Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: ۳ سوله ۵۰۰۰ متری چوب و مبل در بزرگراه آزادگان در آتش سوخت.

سید جلال ملکی بامداد جمعه از وقوع آتش سوزی گسترده انبار و کارگاه چوب بری و تولید مبل در بزرگراه آزادگان خیابان «ارشاد» خبر داد و گفت: این حادثه Incident ساعت ۲۳:۴۶ پنجشنبه به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد، که با توجه به گستردگی آتش سوزی ۷ ایستگاه آتش نشانی به همراه چندین دستگاه تانکر آب به محل حادثه که خارج از محدوده شهرداری تهران بوده است، اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آتش سوزی در یک مجتمع چوب بری و مبل سازی رخ داده بود، که طی این حادثه ۳ باب از سوله ها، جمعا به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع دچار آتش سوزی شده و هر ۳ باب سوله به طور کامل مشتعل بود و بخش های زیادی از سقف های سوله ها بر اثر شدت حرارت در دقایق اولیه تخریب شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ادامه داد: آتش به یک محوطه حدودا ۱۰۰۰ متری در همان محدوده که محتوی تعداد زیادی پالت بود، نیز سرایت و آن ها را نیز کاملا شعله ور کرده بود و باد شدیدی که در آن زمان در حال وزیدن در منطقه بود، سبب تسریع سرایت آتش به کارگاه های مجاور می شد.

وی گفت: یک دستگاه خودرو پژوه ۲۰۶ نیز در یکی از سوله ها قرار داشت، که آتش به آن سوله نیز سرایت کرده و خودرو مذکور را شعله ور کرد.

ملکی با بیان این که خوشبختانه این حادثه مصدومیتی از بین آتش نشانان و کسبه حاضر در صحنه نداشت، گفت: البته حادثه خسارت های مالی بسیار زیادی داشت.

ملکی از آغاز عملیات اطفا آتش توسط آتش نشانان از چند جهت خبر داد و گفت: آتش نشانان به سرعت شعله های سرکش آتش را تحت کنترل خود در آوردند و با تلاش بسیار موفق به خاموش شدن آتش شدند و لکه گیری و ایمن سازی نیز انجام شده و محل برای ادامه اقدامات به آتش نشانان چهاردانگه خواهد شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

بی شرمانه‌ترین تمارض جام جهانی ۲۰۱۸ را کدام بازیکن انجام داد؟ + عکس

عروس 15 روزه بودم که مچ شوهرم را در اتاق خواب خواهرم گرفتم!

ماموریتی برای شیطان/ جوان‌ترین قاتل چگونه 3 تن را قربانی شیطان کرد + عکس

گفتگو با مرد شیطان صفتی که 5 زن ثروتمند تهرانی را به دام انداخت

زنان روسی به دنبال باردار شدن فوتبالیست‌ ها در جام جهانی!

فرار عجیب داماد از حجله 2 عروس / او همزمان با 2 دختر ازدواج کرده بود + تصاویر

ازدواج سیاسی یک جاسوس / جزئیاتی از جاسوسی وزیر اسرائیلی برای ایران

جزئیات تازه از شناسایی 5 دختر ایرانشهری که آزار دیده اند

شوهرم با وسوسه های هایده دوست من به خلوتگاه او رفت!

شنای مرگبار 3 دختر نوجوان در بیرجند

گفتگو با مهندس جوان که در یک قدمی اعدام بخشیده شد

طلاق به‌ خاطر دستپخت دخترخاله / مهران به دردسر افتاد!

باردار شدن دختر 16 ساله در سفر به دوبی / مادرم مرا در اختیار یک مرد در هتل گذاشت!

زن سوم شوهرم بودم و برای انتقام با برادر هوویم همخوابی کردم!

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت حادثه Incident اخبار حوادث شهرداری تهران آتش نشانی تهران سخنگوی سازمان آتش نشانی بزرگراه آزادگان سوله عکس ایران پرونده من فیلم حوادث زندگی ازدواج دستگیر تجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۱۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی‌ هلال‌احمر به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی اخیر

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به تداوم امدادرسانی این جمعیت در مناطق متأثر از سیل و آب‌گرفتی گفت: بیش از ۵ هزار نفر از خدمات امدادی هلال احمر بهرمند شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از سازمان امداد و نجات هلال احمر، بابک محمودی با اشاره به تداوم امدادرسانی این جمعیت در مناطق متأثر از سیل و آب‌گرفتی اظهار کرد: لازم است بدانیم ۲۳ استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، سمنان، فارس، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد تحت تأثیر سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: نیروهای جمعیت هلال احمر در ۱۳۴ مورد عملیات امداد و نجات به ۵۰۲۲ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۲۲۴ نفر را به مناطق امن انتقال و از ۱۸۶ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت، ۱۵۳ نفر اسکان اضطراری داده شدند، ۲۸۳۲ کیلوگرم برنج، ۲۳۰۲ کیلوگرم نایلون، ۱۲۹۳ تخته پتو، ۶۲۷ تخته موکت، ۴۲۰ کیلوگرم روغن، ۶۹۹ قوطی کنسرو، ۲۰۰ قرص نان، ۳۲۰ ست شست‌وشو، ۷۶ ست بهداشتی و ۳۷ دستگاه چادر امدادی، توسط نیروهای جمعیت هلال احمر بین متأثران توزیع شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد: ۲۱۹ تیم عملیاتی متشکل از ۷۷۷ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثران امدادرسانی کردند.

کد خبر 750680

دیگر خبرها

  • نحوه تولید پروفیل زد سوله
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • واحد سیار فرآورشی آزادگان جنوبی تعمیر شد
  • سبزتر شدن فضای سبز حاشیه بزرگراه آزادگان تهران
  • امدادرسانی‌ هلال‌احمر به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی اخیر
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۲۳ استان
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • رهاسازی چند خودروی گرفتار در گل و لای بزرگراه شهید خرازی تهران