Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@11:18:48 GMT

نوبت به پرداخت سود متوفیان رسید

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۰۳۵۸۰

نوبت به پرداخت سود متوفیان رسید

از امروز به مدت دو هفته سامانه سهام عدالت برای ثبت شماره شبا از دسترس خارج شد. در عین حال وراث مشمولان فوت شده سهام عدالت از هفته آینده می توانند برای مقدمات دریافت سود به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.

به گزارش ایسنا، از سال گذشته سازمان خصوصی سازی اعلام کرد که مشمولان سهام عدالت برای دریافت سود باید شماره شبای بانکی خود را در سامانه سهام عدالت ثبت کنند تا بعد از راستی آزمایی شماره حساب‌ها مبالغ سود به حساب این افراد واریز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان خصوصی سازی اعلام کرده سود سهام عدالت مربوط به سال مالی ۱۳۹۵ را به حساب افرادی که شماره شبای بانکی خود را در سیستم وارد کرده اند پرداخته است. البته این واریز با این شرط انجام شده که شماره شبای بانکی مسدود نباشد و متعلق به شخص مشمول سهام عدالت باشد.

در آخرین اطلاعیه ها اعلام شد که مشمولان سهام عدالت تا ۳۱ خرداد ماه سال جاری فرصت دارند شماره شبای بانکی خود را در سامانه سهام عدالت وارد کنند. در نتیجه مشمولان سهام عدالت تا روز گذشته فرصت داشتند که شماره شبای بانکی خود را در سامانه وارد کنند و از امروز این سامانه به مدت دو هفته از دسترس خارج است. البته مشمولان می توانند برای دیگر اقدامات به جز ثبت شماره شبا به این سامانه مراجعه کنند.

مشاور رییس سازمان خصوصی سازی در این مورد به ایسنا گفت: سامانه سهام عدالت از امروز به مدت دو هفته از دسترس خارج می شود و ۱۶ تیر ماه، جلسه شورای عالی برای نحوه ثبت جدید شماره شبای بانکی مشمولان برگزار خواهد شد.

سید جعفر سبحانی همچنین درباره مشمولان سهام عدالت که فوت شده اند گفت: وراث فوت شده ها از این هفته می توانند برای اقدامات بابت گرفتن سود سهام عدالت متوقی به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند. آنان باید اصل برگه انحصار وراثت را همراه داشته باشند. حضور فیزیکی وراث یا حضور وکیل آن ها الزامی است.

وی توضیح داد: البته تمام دفاتر پیشخوان دولت خدمات سهام عدالت را انجام نمی‌دهند و دفاتر خاصی در هفته آینده برای این کار رسما اعلام می شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام سود سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۳۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ سید محمد مهدی احمدی مدیر کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس در برنامه مجله فوتبال شبکه خبر گفت: ۸۵ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به ۶ بانک واگذار شد و تا ۲ سال این فرآیند را بانک شهر مدیریت خواهد کرد. باشگاه پرسپولیس نزدیک به ۱۸۰ میلیارد تومان به نظام بانکی بدهکار است.  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • روش جدید پرداخت مالیات بر ارث از سپرده متوفیان نزد بانک‌ها
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • فیلم|بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی
  • بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی