Web Analytics Made Easy - Statcounter

این مدافع کناری تیم ملی ایران در آخرین ثانیه‌های بازی درحالی که تیمش 1-0 از اسپانیا عقب بود، توپ را بوسید، به آسمان اشاره کرد و با یک پشتک وارو، برای پرتاب اوت آماده شد.

ولی میلاد به دلایلی نامشخص تصمیم گرفت توپ را پرتاب نکند و در آخرین لحظه نگذاشت توپ از دستهایش جدا شود.

او ناگهان از ریسک بالای حرکتش ترسید ؟ یا فهمید توپ آنطور که باید پرتاب نخواهد شد ؟ اینها سوالهایی است که هیچکس پاسخ‌شان را نمی‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی که به عنوان یار ذخیره وارد میدان شده بود، در نهایت تصمیم گرفت توپ را به جای محوطه‌ی جریمه‌ی اسپانیا به عقب، به سمت نیمه‌ی خودی پرتاب کند.

با اینحال، به نظر می‌رسد هواداران او از حرکتش به وجد آمده و راضی هستند. کاربری در توییتر با منتشر کردن ویدیوی پرتاب محمدی نوشته " امیدوارم ایران قهرمان جام جهانی شود "

کاربر دیگری نوشته " فوق‌العاده‌ترین پرتاب اوت در تاریخ جام جهانی ".

محمدی 24ساله که در باشگاه آخمت گروزنی بازی می‌کند نتوانست مانع از باخت 1-0 تیمش مقابل اسپانیا شود. دیه‌گو کوستا در نیمه‌ی دوم بازی با بداقبالی مدافعین ایرانی توانست گل برتری تیمش را به ثمر برساند.

طوفان توییتری درباره‌ی حرکت شگفت‌انگیز او اما همچنان ادامه دارد. یکی از کاربران توییتر نوشته " پشتک‌واروی بازیکن ایرانی، زیباترین اقدام به پرتاب اوتی بود که تا کنون دیده‌ایم ". کاربر دیگری هم معتقد است " دقیقه‌ی 94 است و تیمت به گل مساوی احتیاج دارد. پشتک‌وارو زدن برای پرتاب اوت در چنین لحظه‌ای اگر فوق‌العاده نیست پس چیست ؟ " کاربر دیگری هم میلاد را افسانه خوانده و گفته " بازیکن محبوبم کسی است که در آخرین ثانیه‌های وقت تلف شده، پشتک‌وارو می‌زند ".

 

 

 

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بازی اسپانیا ایران جام جهانی اسپانیا ایران بازی تیم ملی ایران جام جهانی میلاد محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۰۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرتاب چاقو به سمت بازیکن در لیگ کلمبیا! / فیلم

حواشی عجیب لیگ کلمبیا، این بار پرتاب چاقو به سمت بازیکن در حین ارسال کرنر!

دانلود (1.3MB)

دیگر خبرها

  • اعطای گواهینامه فرودگاه بین المللی شیراز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشور
  • عکسی از دست‌نوشته متفاوت یک کارگر در دیدار امروز با رهبری
  • یک عکس نوشته متفاوت از دیدار کارگران با رهبری
  • نوشته یکی از کارگران نیشکر هفت تپه خطاب به رهبر انقلاب در دیدار امروز | عکس
  • کره شمالی: ما یک قدرت نظامی فوق العاده می‌سازیم
  • ۷۰ اثر موزه شوش مرمت شد
  • پرتاب چاقو به سمت بازیکن در لیگ کلمبیا! / فیلم
  • روز جهانی کتاب World Book Day + پوستر و شعار ۲۰۲۴
  • تاریخ‌سازی افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • دایی بایدن را آدمخوارها خورده اند؟ | جیمز ماراپه: ما آدمخوار نیستیم