Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

مقامات دولتی در الجزایر برای مقابله با تقلب در امتحانات نهایی دبیرستان و نشت سئوالات در فضای آنلاین دسترسی به اینترنت را تا یک ساعت پس از اتمام امتحانات قطع می‌کنند.

به گزارش انگجت، دولت الجزایر برای جلوگیری از تقلب در امتحانات نهایی دبیرستان، دسترسی به اینترنت را در موبایل و خطوط ثابت تا یک ساعت پس از اتمام هر امتحان قطع می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات امیدوارند این اقدام از نشت سئوالات جلوگیری کند. قطع موقت اینترنت تا پایان فصل امتحانات یعنی ٢٥ ژوئن ادامه می‌یابد. مقامات این کشور در این بازه زمانی علاوه بر اینترنت دسترسی به فیس بوک را در سراسر این کشور قطع می‌کنند.

هرچند این اقدامات بسیار سختگیرانه به نظر می‌رسد، اما دلیل اجرای آن اختلال در امتحانات در چند سال اخیر است.

در سال ٢٠١٦ سئوالات امتحانی قبل و هنگام برگزاری امتحانات در فضای آنلاین منتشر شد. سال گذشته مقامات الجزایر از ISP‌ها درخواست کردند دسترسی به رسانه‌های اجتماعی را مسدود کنند، اما این اقدام به اندازه کافی تاثیرگذار نبود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: اینترنت دولت موبایل فیس بوک الجزایر اینترنت دولت فیس بوک موبایل پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۲۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم هیات تجاری الجزایر برای توسعه همکاری فناورانه با ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناکمال حمنی، رئیس اتاق بازرگانی الجزایر که در راس یک هیات تجاری برای شرکت در نمایشگاه ایران اکسپو به تهران سفر کرده است در حاشیه بازدید از توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در خانه نوآوری و فناوری (IHIT) گفت: تمام قسمت‌ها برای من جذاب بود ولی بخش تجهیزات پزشکی بیشتر توجه من را به خود جلب کرد.

وی اظهار کرد: علاوه بر سطح بالای تکنولوژی، صمیمیت و خلوصی که در ایرانی ها دیدیم؛ عزم ما را بیش از پیش برای توسعه همکاری ها با ایران جزم شد.

به گفته او، امروز نمایندگان الجزایر شاهد آمادگی ایرانی‌ها برای انتقال فناوری به تمام نقاط جهان بودند و از این میزان امادگی ایرانیان بسیار حیرت زده شدند.

ضمن اعلام خرسندی از بازدید دستاوردهای ایرانی گفت: اقتصاد ایران بسیار پیشرفته است؛ بطور مثال شتابدهنده خطی پزشکی که تاکنون تکنولوژی ساخت این دستگاه در انحصار آمریکا، انگلیس و چین بوده است و ایران چهارمین کشور در جهان است که توانسته است این تکنولوژی دقیق، پیچیده و حساس را بومی سازی کند.

ایشان اظهار کرد: به گفته مسئولین این شرکت دانش بنیان هزینه خرید این دستگاه از خارج از کشور حدود یک و نیم میلیون دلار ارز از کشور خارج می کرد که اکنون با یک سوم این قیمت، این دستگاه در اصفهان ساخته شده است؛ این امر نشان دهنده قدرت ایرانی است.

کد خبر 6092280 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۰۰ برابری سرعت اینترنت با اجرای موفق پروژه فیبرنوری
  • آماده پرتاب ماهواره برای دیگر کشورها هستیم/ پایگاه جدید فضایی ایران در چابهار دسترسی به مدارهای متوعی را فراهم می‌کند
  • ببینید | ادعای عجیب وزیر ارتباطات برای گرفتن تماس تصویری بدون اینترنت
  • اینترنت کوانتومی و توسعه فناوری دسترسی رادیویی باز؛ پروژه‌های پرچمدار ستاد اتصال‌پذیری
  • اینترنت کوانتومی و فناوری دسترسی رادیویی باز در کشور توسعه می‌یابد
  • اینترنت کوانتومی و فناوری دسترسی رادیویی باز در کشور توسعه خواهد یافت
  • اینترنت کوانتومی و دسترسی رادیویی در دستور کار معاونت علمی
  • اتفاق عجیب در صحن علنی مجلس /نمایندگان به جداول بودجه دسترسی ندارند!
  • شگفت‌زدگی خارجی‌ها از دستگاه ایرانی درمان سرطان
  • عزم هیات تجاری الجزایر برای توسعه همکاری فناورانه با ایران