Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کمیسیون انتخابات با ارسال نامه‌ای کتبی، از سازمان ثبت احوال پاکستان خواست علیه کسانی که اطلاعات مربوط به کاندیداها را افشا می‌کنند وارد عمل شود.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان،  کمیسیون انتخابات پاکستان از سازمان ثبت احوال این کشور (نادرا) درخواست کرد از افشای اطلاعات شخصی کاندیداهایی که در انتخابات سال 2018 شرکت می‌کنند جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیسیون انتخابات با ارسال نامه کتبی از سازمان ثبت احوال پاکستان خواست علیه کسانی که اطلاعات مربوط به کاندیداها را افشا می‌کنند وارد عمل شود.

در این نامه عنوان شده است که سازمان ثبت احوال با افشای اطلاعات کاندیداها بر خلاف تعهد خود با کمیسیون انتخابات عمل کرده است.

طبق این نامه سازمان ثبت احوال نمی‌تواند اطلاعات مربوط به کاندیداها را در اختیار سایر افراد بگذارد.

کمیسیون انتخابات پاکستان اعلام کرد، اعتراض به سازمان ثبت احوال به خاطر نارضایتی حزب تحریک انصاف نیست و این حزب نقشی در این زمینه ندارد.

با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات پارلمانی سال 2018 در پاکستان احزاب سیاسی از هر شیوه‌ای برای ضربه زدن به رقیب استفاده می‌کنند که افشای اطلاعات شخصی کاندیداها یکی از شیوه‌ها می‌باشد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان اطلاعات شخصی شیوه ها نارضایتی انتخابات عمل کاندیداهای حزب تحریک انصاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۱۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با مسافربرهای شخصی غیرمجاز در شهر ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: فعالیت غیرقانونی مسافربر‌های شخصی و توقف آنها در ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی مشکلات و معضلات عدیده‌ای را برای ناوگان حمل و نقل عمومی و ترافیک شهر ارومیه به وجود آورده است.
فخرالدین معصوم‌زاده افزود: با توجه به هماهنگی‌ها و انعقاد تفاهم‌نامه با بنیاد تعاون ناجا، اعمال قانون بر مسافربر‌های شخصی غیرمجاز در دستور کار قرار گرفته و در این راستا ماموران پلیس راهور به همراه بازرسان گشت کنترل و نظارت سازمان با هرگونه تخلف مرتبط با حمل و نقل همگانی مسافر با جدیت بیشتری برخورد خواهند کرد.
وی با اعلام کنترل مستمر سلامت فنی وسائط نقلیه عمومی و صلاحیت‌های رفتاری رانندگان، ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌ها هرگونه تخلف خودرو‌های مسافربر شخصی غیر مجاز از جمله اقدام به مسافرکشی و توقف در ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس توسط پلیس اعمال قانون می‌شود.

دیگر خبرها

  • فساد مالی رئیس سابق اطلاعات ارتش پاکستان
  • آغاز تحقیق از فساد مالی رئیس سابق اطلاعات ارتش پاکستان
  • برخورد با مسافربرهای شخصی غیرمجاز در شهر ارومیه
  • افشای دسیسه‌چینی آمریکا علیه عضویت فلسطین در سازمان ملل
  • آموزش: توصیه‌هایی برای مقابله یا جلوگیری از استرس در فضای مجازی
  • ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
  • ایکس در هندوستان دردسر درست کرد/ نافرمانی از دستور کمیسیون انتخاب
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • توصیه‌هایی برای مقابله یا جلوگیری از استرس در فضای مجازی
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم