Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@22:05:50 GMT

رحیمی باید راه بزرگان تنیس اصفهان را ادامه دهد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۰۲۱۱۷

رحیمی باید راه بزرگان تنیس اصفهان را ادامه دهد

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: افراد بزرگی در تنیس اصفهان فعالیت داشته که باعث رشد این ورزش شده‌اند و رحیمی باید راه این افراد را ادامه و بر توفیقات این ورزش در استان بیفزاید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد سلطان‌حسینی در مجمع انتخاباتی هیئت تنیس استان که روز گذشته در سرای ورزشکاران برگزار شد، اظهار کرد: مؤمن‌زاده در زمانی که مسئولیت هیئت تنیس استان را بر عهده داشت خدمات زیادی انجام داد و پس از آن نیز خوروش که از خیران بزرگ استان اصفهان است تلاش بسیاری برای پویایی این رشته کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعاً کار کردن با این بزرگان، آدم‌های بزرگی مثل مجید شایسته را می‌خواهد که از مفاخر مدیران حوزه صنعت و ورزش و از مدیران با اخلاق ورزش است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان خطاب به فرهاد رحیمی تنها کاندید مجمع انتخاباتی هیئت تنیس استان، گفت: کار سختی پیش‌رو دارید چراکه باید راه افراد بزرگ تنیس استان را ادامه دهید و امیدوار هستم در سال‌های آینده روند سال‌های گذشته هیئت تنیس را ادامه و بر توفیقات به دست آمده و رشدی که در تنیس اصفهان داشته‌ایم افزوده شود.

وی با سپاس از زحمات مدیران گذشته و فعلی، خاطرنشان کرد: آرزوی روزهای خوبی برای تنیس و ورزش کشورمان داریم. با ورزش می‌توانیم مردم را شاد و تمام ناملایمات و سختی‌ها را از ذهنشان دور کنیم، نمونه آن هم بازی‌های فوتبال جام جهانی و توفیقاتی است که تیم ملی قوتبال کشورمان به دست می‌آورد و شور و شعف را در مردم به وجود می‌آورد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب و تقدیر ایشان از تیم ملی فوتبال، اظهار کرد: این پیام نشان‌دهنده ارزش بالای ورزش است.

سلطان‌حسینی توسعه ورزش را نه تنها وظیفه سازمانی بلکه وظیفه ملی و مذهبی دانست و ادامه داد: انجام هیچ کار خیری بهتر از ورزش نیست. مرحوم سلامتیان که ده‌ها مدرسه، درمانگاه و کتابخانه احداث کرد در یکی از مصاحبه‌های خود گفته بود تمام کارهای خیری که انجام دادم لذت‌بخش بود اما لذت کار خیر در ورزش چیز دیگری بود و این لذت بسیار ماندگارتر است.  

منبع: ایمنا

کلیدواژه: انتخابات مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان هیأت تنیس استان اصفهان اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۲۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه زنجیره افتتاحیه‌ها در شهر آغاز شده است، گفت: با افتتاح مجموعه تفریحی کوه نور در کوه صفه همراه با دیگر پروژه‌های تفریحی در این مکان، ظرفیت ویژه و جدیدی به شهر زندگی اضافه شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا سیدعلی معرک‌نژاد در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: در هفته فرهنگی اصفهان سعی کردیم در بعد بین‌المللی اتفاقات خوبی را برای شهر و شهروندان رقم بزنیم، از این‌رو با دعوت از شهرهای خواهرخوانده و هماهنگی با چند سفارت‌خانه در تهران، پذیرای ۹ هیئت خارجی در اصفهان بودیم.

وی با بیان اینکه دعوت از این هیئت‌ها برای حضور در برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان و با تمرکز با جشنواره نقاشی پوپک انجام شد، افزود: این حضور و دیپلماسی فعال موجب شد به تعداد آثار و شهرهایی که از اقصی نقاط جهان در این جشنواره شرکت می‌کنند، بیش از دو برابر اضافه شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه حدود ۸۰۰۰ اثر به جشنواره نقاشی پوپک ارسال شد که ۳۰۰۰ اثر مربوط به دیگر نقاط جهان است، گفت: ۲۹۴ شهر در این برنامه شرکت کردند که حدود ۲۸ شهر آن شهرهای خارجی بودند و در مقایسه با سال گذشته رشد بیش از دو برابری را داشت که نشان می‌دهد می‌توانیم سال‌های آینده اقدامات موثرتری برای برگزاری این جشنواره انجام دهیم.

معرک‌نژاد با بیان اینکه زنجیره افتتاحیه‌ها در شهر آغاز شده است، تصریح کرد: با افتتاح مجموعه تفریحی کوه نور در کوه صفه همراه با دیگر پروژه‌های تفریحی در این مکان، ظرفیت ویژه و جدیدی به شهر زندگی اضافه شد.

کد خبر 749233

دیگر خبرها

  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • شیراز چکیده تمام افکار بزرگان است
  • دوری 9 الی 12 ماهه رونی بردغجی، هدف نقل و انتقالاتی بزرگان اروپا از میادین
  • توسعه همگانی رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی در اولویت قرارگیرد
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • تغییرات در رأس باشگاه استقلال؛ سمیعی جانشین خطیر شد
  • جزئیات گفت‌وگوی هیئت‌های حماس و فتح در چین
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور