Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم افتتاحیه هفته المپیک با عنوان المپیک، «امید، نشاط و همبستگی» با برگزاری مراسم دو همگانی صبح امروز در سالن هندبال و مسیر مجموعه ورزشی انقلاب با حضور بیش از دو هزار نفر برگزار شد. ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲ ورزشی رشته های ورزشی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در مراسم دوی همگانی هفته المپیک امروز بیش از دو هزار نفر  در رده‌های سنی مختلف مسیر سالن هندبال، خیابان سئول و مجموعه ورزشی انقلاب را دویده و سپس مراسم طناب‌زنی، فوتبال حبابی، حرکات نمایشی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در سالن هندبال برگزار شد.

در ادامه پیام توماس باخ رییس کمیته بین المللی المپیک بمناسبت روز المپیک توسط شیرزاد پیشکسوت دوومیدانی قرائت و گزارشی از برنامه‌های هفته المپیک  ارائه گردید و در خاتمه هدایایی به قید قرعه به شرکت‌کنندگان این مراسم اهدا شد.

این مراسم با حضور مهندس هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا رحیمی رئیس فدراسیون هندبال و عضو هیات اجرایی، علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی و عضو هیات اجرایی، دکتر احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، بیرانوند نماینده مجلس اسلامی، حسنی سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران، آرش میر اسماعیلی، حمیدرضا قلی‌پور و سعید حسنی‌پور اعضای کمیسیون ورزشکاران برگزار شد.

برنامه هفته المپیک که در مناسبت‌های مختلف به‌مدت یک هفته برگزار می‌شود بدین شرح می‌باشد:

جمعه 97/4/1       المپیک و ورزشهای همگانی(افتتاحیه ساعت 8 صبح سالن هندبال)

شنبه 97/4/2       المپیک و محیط زیست

یکشنبه 97/4/3     المپیک،کودکان، دانش آموزان و نوجوانان

دوشنبه97/4/4      المپیک، جوانان دانشجویان و سربازان

سه شنبه 97/4/5   المپیک و رسانه

چهارشنبه 97/4/6   المپیک و بانوان

پنجشنبه  97/4/7   المپیک و پیشکسوتان، قهرمانان و اسوه‌های جنگ و جهاد (اختتامیه)

انتهای پیام/ 

R39383/P35350/S3,33/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۴۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهمنامه همکاری هندبال با کلینیک تخصصی ورزشی متین

تفاهمنامه همکاری فدراسیون هندبال و کلینیک تخصصی پزشکی ورزشی و فیزیوتراپی «متین» به امضا رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تفاهمنامه همکاری فدراسیون هندبال و کلینیک تخصصی پزشکی ورزشی و فیزیوتراپی متین به امضای علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال، و مهدی علی‌نژاد، مدیر کلینیک تخصصی پزشکی ورزشی و فیزیوتراپی «متین»، رسید. 

همکاری در برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌ها و اقدامات مشترک در زمینه پزشکی - ورزشی، درمانی، آموزشی، فرهنگی، ورزشی و خدماتی در زمینه بهبود، پیشگیری، توسعه ورزش و موضوعات مرتبط با آن، گسترش فعالیت‌های علمی – تحقیقاتی در این زمینه و همچنین ارائه تسهیلات و خدمات مشترک علمی، آموزشی، خدماتی و ورزشی از مفاد این تفاهمنامه همکاری است. 

مهدی علی‌نژاد رئیس سابق فدراسیون ووشو و معاونت اسبق ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش،  در این بازدید با اشاره به افتخارات چند سال اخیر هندبال در رده‌های مختلف ملی، حرکت فدراسیون هندبال در مسیر پیشرفت را درخشان توصیف و ابراز امیدواری کرد این مسیر همچنان ادامه داشته است. 

علیرضا پاکدل نیز با اشاره به خدمات ارزنده مهدی ‌علی‌نژاد در ورزش کشور، ابراز امیدواری کرد جامعه ورزش از تجربیات مدیریتی ورزشی علی‌نژاد بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تدوین ۳۵ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برای روز مراغه
  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه فردا در هرمزگان برگزار می‌شود
  • تدوین برنامه های فرهنگی هنری و ورزشی در مراغه
  • مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد
  • ایجاد روحیه امید و همبستگی ملی از ثمرات وعده صادق است
  • بازگشت پویش دوشنبه‌های ورزشی کارگران به کارخانه‌ها
  • خدمت بی منت به سالمندان آسايشگاه نشاط مهريز
  • مشعل المپیک پاریس در یونان روشن شد
  • مشعل المپیک ۲۰۲۴ پاریس در یونان روشن شد
  • امضای تفاهمنامه همکاری هندبال با کلینیک تخصصی ورزشی متین