Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتاق اصناف همدان گفت: اتاق اصناف همدان در استفاده از اعتبارات استانی اداره کار و امور اجتماعی مغفول مانده است. ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹ استانها همدان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، حسین محرابی شامگاه امروز در اجلاس ماهیانه اتاق اصناف اظهار داشت: باید اختلافات، ناراحتی‌ها و گلایه‌ها را کنار بگذاریم تا با وحدت و همدلی بتوانیم مشکلات اصناف را حل کنیم و از حاشیه‌های بی‌ارزش دوری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در حالتی ریاست اتاق را تحویل گرفتم که اتاق دارای 150 میلیون تومان بدهی در رابطه با ساختمان و 140 میلیون تومان هم بدهی حاصل از خرج‌های متفرقه اتاق است.

رئیس اتاق اصناف همدان با بیان‌اینکه یک نفر را با تحصیلات عالیه در رشته مدیریت به عنوان دبیر اجرایی اتاق معرفی کرده ایم، ابراز کرد: تلاش می‌کنیم تا با افزایش درآمدزایی و برنامه‌ریزی مناسب مشکلات اصناف را رفع کنیم.

محرابی با تاکید بر اینکه واحد پلمب باید فعال شود تا علاوه بر ساماندهی پروانه های کسب، درآمدزایی هم داشته باشیم، تصریح کرد: برای رسیدن به این هدف نیازمند همکاری همه جانبه اتحادیه‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه در پی‌اف‌اس و اطلاعات اولیه خیلی ضعیف هستیم، گفت: از اتحادیه‌های املاک، ماشین، طلا و جواهر و مرغ و گوشت می‌خواهیم تحلیل داشته باشند تا بدانیم علت گرانی 20 درصدی مسکن چیست و آیا واقعی است یا حباب است؟ تا بتوانم برای 3 ماه آینده پیش‌بینی مناسبی داشته باشیم.

رئیس اتاق اصناف همدان افزود: اتحادیه‌ها باید به شکل هفتگی و یا ماهیانه گزارشاتی را ارائه کنند تا ضمن اطلاعاتی که به مسئولان می‌دهیم خودمان هم بتوانیم برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم.

محرابی گفت: مثلا از اتحادیه حبوبات می‌خوابیم گزارشی را درخصوص وضعیت حبوبات و برنج به ما بدهند تا بدانیم وضعیت این محصولات در ماه محرم و صفر چگونه خواهد بود و آیا نیاز به واردات برنج خارجی است یاخیر.

وی با بیان اینکه دغدغه من در خصوص اتحادیه‌های تولیدی است،ابراز کرد: از اتحادیه‌های تولیدی می‌خواهیم که افراد شاخص در اتحادیه‌هایشان را معرفی کنند تا بتوانیم کارگروهی را برگزار و مشکلات را بررسی کنیم تا بتوانیم از اعتبارات استانی در مورد اصناف استفاده کنیم.

رئیس اتاق اصناف همدان گفت: اتاق اصناف ظرفیت‌های زیادی برای کسب درآمد دارد که یکی از آن استفاده از سایت اتاق اصناف است که می‌توانیم از این راه درآمد میلیونی داشته باشیم.

قائم مقام سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان نیز در این جلسه اظهار داشت: از روسای اتحادیه‌ها می‌خواهیم وضعیت اتحادیه خود را بررسی کنند، در هفته گذشته بازدارنده چندین تجمع شده ایم.

 حسین خوانساری با بیان‌اینکه چند وقتی‌است زمزمه گرانی به گوش می‌رسد و این امر موجب اعتراض اتحادیه‌ها شده است، گفت: مردم ما باید با هم متحد باشند.

وی تصریح کرد: از سال های گذشته تا کنون تحریم آمریکا را داشته‌ایم و خواهیم داشت، هیچ اعتمادی به دولتمردان آمریکا نیست و هرگز نباید از این امر غافل شویم.

قائم مقام سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان به موفقیت اقتصادی دولت چین اشاره کرد و گفت: باید ببینید که دولت چین در 60 سال گذشته چگونه بودند و امروز به چه درصد از رشد اقتصادی رسیده‌اند.

خوانساری افزود: وضعیت اقتصادی کشور چین در 60 سال گذشته وضعیت بسیار نامناسبی بود اما مردمان این کشور همت کردند و حال به جایی رسیدند که بازارهای بزرگ اقتصادی جهان را به تصاحب خود درآوردند.

وی تصریح کرد: امیدواریم هیئت مدیره جدید با همکاری رئسای اتحادیه‌ها پشتیبان اصناف باشند و صدای مشکلات را به گوش مسئولان استانی و استاندار برسانند.

انتهای پیام/م

R41405/P1486/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۲۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه اعتراضات در تفلیس و هشدار اتحادیه اروپا

در شرایطی که معترضان به قانون "ماموران خارجی" روز جمعه خیابان منتهی به پارلمان در مرکز شهر تفلیس را مسدود کردند، رئیس شورای اروپا از نخست وزیر و رئیس‌جمهور گرجستان خواست فرصت تاریخی عضویت در اتحادیه اروپا را از دست ندهند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «نووستی»، شارل میشل، رئیس شورای اروپا، پس از تصویب قانون عوامل خارجی در گرجستان، با ایراکلی کاباخیدزه، نخست وزیر  این کشور ، گفتگوی تلفنی داشت و طی آن از مقامات تفلیس خواست که از این رویداد تاریخی غافل نشده و شانس عضویت در اتحادیه اروپا را از دست ندهند.

میشل شب گذشته، جمعه،در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس یادآور شد: «در گفت‌وگوی تلفنی با نخست‌وزیر گرجستان، آخرین تحولات گرجستان را مورد بررسی قرار دادم و حمایت کامل اتحادیه اروپا از همه شهروندان گرجستانی که آینده اروپایی کشور خود را در اولویت قرار می‌دهند، را تکرار کردم. آینده گرجستان به اتحادیه اروپا گره خورده و این شانس تاریخی را نباید از دست بدهند.»

همزمان، سالومه زورابیشویلی، رئیس جمهور گرجستان نیز با رئیس شورای اروپا مذاکراتی تلفنی داشت و در آن تاکید کرد که لایحه عوامل خارجی که در پارلمان این جمهوری در حال بررسی است، مانع از همگرایی گرجستان با اتحادیه اروپا می‌شود.

رئیس جمهور گرجستان طی یک گفتگوی طولانی با شارل میشل در مورد رویدادهای در حال توسعه در این کشور، همگرایی اروپایی گرجستان و عواملی که مانع این امر می‌شود، به ویژه لایحه "شفافیت نفوذ خارجی" که مجدداً توسط اکثریت پارلمانی آغاز شده، بحث و تبادل نظر کرد.

علاوه بر این، متیو میلر، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز جمعه اعلام کرد که ایالات متحده لایحه "نفوذ خارجی" ارائه شده توسط پارلمان گرجستان را محکوم می‌کند.

وی گفت: اظهارات و اقدامات دولت گرجستان با ارزش‌های دموکراتیک زیربنای عضویت در اتحادیه اروپا و ناتو ناسازگار است و در نتیجه مسیر گرجستان به سمت همگرایی یورو-آتلانتیک را به خطر می اندازد.

زاخارووا: روسیه در امور داخلی گرجستان مداخله نمی‌کند

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه نیز درباره وقایع جاری در گرجستان در رابطه با قانون عوامل خارجی تاکید کرد که فدراسیون روسیه هرگز در امور سایر کشورها مداخله نکرده و نخواهد کرد. این دیپلمات افزود که مسکو به توسعه صلح آمیز، باثبات و شکوفای همه کشورهای قفقاز جنوبی از جمله گرجستان علاقه مند است.

دولت گرجستان معترضان را به انجام اقدامات تحریک آمیز متهم کرد

وزارت امور داخلی گرجستان شب گذشته اعلام کرد که معترضان به قانون ماموران خارجی در تفلیس قصد داشتند  نمایشی سازمان دهی شده را اجرا و با پوشیدن یونیفرم‌های پلیس، اقدامات تحریک آمیز  و خشونت باری را انجام داده و آنها را به مأموران اجرای قانون نسبت دهند.

این وزارتخانه همچنین مدعی است که معترضان قصد داشتند اطلاعاتی نیز مبنی بر پیوستن برخی نیروهای پلیس به تظاهرات منتشر کنند.

این در حالی است که روز جمعه معترضان به قانون عوامل خارجی خیابان روستاولی در مرکز تفلیس را مسدود کردند. آنها همچنین از ساختمان پارلمان کشور به سمت هتل پاراگراف، محل برگزاری نشست سالانه بانک توسعه آسیایی حرکت کردند تا توجه میهمانان خارجی را به اقدامات خود جلب کنند.

پارلمان گرجستان در روز اول ماه مه لایحه "شفافیت نفوذ خارجی" را در قرائت دوم با اکثریت آرا تصویب کرد. البته در این جلسه بین نمایندگان حزب حاکم "رویای گرجستان"  و مخالفان درگیری رخ داد.

درگیری پلیس با معترضان به قانون "ماموران خارجی" در تفلیستجمع حامیان و مخالفان قانون "ماموران خارجی" در تفلیسگاریباشویلی قطعنامه پارلمان اروپا علیه گرجستان را رد کرد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • برگزاری انتخابات اتحادیه‌های صنفی دامپروری و باغبانی در مهریز
  • پخش مناظره‌های انتخاباتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • به دنبال انتقال میدان میوه و تره بار و خشکبار قزوین هستیم
  • صنعت و دانشگاه دغدغه فرماندهان دفاع مقدس را رفع کردند
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • ادامه اعتراضات در تفلیس و هشدار اتحادیه اروپا
  • اردبیل در شاخص بهره وری نیروی کار پنجم کشور است
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند
  • تقدیر از معلمان و مدیران نمونه در همدان + تصویر