Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اردو و تمرینات آماده‌سازی پیش فصل تیم فوتبال ذوب‌آهن قرار است در تهران برگزار شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تمرینات آماده‌سازی پیش فصل تیم فوتبال ذوب‌آهن که چند روزی است زیر نظر امید نمازی، سرمربی جدید این تیم آغاز شده، به‌زودی در تهران برگزار می‌شود.

تمرینات تیم فوتبال ذوب‌آهن از روز 23 تیر  در شهر تهران پیگیری خواهد شد و به این ترتیب تیم فوتبال ذوب‌آهن به اردوی خارجی نخواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه ذوب‌آهن دلیل نرفتن به اردوی خارجی را مشکلات ارزی اعلام کرده است.

همچنین در ادامه روند آماده سازی این تیم برای لیگ هجدهم، ذوب‌آهن قرار است حداقل 5،6 بازی تدارکاتی در تهران و اصفهان برگزار کند تا به خوبی خود را برای فصل پیش‌رو آماده کند.

این تیم قرار است در روزهای 15 و  18 تیر و 5 و 6 مرداد چند بازی تدارکاتی برگزار کند. دیدار روز 15 تیر با پیکان و بازی تدارکاتی روزهای 5 و 6 مرداد با سپاهان و پدیده در اصفهان برگزار خواهد شد. دیگر بازی‌های تدارکاتی این تیم هم طی روزهای آینده مشخص خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر امید نمازی ذوب آهن ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۲۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی فرهنگی وتربیتی آب رنگ در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش ناحیه ۵ اصفهان، ارتقا نشاط وشادابی و ایجاد مهارت کار گروهی از مهمترین اهداف برگزاری این اردوی فرهنگی برشمرد وگفت: این اردو شامل سه بخش اصلی صحنه وتئاتر، بازی‌های جهشی وحرکتی ومهارت آموزی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مسعود مهدوی افزود: دانش آموزان با شرکت دراین اردوی بیش از ۳۰ نوع بازی همچون زیپ لاین، سرسره بادی، پل معلق و سازه‌های طنابی را فرامی گیرند و درکنار آن با انواع بازی‌های درمانی آشنا می‌شوند.
وی گفت: در مدت سه ماه برگزاری این اردو بیش از ۱۲ هزار دانش آموز دختر وپسر شرکت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • بازی تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • اردوی فرهنگی وتربیتی آب رنگ در اصفهان
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شد
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شدند