Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار حساس و سرنوشت ساز نیجریه و ایسلند در حالی برگزار می شود که درصورت برتری نماینده اروپا، احتمال حذف آرژانتین از جام جهانی افزایش پیدا می کند.

گروه ورزشی خبرگزاری آنا - حمیدرضا نقیبی؛ ورزشگاه ولگوگراد آرنا شهر ولگوگراد جایی است که دیدار دوم و سرنوشت ساز گروه E در روز دوم رقابت های این گروه در آن برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیداری که میان تیم های ایسلند و نیجریه ساعت 19:30 برگزار می شود.

نیجریه در نخستین مسابقه خود به مصاف کرواسی رفت که در پایان شکست 2 بر صفر نصیب این تیم شد تا در قعر جدول قرار بگیرد. در مقابل ایسلند برابر آرژانتین که شب گذشته شکست سنگین و دور از انتظار 3 بر صفر را برابر کرواسی متحمل شد به تساوی یک بر یک رضایت داد تا امروز با این تفکر به دیدار حریف آفریقایی اش برود که بتواند با کسب 3 امتیاز این مصاف 4 امتیازی شود و به صعود از گروه نزدیک شود.

نماینده سبزپوش آفریقا که ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه را در ترکیب خود دارد برای آنکه بتواند به صعود امیدوار باشد باید در بازی امروز برابر ایسلند برنده زمین را ترک کند تا در بازی آخر برابر آرژانتین بتواند با کسب امتیاز به مرحله بعد صعود کند. گرنوت روئر سرمربی نیجریه در بازی اول برابر کرواسی فاقد برنامه مشخصی برای رسیدن به دروازه حریف بود و بدون شک اگر امروز هم تیمش را با برنامه های متنوعی به زمین نفرستد، مقابل تیم سختکوش ایسلند شانسی برای کسب امتیاز نخواهد داشت.

الکس ایوبی، ویلفرد اندیدی، احمد موسی و کیلیچی ایهیناچیو که در تیم های لیگ برتری انگلیس بازیکنان شاخصی هستند به همراه بازیکنان با تجربه ای چون ویکتور موزس و جان اوبی میکل می توانند برابر ایسلند از حیثیت فوتبال آفریقا دفاع کنند. عقاب‌های سبز که پیروزی با ارزش سنگال را برابر لهستان در روز اول مسابقات دیدند برای آنکه دومین تیم آفریقایی باشند که طعم برد را چشیده است، نیاز به تحرک، دوندگی و جنگندگی بیشتری نسبت به دیدار اولشان دارند تا بتوانند سهمیه های قاره سیاه در مرحله یک هشتم نهایی را افزایش دهند. حذف مصر و مراکش به اندازه کافی شخصیت فوتبالی آفریقایی ها را زیر سوال برده است و بازیکنان نیجریه مصمم هستند تا بازنده مصاف با وایکینگ‌ها نباشند.

ایسلند که در بازی اول با درخشش هانس هالدورسون در درون دروازه که توانست پنالتی لیوتل مسی را مهار کند یک امتیاز گرفت با توجه به ناکامی آرژانتین در بازی امروز به چیزی جز پیروزی فکر نخواهد کرد. گسب 3 امتیاز از نان شب هم برای مردان یخی اروپا واجب تر است چرا که فاصله امتیازی آنها را با مسی و یارانش به 3 امتیاز می رساند و آنها روز آخر برابر کرواسی حتی با یک تساوی هم صعود خواهند کرد.

هالگریمسون سرمربی ایسلند در بازی امروز یوهان گودموندسون را که برابر آرژانتین مصدوم شد را در اختیار ندارد اما با توجه به اینکه تیم بسیار قبراق و یکدستی را آماده کرده است برای آنکه در نخستین حضورش در جام جهانی بتواند حضور در مراحل بالاتر ار تجربه کند، باید از سد نیجریه عبور کند تا در روز پایانی برابر کرواسی که در مرحله انتخابی بالاتر از آن قرار گرفت برنده باشد و به عنوان صدرنشین صعود کند. اگر چه کرواسی برابر آرژانتین به مراتب بهتر از ایسلند بازی کرد. برتری شاگردان هالگریمسون برابر عقاب‌های سبز آنها را 4 امتیازی خواهد کرد و احتمال حذف آرژانتین را به شدت افزایش می دهد.

نکات آماری

* نیجریه در 3 بازی اخیر خودش در جام جهانی شکست خورده است.

* دو تیم تنها یک بار با هم در سال 1982 بازی کردند که ایسلند با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد.

* هر 5 پیروزی تاریخ نیجریه در جام جهانی مقابل حریفان اروپایی به دست آمده است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۴۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت

به گزارش خبرنگار مهر، تیم والیبال هورسان رامسر که امسال در لیگ برتر والیبال با ۱۲ پیروزی و ۱۴ شکست در جایگاه دهم قرار گرفته بود از تیمداری در لیگ برتر انصراف داد. پیش از این مدیرعامل باشگاه هورسان از فروش امتیاز این تیم خبر داده بود. این باشگاه به دلیل مشکلات مالی و عدم حمایت از سوی مسئولان از حضور در لیگ برتر والیبال انصراف داد.

تیم سایپا که در لیگ برتر والیبال امسال عملکرد بسیار ضعیفی داشت و تنها یک پیروزی در لیگ امسال داشت و به لیگ دسته یک سقوط کرده بود، با فروش امتیاز تیم هورسان رامسر به لیگ برتر والیبال بازگشت.

کد خبر 6086556 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • شگفتی‌سازی افغانستان و تاجیکستان در جام ملتهای فوتسال آسیا
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • با درخواست آنچلوتی: بازگشت مدافع جوان به رئال
  • العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا
  • ساعت دقیق بازی ایران و قرقیزستان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت
  • عظیمی: تیم ملی در آرامش کامل قرار دارد