Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@19:12:58 GMT

استقبال عفو بین‌الملل از تبرئه شیخ علی سلمان

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۰۱۸۸۸

استقبال عفو بین‌الملل از تبرئه شیخ علی سلمان

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری منامه پست؛ سازمان عفو بین‌الملل از حکم دیروز(31 خردادماه)، از حکم دادگاه عالی بحرین مبنی بر برائت شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت الوفاق و دو عضو یگر این جمعیت به نام‌های حسن سلطان و علی الاسود از اتهام جاسوسی برای قطر استقبال کرد. 

این سازمان ضمن درخواست از مقامات بحرین برای آزادی فوری شیخ علی سلمان، اعلام کرد: این حکم به مثابه یکی از خبرهای خوب و نادر از بحرین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دادگاه عالی بحرین در جلسه دیروز که در خصوص پرونده جاسوسی برای قطر برگزار شد، شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین، بزرگترین گروه مخالف شیعه در این کشور، حسن سلطان و علی الاسود دو عضو دیگر این جمعیت را تبرئه کرد.

دادستانی بحرین سلمان را که در حال گذراندن چهار سال حبس است به اتهام جاسوسی برای قطر در پی افشای یک مکالمه بین او و حمد بن جاسم آل ثانی نخست وزیر سابق قطر در مارس ۲۰۱۱ در چارچوب طرح آمریکایی برای حل بحران بحرین به دادگاه ارجاع داد.

دادستانی علاوه بر سلمان، حسن سلطان و علی الاسود دو رهبر برجسته الوفاق را هم متهم اعلام کرد. این حکم برائت به این معنا است که سلمان دوره محکومیت خود را در ۲۸ دسامبر آینده تمام می‌کند.   انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن بین الملل ایکنا شیخ علی سلمان بحرین قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۱۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ملی از ساعت 17:30 دقیقه در سومین بازی مرحله گروهی در شرایطی به مصاف کویت می‌رود که صعودش به دور بعدی قطعی شده، اما نتیجه این مسابقه در سرنوشت افغانستان که به‌صورت همزمان با بحرین بازی خواهد کرد، تاثیرگذار است و از سوی دیگر می‌تواند دیدار مناسبی برای پوشش نقاط ضعف و قوت تیم باشد که در دو بازی قبلی به ویژه در خط دفاعی نمایش منسجمی نداشته است.

ایران در نخستین بازی خود در دور مقدماتی جام ملت‌های ۲۰۲۴ با نتیجه ۳-۱ مقابل افغانستان و در دومین بازی ۵-۳ برابر بحرین پیروز شد. باید دید در سومین دیدار وحید شمسایی و شاگردانش چه نمایشی خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • استقلال از شکایت ۴۲میلیاردی یک ایجنت تبرئه شد
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • تبرئه استقلال از شکایت ۴۲ میلیاردی یک ایجنت
  • هشدار نهادهای فلسطینی در خصوص هتک حرمت مسجدالاقصی در عید پسح
  • تبرئه مردی که بدنش الکل تولید می‌کند!
  • جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • تبرئه جام جم از شکایت فیلیمو
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد
  • سلمانِ نون‌خ: لطفا کمی صبر کنید
  • جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد (عکس)