Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه ورزشی خبرگزاری برنا،خورخه سمپائولی سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین که همواره با انتخاب‌ها و چینش نادرست بازیکنانش، مورد انتقاد تند قرار گرفته است، پس از شکست سنگین سه بر صفر برابر کرواسی در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ سعی در رفتن به رختکن تیم داشت که در تونل، هواداران خشمگین و معتصب آلبی سلسته، با پرتاب آب دهان و بطری به سمت او، اعتراض خود را نسبت به وضع موجود اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پرتاب بطری و آب دهان هواداران خشمگین آرژانتین، به سمت سمپائولی،این در حالی است که پیش‌تر و زمانی که آرژانتین در بازی نخست خودش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نتوانست مقابل ایسلند به پیروزی برسد هواداران این تیم با مراجعه به صفحه شخاصی سمپائولی اقدام به فحاشی نسبت به او و خانواده اش کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آرژانتین جام جهانی خانواده روسیه سرمربی تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۳۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم

سال 2018 در چنین روزی و از هفته سی و ششم رقابت های لالیگا اسپانیا فصل 2017/18، دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند. رونالدو و بیل گل های رئال مادرید و در مقابل لیونل مسی و سوارز گل های بارسلونا را در این بازی به ثمر رساندند.

دانلود (28MB)

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • رسانه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • پایگاه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • اولین سرمربی مارادونا هم به ال‌دیه‌گو پیوست
  • سزار منوتی، سرمربی قهرمان جام جهانی 1978 درگذشت
  • «سزار لوئیس منوتی» اسطوره فوتبال آرژانتین در سن 85 سالگی درگذشت
  • معمار فوتبال آرژانتین درگذشت + عکس
  • آرژانتین در غم درگذشت اولین مربی قهرمان جهان
  • روایت مدیر تیم سپاهان از بانوان هوادار پرسپولیس؛ پرتاب سنگ و آب جوش، فحاشی و حرکات بسیار ناشایست
  • هجوم هواداران خشمگین رم به صفحه اینستاگرام آبراهام و کارسدورپ