Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "حسن ياردوستي" فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان با اعلام اين خبر اظهار داشت :طرح پاک سازي پارک ها و تفرج گاه ها يكي ديگر از طرح هاي ديگر پليس اصفهان است كه در فصل تابستان به صورت پر رنگ تر در دستور كار پليس قرار گرفت .

وي با اشاره به استمرار اجراي اين طرح در سال جاري به ويژه فصل تابستان در سطح شهرستان گفت: ما امروزه براي هر برنامه و موضوعي طرح هاي متعددي را تهيه و اجرا مي کنیم كه وجود اين طرح ها نگراني ها را در بحث امنيت کم کرده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين مقام مسئول با بيان اينکه طرح پاک سازي پارک ها و تفرج گاه ها ابعاد گسترده اي دارد، تصريح کرد:پليس در اجراي اين طرح در سطح شهر همواره مي كوشد كه بي‌نظمي‌هاي موجود در پارک هاي سطح شهر را كاهش و به حد تعليق در آورد و با كمك سازمان‌هاي مرتبط اين بي نظمي ها را بر طرف کند.

رئيس پليس مرکز استان در پايان در خصوص اهداف اجراي اين طرح در سال جاري خاطر نشان كرد: خدمت گزاري و افزايش رضايت و امنيت عمومي شهروندان از عمده ترين اهداف اجراي طرح پاک سازي تفرج گاه ها است .

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۲۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل مردم آستانه اشرفیه از پلیس در حمایت اجرای «طرح نور»

دریافت 15 MB کد خبر 6095245

دیگر خبرها

  • همدردی مردم نیویورک با دانشجویان معترض
  • اجرای ۱۵ طرح عمران شهری در سلماس 
  • ۶۵ هزار هکتار از شالیزارهای شمال یکپارچه سازی می شود
  • یکپارچه‌سازی ۶۵ هزار هکتار زمین کشاورزی به سرمایه‌گذار چینی واگذار شد
  • یکپارچه سازی زمین های کشاورزی شمال با سرمایه گذاری چینی‌ها
  • یکپارچه سازی ۶۵ هزار هکتار زمین کشاورزی شمال کشور با سرمایه گذاری چینی‌ها
  • احداث بزرگترین پارک نوری موضوعی کشور در مجتمع گردشگری صفه اصفهان
  • ضرورت توجه به روان‌سازی ترافیک معابر در مراغه
  • تجلیل مردم آستانه اشرفیه از پلیس در حمایت اجرای «طرح نور»
  • آماده‌سازی ۲۵ پارکینگ در اطراف بازار اصفهان برای پارک موتورسیکلت‌ها + لیست پارکینگ‌ها