Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه عمار سیاست‌های آمریکا در منطقه را شکست خورده دانست و گفت: آمریکا و هم‌‌پیمانانش در خاورمیانه در برابر قدرت کم نظیر ایران اسلامی زانو زده‌اند. ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی طائب در همایش بصیرت افزایی رهروان ولایت در یاسوج اظهار داشت: ایران قدرت منطقه شده و آمریکا و کشورهای حامی وی در برابر ایران در منطقه شکست خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با برجسته خواندن نقش ایران در منطقه، عنوان کرد: آمریکا در برابر ما در منطقه زانو زده و پیروزی‌های ایران در منطقه خاورمیانه از نعمات و برکات الهی بوده و آمریکا باید از منطقه خارج شود و البته خارج شدن آمریکا از منطقه از وعده‌های ترامپ رییس جمهور آن است.

فرمانده قرارگاه عمار با تشریح رشادت‌های بسیجیان هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد: مدافعان حرم در سوریه و عراق نشان دادند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند در منطقه بکند.

طائب گفت: آمریکا فکر می‌کرد ابرغول دنیاست و مطمئن باشید این ابرغول پوشالی در منطقه ما هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و تا مادامی که در منطقه ما باشد ایران در برابر آن ایستاده است.

وی از هزینه‌های بالای آمریکا در کشورهای افغانستان، عراق و خلیج فارس اشاره کرد و افزود: آمریکا 20 هزار میلیارد دلار در این کشورها هزینه کرده اما شکست خورده است.

فرمانده قرارگاه عمار با بیان اینکه شهدای ما زمینه ساز انقلاب مهدی موعود هستند، ادامه داد: دفاع از حرم دفاع از انقلاب مهدی موعود است.

طائب با برجسته خواندن نقش ایران در پیروزی‌های سوریه ادامه داد: سوری‌ها از رزمندگان ما یاد گرفتند چگونه از مملکت خود دفاع کنند.

وی با بیان اینکه برخی در داخل خواسته یا ناخواسته به دشمن کمک می‌کنند، ادامه داد: انقلاب ایران در کمال بوده و دشمنان بدانند انقلاب ما به درجه اجتهاد رسیده است.

فرمانده قرارگاه عمار تاکید کرد: دولت باید فکر ویژه‌ای برای رفع مشکلات معیشتی جامعه بیندیشید تا شرایط سخت تر نشده است.

طائب با انتقاد از کسانی که اشرافی گری را بر ساده زیستی ترجیح می‌دهند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران قدرتمندانه همچنان به راه خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/م

R41452/P1486/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۲۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل آتش نشانی یاسوج از ادامه تلاش‌های سه روز آتش نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله در رودخانه خرسان خبر داد.

محمد رستمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: یک تیم ۶ نفره غواصی آتش نشانی یاسوج به فرمانده مدیرعامل آتش نشانی پس از حدود ۱۰ کیلومتر پیاده روی در منطقه کوهستانی و سخت گذر، جستجوها را از سمت منطقه «دره شور» شروع کردند.

وی اظهار کرد: این کودک ۵ ساله در منطقه «نارمه» پشت کوه شهرستان فلارد استان چهارمحال و بختیاری غرق شد که آب رودخانه خرسان جسد این کودک به حوزه استحفاضی استان کهگیلویه و بویراحمد انتقال داد و نیروهای امدادی با حس انسان دوستانه سه روز است که در تلاش برای پیدا کردن جسد این کودک هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • ایران قدرتی منطقه‌ای است که به تدریج به قدرت جهانی تبدیل خواهد شد
  • بررسی دستاوردهای ایران در مرکز شرق شناسی روسیه 
  • اولین فرمانده گردان شهید استان کهگیلویه و بویراحمد را بشناسید
  • دفاع غرورآفرین جمهوری اسلامی در برابر اسرائیل ابهت پوشالی و مصنوعی آنان را شکست
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • اراده ایران در کنشگری فرامنطقه‌ای