشتری ادامه دهیم و ان شاء الله پرچم این انقلاب را توسط مقام معظم رهبری به دست صاحب اصلی آن یعنی امام عصر(عج) بسپاریم.
فرهاد زمانی

انتهای پیام 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ناجا شهدای ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۰۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت برخورد جدی با شرب خبر در جامعه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ،آیت الله حسینی با بیان اینکه شرب خمر از گناهان بزرگ است ، افزود: باید از این گناه دوری کرد تا در جامعه عادی انگاری نشود و نهاد های مرتبط باید با این عمل به جد برخورد کنند.   نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با برشمردن عواقب دینی و شرعی شرب و خمر گفت: در جامعه اسلامی شراب خواری حرام بوده و فرمان خداوند بر این است که در خصوص این مجالس باید تذکر و جلوگیری شود. وی یا اشاره به آیاتی از قران کریم و توصیه به توجه به رهنمود‌های خداوند در قران گفت: باب توبه و استغفار باز است و کسانی که توبه می‌کنند همه گناهانشان بخشیده و می‌شود و در برخی موارد نیاز به جبران هست و حق مردم باید اداشود و حق الله را باید جبران کرد. آیت الله سید نصیر حسینی در ادامه افزود: توبه تنها استغفار زبانی نیست بلکه باید قلبی و عملی باشد تا این توبه پذیرفته شود. امام جمعه شهر یاسوج در خطبه‌های دوم نماز جمعه این هفته گفت: کسانی که با خداوند مخالفت می‌کنند کیفری سخت در انتظار آنهاست و رعایت تقوی و دوری از گناه ضرورت دارد. آیت الله سید نصیر حسینی وجود امام را ضرورتی بر جامعه دانست و گفت: اگر امام نباشد نظام تکوین و تشریع از بین خواهد رفت . وجود امام برای نظام آفرینش حجت است و در کنار قران وجود امام برای هدایت و رفع مسائل لازم و ضروری است. آیت الله حسینی با اشاره به اینکه امام جعفر صادق (ع) انقلاب بزرگی در مذهب ایجاد و اساتید زیادی برای ترویج دین تربیت کردند، با برشمردن خصوصیات امام ابراز داشت: خداوند است که تاج امامت را بر سر شخص می‌گذارد چرا که امام از خطا‌ها مبرا و مافوق تصورات انسان هاست. وی خصلت دیگر امامان را علم لدنی عنوان کرد و گفت: علم امام متصل به علم الهی است و همه عالم زیر نظر اوست و باید به حجت خداوند ایمان داشته باشیم. آیت الله سید نصیر حسینی با تبریک روز ماما و روز جهانی هلال احمر گفت: امدادگران در لحظات سخت در کنار مردم هستند و از زحمات آنها تقدیر و تشکر می‌کنم.

دیگر خبرها

  • چرا «مرکز پژوهش‌های مجلس» هم تحمل نمی‌شود؟
  • ضرورت برخورد جدی با شرب خمر در جامعه
  • فضای قرآنی در جامعه رو به گسترش است
  • ضرورت برخورد جدی با شرب خبر در جامعه
  • کاهش ۹ درصدی نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری کشور
  • انتقاد دادستان کل کشور از تیترهای صفحه اول بعضی روزنامه‌ها
  • انتقاد دادستان کل کشور از تیترهای صفحه اول برخی روزنامه‌ها
  • اجرای طرح نور باید مستمر و اثربخش باشد
  • حضور تجار در «ایران اکسپو»بهترین پاسخ به ناامن جلوه دادن کشوربود
  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم