Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-29@10:46:43 GMT

امیری: لایق صعود هستیم

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۰۳۰۴۴

امیری: لایق صعود هستیم



رویداد۲۴ وحید امیری گفت: ما تمام تلاش خود را تاکنون انجام داده‌ایم. این تیم و بازیکنانش لایق بهترین‌ها هستند و امیدوارم به آن دست یابند. خدا را شکر کسی که باید فوتبال را بفهمند مردم هستند و وقتی مردم خوشحالند یعنی خوب کار کرده‌ایم.

امیری ادامه داد: تیم ایران نه امکانات اسپانیا و پرتغال را دارد و نه به اندازه این تیم‌ها بازی‌های تدارکاتی داشته است اما تا این‌جای کار ثابت کردیم که شان فوتبال ایران کم‌تر از این تیم‌ها نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امیری اظهار کرد: تیم ایران تیم قابل احترامی است و همه باید به این تیم احترام بگذارند. امروز تیم ایران به جایگاهی رسیده که همه باید برای این تیم از جا بلند شوند و دست بزنند.

وی درباره حریف آینده تیم ملی نیز گفت: با تجربه‌ای که در مقابل اسپانیا و مراکش به دست آورده‌ایم، قطعا بازی خوبی مقابل پرتغال ارائه خواهیم داد. امیدوارم که در مقابل این تیم نیز بتوانیم مردم ایران را خوشحال کنیم.

این بازیکن تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: از هر بازی تجربه‌ای کسب کرده‌ایم. بازی با اسپانیا ما را باتجربه‌تر کرده است. قطعا با تمرکز بیش‌تر مقابل پرتغال مثمر ثمرتر خواهیم  بود.

او در پاسخ به این که آیا شانس صعود داریم یا خیر؟ گفت: انسان به امید زنده است. الان سه امتیاز داریم. با یک برد یا مساوی همه چیز می‌تواند تغییر کند. قطعا با دعای مردم و همت بازیکنان می‌توانیم شگفتی بیافرینیم.

وحید امیری هم‌چنین با  تقدیر و تشکر از مسوولان وزارت ورزش وفدراسیون فوتبال در راه آماده‌سازی تیم ملی گفت: ما برای اعتلای پرچم جمهوری اسلامی ایران تلاش‌های زیادی کرده‌ایم و هر کاری که انجام می‌دهیم برای سربلندی ایران است امیدوارم که حمایت ازتیم ملی ادامه داشته باشد تا بتوانیم روز به روز شرایط بهتری در فوتبال دنیا داشته باشیم.

وی ادامه داد:‌ از وزارت ورزش ومسوولان فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنم. شاید امکانات درخور نام تیم ملی نباشد اما برای موفقیت باید وقت گذاشت و هزینه کرد.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 وحید امیری جام جهانی 2018 جام جهانی روسیه تیم ملی ایران صعود بازیکنان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۳۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود هوادار و گل گهر به مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی فوتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در چارچوب مرحله یک‌هشتم پایانی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران یادواره آزادسازی خرمشهر، تیم‌های هوادار و مس سونگون امروز جمعه در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف هم رفتند.   قضاوت این مسابقه را شاهین یزدانی با کمک‌های علیرضا طاهرخانی و سجاد نجفی نژاد برعهده داشتند.   هوادار در این دیدار ابتدا با گل‌های داریوش شجاعیان در دقیقه ۱۳ و بابک مرادی در دقیقه ۲۰، ۲ بر صفر جلو افتاد. در دقیقه ۳۰ مس سونگون با گل به خودی صائب محمدی توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند و نیمه اول با برتری ۲ بر یک هوادار به پایان رسید.   در نیمه دوم، در دقیقه ۷۶ محمدعلی عبداللهی دروازه مس را باز کرد تا هوادار سه بر یک جلو بیافتد.   در نهایت هوادار با نتیجه ۳ بر یک مس سونگون را شکست داد و به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد.   در دیگر دیدار امروز دو تیم فجر سپاسی شیراز و گل گهرسیرجان رو در روی هم قرار گرفتند که این دیدار با برتری ۳ بر صفر گل‌گهر به پایان رسید.   در دقیقه ۱۴ سعید سحرخیزان با ضربه سر گل نخست تیمش را به ثمر رساند.   در دقیقه ۷۸ روبرتو تورس با شوتی زییا برای بار دوم دروازه تیم فجر سپاسی را باز کرد و در دقیقه ۸۶ نیز مسعود زائر کاظمینی گل سوم تیمش را به ثمر رساند.   گل‌گهر با پیروزی مقابل فجرسپاسی شیراز به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور صعود کرد.

دیگر خبرها

  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • دومین پنالتی مهمی که وحید امیری از دست داد
  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • وحید امیری و تکرار اتفاق تلخ استرالیا
  • جام حذفی فوتبال/ تراکتور، ملوان و گل گهر به مرحله یک چهارم صعود کردند
  • صعود هوادار و گل گهر به مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی فوتبال
  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • صعود هوادار با بردن مس سونگون
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی