Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

جبار کوچکی‌نژاد با اشاره به آخرین نتایج «تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها»، گفت: گزارش‌هایی از دستگاه‌های مختلف درباره این موضوع جمع آوری شده است  مشغول جمع‌بندی آن‌ها هستیم.

رئیس هیئت «تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه» تصریح کرد: البته باید گفت: اعلام جزئیاتی از این تحقیق و تفحص افرادی که صاحب قدرت هستند، مسیر‌های ما را برای رسیدن به اطلاعات بعدی مسدود می‌کنند، بنابراین فعلا از بیان برخی از جزئیات معذور هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این نماینده مجلس تاکید کرد: به طور نمونه در چند روز گذشته اطلاعاتی از این تحقیق و تفحص در برخی رسانه‌ها منتشر شد که طی اخباری که به دست ما رسید، افرادی که این اطلاعات را به ما دادند از سازمان مربوطه خود اخراج شدند.

رئیس هیئت «تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها» اظهار داشت: می کوشیم تا یک ماه آینده گزارش این تحقیق و تفحص را جمع‌بندی و برای قرائت در صحن علنی پارلمان در اختیار هیئت رئیسه مجلس قرار دهیم.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۲۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: رژیم صهیونیستی باید از سرزمین‌های اشغالی اخراج و مجازات شود

رئیس جمهور کشورمان گفت: راه حل مسئله فلسطین عبارت است از «هر فلسطینی یک رای»،‌ یعنی اهالی فلسطین اعم از مسلمان،‌ مسیحی و یهودی بتوانند حکومت مورد نظر خود را انتخاب کنند. راهکار برخورد با غاصب، میدان دادن به او نیست بلکه باید غاصب از سرزمین غصب‌شده بیرون رانده و مجازات شود.

به گزارش ایسنا،‌ سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان در نشست خبری مشترک با همتای سریلانکایی خود خاطرنشان کرد: موضوع فلسطین امروز به مسئله اصلی مسلمانان و همه مردم جهان تبدیل شده‌است. ملت‌ها امروز از ظلم بزرگی که به مردم غزه و فلسطین می‌شود نگران هستند. سؤال مردم جهان این است که چرا این میزان کودک‌کُشی و نسل‌کُشی در حال وقوع است؟

وی اضافه کرد: چرا مسئولین و سازمان‌های بین‌المللی در خصوص بروز جنایات در غزه انجام وظیفه نمی‌کنند، کسانی در کسوت انسان، جنایاتی می‌کنند که هیچ درنده‌ای آن را مرتکب نمی‌شود. با چه منطقی این همه جنایت چندماه است که مورد حمایت آمریکا و کشورهای غربی قرار گرفته؟ تاسف‌بار تر اینکه چرا سازمان ملل، شورای امنیت و سازمان‌های متولی حقوق بشر از کارایی افتاده‌اند و اقدام مؤثری برای جلوگیری از این همه جنایت انجام نمی‌دهند.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: تهران و کلمبو در قطع سریع بمباران نوار غزه از سوی رژیم صهیونیستی و کمک‌رسانی فوری به فلسطینیان اتفاق نظر دارند. راه حل مسئله فلسطین عبارت است از «هر فلسطینی یک رای»،‌ یعنی اهالی فلسطین اعم از مسلمان،‌ مسیحی و یهودی بتوانند حکومت مورد نظر خود را انتخاب کنند. این راه حل هم عادلانه و هم دموکراتیک است. راهکار برخورد با غاصب، میدان دادن به او نیست بلکه باید غاصب از سرزمین غصب‌شده بیرون رانده و مجازات شود.

در ادامه «رانیل ویکرمسینگه» رئیس جمهور سریلانکا اظهار کرد: صمیمانه از رئیس‌جمهور ایران برای سفر به سریلانکا تشکر می‌کنم. در این سفر پروژه چندمنظوره سد افتتاح شد ،در این پروژه ۱۲۰ مگاوات برق به سریلانکا اضافه و با کمبود آب در برخی مناطق این کشور نیز مقابله شد.

وی ادامه داد: این افتتاح به افزایش کشاورزی، بهره‌وری و تامین زنجیره غذایی سریلانکا منجر می‌شود بار دیگر از جمهوری اسلامی ایران برای مشارکت در ساخت این سد و نیز انتقال دانش و فناوری آن تشکر می‌کنم. با اجرای این طرح، تعهد خود را به روابط دوجانبه نشان دادیم.

وی خاطرنشان کرد: در گفت‌وگوهای امروز با رئیس‌جمهور ایران درباره موضوعات دوجانبه‌ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و نیز ضرورت تقویت همکاری‌ها صحبت کردیم. دو دولت ۵ موافقت‌نامه در حوزه های گوناگون امضا کردند. دو کشور بر همکاری‌های چندجانبه در سازمان‌های بین‌المللی و منطقه‌ای از جمله سازمان ملل، جنبش عدم تعهد، گروه ۷۷ و نیز کمیسیون اقیانوس هند به توافقات خوبی رسیدند. در حوزه تغییرات اقلیمی، امنیت غذایی، فناوری و نیز ضرورت توسعه‌ همکاری‌ها به توافقات خوبی رسیدیم.

این خبر تکمیل می شود.

دیگر خبرها

  • رئیسی: رژیم صهیونیستی باید از سرزمین‌های اشغالی اخراج و مجازات شود
  • تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن
  • منابع و مصارف هدفمندی در بودجه ۱۴۰۳/ پیشنهاد پرداخت یارانه تشویقی کالابرگ الکترونیکی
  • ارسال گزارش تحقیق و تفحص سازمان حفظ نباتات به قوه قضائیه
  • گزارش تحقیق و تفحص درباره عملکرد سازمان حفظ نباتات به قوه قضائیه ارسال شد
  • متن کامل گزارش نهایی تحقیق و تفحص درباره عملکرد سازمان حفظ نباتات
  • مجلس با تحقیق و تفحص از سازمان حفظ نباتات موافقت کرد
  • ارجاع گزارش تحقیق و تفحص از سازمان حفظ نباتات به قوه قضاییه
  • گزارش تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی به قوه قضاییه ارجاع شد
  • تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در دستورکار امروز مجلس