Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-04@18:19:27 GMT

احتمالات محدود صعود تیم ملی ایران

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۰۰۷۵۱

احتمالات محدود صعود تیم ملی ایران

به گزارش پارس نیوز، 

شاگردان کارلوس کی روش در نخستین دیدار خود موفق شدند با گل دقایق پایانی مدافع حریف مراکش را شکست دهند و به سه امتیاز ارزشمند این بازی دست پیدا کنند تا برای صعود به مرحله بعد امیدهایشان به دو بازی با اسپانیا و پرتغال بسته شود. 

هر چند از قبل پیش بینی می شد که ایران برابر اسپانیا تیم بازنده باشد اما نمایش فوق العاده ملی پوشان برابر مجموعه ای از بهترین های فوتبال دنیا با وجود شکست، تحسین بسیاری از اهالی فوتبال ایران و جهان را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

البته برخی نیز به سبک بازی تدافعی ایران خصوصا در نیمه اول انتقاداتی وارد کردند اما وقتی واقعیت را در نظر بگیرید و سطح فوتبال دو کشور را بررسی کنیم، باید به کی روش و شاگردانش حق داد که برای کسب نتیجه ای آبرومندانه اینگونه بازی کنند. 

با این حال تیم ملی ایران با یک پیروزی و یک شکست سه امتیاز دارد و اسپانیا و پرتغال با چهار امتیاز شانس های اول و دوم صعود به مرحله بعد هستند. مراکش که با شکست برابر پرتغال از دور مسابقات کنار رفت اما در روز آخر می تواند تاثیرگذار باشد. 

تیم ملی ایران برای صعود به مرحله بعد باید پرتغال را شکست دهد. کاری که با توجه به نمایش شاگردان کی روش برابر اسپانیا هر چند سخت است اما غیرقابل دسترسی نیست. 

اگر ایران پرتغال را شکست دهد با ۶ امتیاز به دور بعد صعود خواهد کرد. هر نتیجه دیگری باعث حذف تیم ملی می شود. یک احتمال دیگر هم برای صعود ایران وجود دارد و آنهم این است که ایران برابر پرتغال به تساوی برسد و مراکش اسپانیا را شکست دهد. در این صورت ایران و پرتغال می توانند به مرحله بعد صعود کنند. 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: مراکش بازی اسپانیا پرتغال ایران فوتبال ایران و جهان تیم ملی ایران تیم ملی ایران و جهان بازی تیم ملی ایران کارلوس کی روش مراکش پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۰۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روبلف: صعود به فینال مسترز مادرید پاداش شکست‌هاست

تنیسور روسی شماره ۸ جهان درباره صعودش به فینال مسترز مادرید صحبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندره روبلف درباره صعود به فینال مسابقات خاکی مسترز مادرید (اسپانیا) گفت: صعودم به فینال پاداش شکست‌های اخیرم است. اکنون در فینال مسترز هستم و از این بابت بسیار خوشحالم.

آلکاراس: شکست برابر روبلف یک نتیجه دردناک است

این تنیسور روسی و شماره 8 جهان درباره رویارویی با فلیکس اوگر کانادایی در فینال مسترز مادرید اظهار داشت: می‌گویند چون حریفم در میان 30 نفر برتر جهان نیست، برنده بازی خواهم شد. من این‌گونه به آن نگاه نمی‌کنم. می‌دانم که فلیکس زمانی میان 10 نفر برتر جهان قرار داشت. سال گذشته او مدتی بازی نکرد، به همین دلیل موقعیت‌های خود را در رده‌بندی از دست داد. اکنون او بهتر و بهتر بازی می‌کند. بنابراین من هرگز به رتبه‌بندی نگاه نمی‌کنم.

آندره روبلف و فلیکس اوگر فردا در فینال مسترز مادرید 2024 به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • روبلف: صعود به فینال مسترز مادرید پاداش شکست‌هاست
  • تنیس روی میز کانتندر فیلیپین؛ فرجی و نشاطی از صعود بازماندند
  • یک ایرانی در نیمه نهایی چمپیونز لیگ
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن در حضور کوتاه آزمون
  • صعود عالمیان به مرحله سوم گرند اسمش عربستان با شکست حریف مطرح اروپایی
  • با یک روز استراحت بیشتر فینال را به اسپانیا نمی‌باختیم
  • (تصاویر) رولکس؛ نسخه «چه کسی اهمیت می‌دهد»
  • هوملس: با قلب خود بازی خواهیم کرد