Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

به نقل از روزنامه «رکورد» پرتغال، هر روز شانس شرکت در جام جهانی را ندارید. خیلی به ندرت پیش می آید که بعد از 20 سال از کاری که پدرش انجام داده پسرش نیز انجام دهد. امیر عابدزاده 25 ساله یکی از دروازه بان های کارلوس کی روش، سرمربی ایران در جام جهانی 2018 است. در جام جهانی 1998 احمد عابدزاده پدر امیر سنگربان ایران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر در ابتدای گفت و گوی خود گفت: این باعث افتخارم است که جزئی از این انتخاب شدم و باعث سربلندی خانواده ام شدم.

امیر در پاسخ به اینکه چقدر پدرش به او افتخار می کند با لبخند گفت: من بیشتر از این ها می خواهم عمل کنم و باعث شادی و افتخار او شوم. اعتراف می کنم پدرم تاثیر زیادی به من داشته است. طعم دروازه بانی برای من از زمانی آغاز شد که 3 سال داشتم. البته پدرم مرا اصلا مجبور نکرد و این عشق به فوتبال بود که دروازه بان شدم.

وی درباره خاطرات شیرین جام جهانی 1998 گفت: من در این سال خاطراتی را هنگام راه یابی به جام جهانی 1998 دارم. یادم می آید که مادرم در آخرین بازی با استرالیا چون 2 بر صفر عقب بودیم از ناراحتی خانه را ترک کرد و من را همراهش برد. بعد از مدتی مردم شروع به داد و فریاد کردند بعد فهمیدم که بازی مساوی شده است. ما در آن بازی به خاطر گل زده خارج از خانه به جام جهانی صعود کردیم. البته در آن زمان 5 ساله بودم ولی وقتی بزرگ شدم فیلم بازی را دیدم.

احمدرضا عابدزاده شخصیت فوتبال ایران است و امیر از تکرار این حرف درباره پدرش خسته نمی شوند. اگرچه برخی این موضوع را برای او دارای جوانب منفی می دانند چون سنگینی شهرت پدرش روی او وجود دارد ولی او چنین نظری ندارد و می گوید: همه در ایران می دانند که پدرم بهترین دروازه بان تاریخ فوتبال ایران است. برای من این نوعی افتخار است و با او صحبت می کنم. علی رغم اینکه برخی معتقدند که اسم پدرم روی من سنگینی می کند ولی من از این فرصت استفاده می کنم و از او چیزهای زیادی یاد می گیریم.

در پایان 20 سال گذشت تا همه ببینند امیر پسر در جام جهانی جا پای پدرش بگذارد. امیر در جواب به این سوال لبخندی زد و گفت: در ابتدا می خواهم در بازی های زیادی در جام جهانی شرکت کنم پس از آن ببینیم چه اتفاقی می افتد.

انتهای پیام/ا

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۳۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسر روانی مادر پیرش را کشت و آتش زد / «صدایی از من می‌خواست از مادرم انتقام بگیرم»

ساعت ۱۰ شب شنبه ۱۵ اردیبهشت ساکنان ساختمانی در محله وردآورد صدای درگیری و مشاجره مادر و پسر همسایه طبقه سوم را شنیدند.   به گزارش خبرآنلاین،دقایقی بعد ناگهان صدای زن همسایه خاموش شد اما استشمام بوی شدید سوختگی که کل ساختمان را پر کرده بود همسایه‌ها را از خانه‌هایشان بیرون کشید.   به‌دنبال بوی دود و سوختگی، آنها به طبقه سوم رسیدند و دریافتند این بو از خانه مادر و پسر می‌آید. بلافاصله آنها با آتش‌نشانی و پلیس تماس گرفتند. وقتی همسایه‌ها پشت در خانه رسیدند پسر جوان فریاد می‌زد: «بروید! اگر از اینجا دور نشوید خودم را با اسید می‌سوزانم.»   لحظاتی بعد مأموران کلانتری وردآورد و آتش‌نشانی وارد محل شده و از پسر جوان خواستند تا در را باز کند. اما تهدیدهای او ادامه داشت و فریاد می‌زد: اگر کسی نزدیک شود خودم را با اسید می‌سوزانم.   از آنجایی که صدایی از زن صاحبخانه به گوش نمی‌رسید، مأموران احتمال دادند که بلایی سر پیرزن آمده باشد.با این احتمال موضوع به بازپرس کشیک قتل و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت اعلام شد.   با حضور تیم جنایی در محل و پس از دقایقی صحبت با پسر جوان، او تسلیم شد و در را باز کرد. با ورود تیم جنایی به محل آنها با جسد پیرزن جلوی در آپارتمان روبه‌رو شدند که در حال سوختن بود.   خانه بهم ریخته و کنار جسد چاقو، پیچ گوشتی و ظرفی افتاده بود که پسر جوان مدعی بود داخل آن اسید است و می‌خواسته با آن، خودش را بسوزاند. امدادگران آتش‌نشانی، بلافاصله جسد را خاموش کردند.   یکی از همسایه‌ها در تحقیقات میدانی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت گفت: این پسر مشکل روحی و روانی دارد و حتی مدتی هم در مرکز درمانی بستری بود. شب حادثه صدای مشاجره او و مادرش را شنیدم که مادرش می‌خواست او قرص‌هایش را بخورد اما وی امتناع می‌کرد.   اعتراف به قتل پسر جوان که وضعیت روحی خوبی نداشت در رابطه با جنایتی که مرتکب شده بود، گفت: مادرم مدام می‌گفت تو دیوانه‌ای و باید قرص‌هایت را بخوری. این کلمات مرا تحریک کرد. حس بدی به من دست داده بود و صداهایی می‌شنیدم که از من می‌خواست از مادرم انتقام بگیرم.   وقتی داخل آشپزخانه بود به سمتش رفتم و چاقو و پیچ گوشتی را از آشپزخانه برداشتم و به او حمله کردم. مادرم فرار کرد و من دنبالش دویدم و او را زدم بعد روی جسد بنزین ریختم و آن را به آتش کشیدم.   با دیدن شعله‌های آتش تازه متوجه شدم که چه‌کار کرده‌ام. پشیمان شدم و تصمیم گرفتم با اسید خودم را بکشم. به سراغ ظرفی رفتم که داخل آن اسید بود. من نمی‌توانستم بدون مادرم زندگی کنم.

در بررسی محتویات بطری، مشخص شد که داخل بطری جوهر نمک بوده اما متهم تصور می‌کرده که داخل آن اسید است. پسر جوان که وضعیت روحی مناسبی نداشت به دستور بازپرس جنایی بازداشت و برای بررسی سلامت روانی به پزشکی قانونی منتقل شد. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دستگیری قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش ربایش دختر نوجوان در ازای ۱۰۰ میلیارد ریال در جنوب تهران قتل زن و مرد میانسال در شهر ری درپی اختلافات مالی

دیگر خبرها

  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • پسر روانی مادر پیرش را کشت و آتش زد / «صدایی از من می‌خواست از مادرم انتقام بگیرم»
  • پسر روانی مادر پیرش را کشت و در خانه آتش زد
  • پسر جوان مادرش را در خانه آتش زد
  • بیمار روانی مادرش را در خانه آتش زد
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی/ ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش | ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • مجازات دختر‌ی که باعث مرگ مادر معتادش شد
  • اعلام حکم دختری که باعث مرگ مادرش شد