Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو سابق شورای شهر تهران اظهار کرد: شهید چمران هویت انقلابی و مقاومت اسلامی و روحیه شجاعانه ایرانی را جاودانه کرد، بر عکس کسانی که با نامه نگاری و درخواست مذاکره با آمریکا، هویت خود را زیر پا می‌گذارند .

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، مهدی چمران در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به سالروز شهادت دکتر چمران گفت: چمران وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران و نماینده حضرت امام در شورای عالی دفاع و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بود که با شروع جنگ مجلس را رها کرد و میدان جنگ رفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اعتقاد راسخ دکتر چمران بر این بود که ما می‌توانیم، اعتقادی که حضرت امام هم آن را باور داشتند و رهبری هم بر این باور هستند .

نماینده سابق شورای شهر تهران با بیان اینکه شهید مصطفی چمران فعل توانستن را در همه عرصه به خوبی صرف کرد تاکید کرد: او توانست جز بهترین دانشمندها و بزرگترین‌ها در رشته خودش فیزیک پلاسکما باشد .

وی ادامه داد: اوتوانست فرمانده و رزمنده‌ای توانا و قوی و در جنگ های چریکی بی نظیر باشد، همچنین توانست مدیری توانمند و سیاستمداری برجسته وعارفی لطیف باشد .

چمران با اشره به مبارزات شهید چمران در لبنان اظهار کرد: او توانست همه جا بذر مبارزه با ظلم و ستم را بافشاند و دانه های مقاومت را در لبنان غرس کرد، در مقابل اسرائیل و فالانژها جنگید تا مقاومت امروز لبنان و منطقه خاور میانه تنومند و بارور باشد.

وی تصریح کرد: شهید چمران توانست در ایران بعد از پیروزی انقلاب، شب تیره شکست را به یک حماسه بزرگ تبدیل کند و توانست محاصره سوسنگرد را بشکند، او توانست در شرایط سخت آن روز اهواز که نان به سختی پیدا می‌شد، در شرایط شش ماه اول جنگ زیر دریایی بسازد و آزمایش کند و به آب بیاندازد.

سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه خاطرنشان کرد: او توانست پل های چریگی بسازد، اولین موشک ایران در اهواز آزمایش کند، اینها واقعیت ها جنگ و دکتر چمران است .

وی همچنین با اشاره به توانایی‌های مبارزاتی شهید چمران ادامه داد: شهید چمران موشک‌های زیر آبی ساخت که از دور هدایت می‌شد، خمپاره 60 ساخت، توانست ستاد جنگ های نامنظم را در یک سازماندهی بسیج گونه شکل دهد و به کمک مکتب اسلامی و روحیه وطن دوستی توانست از جوانان به ظاهر بی بند بار رزمندگانی شهادت طلب بسازد .

وی با اشاره به نامه‌نگاری‌های اخیر برخی گروه‌ها برای مذاکره مجدد با آمریکا تصریح کرد: شهید چمران هویت انقلابی و مقاومت اسلامی و روحیه شجاعانه ایرانی را جاودانه کرد، بر عکس کسانی که با نامه نگاری هویت خود را با این نامه ذلت باربه آمریکا زیر پا می‌گذارند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۳۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ نظر اوسمار درباره جمله نمی‌گذارند ما قهرمان شویم!

اوسمار ویرا به جمله نمی گذارند ما قهرمان شویم واکنش نشان داد.

دریافت 18 MB

دیگر خبرها

  • درخواست زلنسکی برای تغییر توجه غرب از اسرائیل به اوکراین
  • فیلم/ نظر اوسمار درباره جمله نمی‌گذارند ما قهرمان شویم!
  • درخواست غرامت 120 میلیونی برای بازیکن کشته شده!
  • شهدای عرصه هویت ملی استان سیستان و بلوچستان
  • برنامه‌ریزی برای احداث پارکینگ در خیابان شهید چمران قم
  • گرامیداشت یادوخاطره شهدای عرصه هویت ملی سیستان وبلوچستان
  • تقدیر رئیس سازمان سنجش از مسئول حفاظت آزمون استان خوزستان
  • درگذشت پدر علم قنات ایران
  • پیام تسلیت رئیس دانشگاه چمران اهواز
  • کمک کانون آستان قدس شهید چمران یزد به آزادی زندانیان غیر عمد