Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ منابع پلیس اسپانیا به خبرگزاری افه اعلام کردند این نهاد شش ورزشکار  مظنون به دوپینگ را دستگیر و یک سازمان متهم به فروش و توزیع را نیز پملپ کرد.

گزارش دادند که در میان دستگیرشدگان، گیزاو بکله، دونده اتیوپی بود که در مسابقات نیمه ماراتن اخیر مادرید قهرمان شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس ملی اسپانیا با انتشار بیانیه ای در سایت خود اعلام کرد: "شش ورزشکار در عملیات ضد دوپینگ دستگیر شده اند و از آنها مقادیری هورمون های رشد، انسولین، تستوسترون و مواد ترانسفوزیونی کشف شده و ضبط شده است.

در بیانیه پلیس آمده است: طی این عملیات، پلیس مواد مخدر و همچنین ویتامین های تزریقی و مواد مورد استفاده در تزریقات خودسرانه را کشف و ضبط کرد.
از دیگر دستگیر شدگان می‌توان به راچید ناجید به عنوان مربی دوومیدانی و همسرش مالیکا آساهسا که قبلا به دلیل نقض قوانین ضد دوپینگ به مدت 4 سال تعلیق شده‌اند- سعید آیتادی، فاطمه ایاکی و آبه به مولوگتا اشاره کرد.

پلیس به افه گفت که تمام مظنونین دستگیر شده، از راه ورزش امرار معاش می کنند و در مسابقاتی در شهرهای محبوب اسپانیا برگزار می شود و جایزه نقدی دارد، شرکت می کنند.

بعضی ها می توانند 7000 یورو در هر ماه درآمد کسب کنند و بکله در مسابقات نیمه ماراتن شهرهای الچه، آلمریا و مادرید حضور داشت و در مسابقات لیبرتی در ماه ژوئن 10 کیلومتر را در کمتر از یک ساعت دوید.

همچنین سازمانی که به عنوان باند قاچاق، از سفرهای ورزشکاران به مراکش، فرانسه و ایتالیا به عنوان پوششی برای قاچاق مواد در چمدان های خود استفاده می کرد و در تهیه و توزیع مواد نیروزا فعالیت داشت منحل شد.

انتهای پیام/
بازداشت دوپینگی ها در اسپانیا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۳۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از کشف ۲۴۷ کیلوگرم حشیش در مشهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی پلیس، سردار سرتیپ پاسدار محمدکاظم تقوی اظهار کرد: تیم‌های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اقدامی اطلاعاتی، یک محموله مواد مخدر را ردزنی و پس از کنترل و مراقبت‌های پوششی در اقدامی غافلگیرانه خودرو پژو ۴۰۵ حامل مواد افیونی را در یکی از خیابان‌های شهر مشهد متوقف کردند.

وی افزود: در این عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در بازرسی از خودرو موردنظر ۵۰ کیلوگرم حشیش کشف و یک متهم زن و یک متهم مرد تبعه خارجی را نیز دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه با اشاره به بازرسی از مخفیگاه متهمان در بلوار توس، ۱۹۷ کیلوگرم حشیش را کشف کردند، تصریح کرد: در مجموع در این عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ۲۴۷ کیلو گرم حشیش را کشف و دو متهم دستگیرشده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 748535

دیگر خبرها

  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • دو متهم به قتل وکیل بابلی دستگیر شدند
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • دو متهم به قتل، در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند
  • ۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند