Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-استاندار تهران درباره حضور زنان در ورزشگاه‌ها گفت: عجله نکنید، اجازه دهید؛ پله پله در این زمینه جلو برویم.محمدحسین مقیمی (استاندار تهران) در خصوص ساخت ساختمان پلاسکو گفت: ساختمان پلاسکو هم ساختمانی است مانند دیگر ساختمان های تهران و تنها تفاوتش این است که آتش‌سوزی در آن اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: لازم است؛ هرچه سریعتر این ساختمان ساخته شود تا مردم بتوانند کسب و کارشان را ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران تصریح کرد: همه دستگاهها آمادگی خود را اعلام کردند تا کمک کنند این ساختمان سریعتر ساخته شود. آن قسمت از پلاسکو که سالم مانده بود نیز به دستور مالکان مقاومت‌سازی می‌شود.

وی در خصوص وضعیت بازار تهران نیز خاطرنشان کرد: در خصوص بازار نیز جلساتی هر ماه یکبار برگزار می شود که مسایل مربوط به بازار در آن مطرح می شود.

استاندار تهران همچنین در پاسخ به این سوال که آیا صدور مجوز حضور خانواده‌ها و بانوان در استادیوم آزادی برای تماشای بازی فوتبال ایران و اسپانیا فتح بابی برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها است، گفت: عجله نکنید، اجازه دهید آهسته آهسته و پله پله جلو برویم. بگذارید در خصوص این اقدامی که انجام شده صحبت شود و نظرات بیان شود، بعد انشالله درباره حضور زنان در ورزشگاه برای تماشای مسابقات فوتبال تصمیم گرفته می‌شود.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 استاندار تهران محمد حسین مقیمی حضور زنان در ورزشگاه ها اخبار مهم اخبار روز جدیدترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۱۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین، تمرکز، انگیزه: خالدآبادی آماده اولین حضور!

به گزارش "ورزش سه"، گلر جوان استقلال در تمرین امروز با تمرکز خاصی به وزنه‌زدن پرداخت و در سالن وزنه با آرامش خاصی آماده‌سازی خود برای دیدار با تراکتور را دنبال می‌کرد.

محمدرضا خالدآبادی که سابقه حضور در لیگ برتر با پیراهن هوادار را دارد و همراه تیم ملی در مسابقات بین‌المللی به میدان رفته گلر کم تجربه ای نیست و آماده شدن برای یک دیدار مهم را به خوبی بلد است، او می‌داند که این یک فرصت ویژه برای اوست و می‌تواند سرنوشت فوتبالی‌اش را تحت تاثیر قرار دهد و با توجه به اهمیت این موضوع تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

در طول فصلی که گذشت استقلال در تمام مسابقات سیدحسین حسینی را درون دروازه در اختیار داشت و عملکرد خوب و نقش تاثیرگذار او به عنوان کاپیتان باعث شده بود تا فرصت به خالدآبادی نرسد اما محرومیت سیدحسین این فرصت را در اختیار خالدآبادی قرار داد تا در 6 هفته پایانی پیراهن استقلال را بر تن کند.

خالدآبادی فصل گذشته همراه با تیم هوادار در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس و در نقش جهان مقابل سپاهان به میدان رفته بود و با بازی‌های پرتماشاگر بیگانه نیست و بازی کردن تحت فشار و جو ورزشگاه‌های پرهوادار را بلد است.

او در دیدار با تراکتور گلر اصلی استقلالی‌ها خواهد بود و جواد نکونام امیدوار است تا این گلر جوان عملکردی مشابه سیدحسین حسینی را داشته باشد و بتواند کلین‌شیت دیگری را به نام خود ثبت کند.

دیگر خبرها

  • سنگلج در خطر است!
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • تمرین، تمرکز، انگیزه: خالدآبادی آماده اولین حضور!
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر