Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکر مرحوم حجت‌الاسلام حسینی استاد اخلاق تهران صبح امروز تشییع شد. ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰ سیاسی سیاست ایران نظرات

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعلی‌اکبر حسینی استاد اخلاق مشهور برنامه «اخلاق در خانواده» روز گذشته (پنجشنبه، 31‌خرداد) در سن 79 سالگی  دعوت حق را لبیک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

استاد مشهور برنامه اخلاق در خانواده دار فانی را وداع گفت

 پیکر مرحوم حجت‌الاسلام حسینی صبح امروز(جمعه، اول‌تیر) از مقابل مسجد فائق واقع در خیابان ایران با حضور اقشار مختلف مردم و شخصیت‌های سیاسی تشییع شد.

پیکر این عالم دینی قرار است در رواق امام‌خمینی(ره) حرم شاه عبدالعظیم حسنی (ع) به خاک سپرده شود.  

حمیدرضا مقدم‌فر، جعفر درونه و مجید قلی‌زاده(مدیرعامل خبرگزاری تسنیم)

سردار حسین اشتری(فرمانده نیروی انتظامی)

حجت‌الاسلام حسین طائب(رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران)

انتهای پیام/

R1011202/P1360/S1,1412/CT7 واژه های کاربردی مرتبط سردار اشتری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سردار اشتری سردار اشتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۳۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظ سرباز بلندبالای وطن

ایسنا/کرمان مرزبانان چشمان همیشه بیداری هستند که حاضرند جانشان را فدا کنند اما ذره‌ای از خاکمان به دست نااهلان نیفتد که مصداق آن خون شهید محمدجواد بیاناتی است که در هنگ مرزی زابل بر زمین ریخته شد. 

در واپسین روزهای سال ۱۴۰۲ شاهد پر پر شدن یکی از فرزندان وطن بودیم که در لباس مقدس سربازی و مرزبانی خونش به زمین ریخت تا پرچم سه رنگ همچنان در نقطه نقطه مرزهای کشورمان برافراشته باشد.

امروز ۲۹ اسفندماه پیکر مطهر شهید مرزبان سرباز وظیفه محمدجواد بیاناتی بر دستان مردم روزه‌دار در بخش اسفندقه جیرفت تشییع و تا آرامگاه ابدی‌اش بدرقه شد. 

شهید مرزبان افتخار این مرز و بوم

فرماندار جیرفت در حاشیه آیین تشییع پیکر شهید بیاناتی در گفت و گو با ایسنا، شهدای مرزبانی را نماد مردانگی دانست و گفت: مرزبانان خط نگهداران امنیت و آرامش جامعه هستند و در آن لحظاتی که همه در کنار خانواده‌هایشان در آرامش و آسودگی بودند، گلوله‌ای قلب شهید مرزبان را هدف قرار داد و با مظلومیت به شهادت رسید. 

احمد بلندنظر پاداش شهدا را بهشت ابدی و عزت اخروی دانست و افزود: وجود خاکی ما در حد قدردانی از جایگاه رفیع شهدا نیست اما باید در حد توان و در هر جایگاهی که هستیم پاسدار خون و راه شهدا باشیم. 

وی با ابراز همدردی با خانواده معظم شهید بیاناتی اظهار کرد: خانواده شهدا چشم و چراغ ملت هستند و با تکریم آنها باید گوشه‌ای از دین خود را ادا کنیم. 

رئیس شورای تامین شهرستان جیرفت به دشمنان هشدار داد که انتقام خون‌های بر زمین ریخته شده جوانان برومندمان را خواهیم گرفت و افزود: نیروی انتظامی و رده‌های آن همیشه در صحنه‌های مختلف با فدا کردن جان خود در حال خدمت است اما دشمنان از مجازات و انتقام پس دادن در امان نخواهند بود. 

به گزارش ایسنا، پیکر شهید سرباز وظیفه محمد جواد بیاناتی که یکشنبه شب در حین گشت زنی در هنگ مرزی زابل به شهادت رسید، صبح امروز با حضور خانواده های معظم شهدا، اقشار مختلف مردم، رده های نظامی و انتظامی در بخش اسفندقه جیرفت تشییع و در زادگاهش روستای باغ نایب به خاک سپرده شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تشییع باشکوه پیکر شهید مرزبان در جیرفت
  • پیکر شهدای گمنام مهمان مراسم شب قدر در مسجد جمکران
  • خداحافظ سرباز بلندبالای وطن
  • مراسم تشییع و تدفین مرزبان شهید در شهرستان جیرفت برگزار شد
  • پیکر شهدای گمنام میهمان شب قدر مراسم مسجد جمکران
  • برنامه‌های ویژه سال تحویل در آستان مسجد مقدس جمکران
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در تبریز
  • تشییع پیکر شهید کوچکزایی در زابل
  • سخت‌گیری خدا برای حق‌الناس
  • مرد بزرگی که در اخلاق و انسانیت «استاد» بود