Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@12:39:10 GMT

اقتدار جمهوری اسلامی در جهان بی نظیر است

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۰۴۳۳۶

اقتدار جمهوری اسلامی در جهان بی نظیر است

سمنان- ایرنا- امام جمعه موقت سمنان گفت: اقتدار نظام جمهوری اسلامی و تشیّع با ایستادگی در مقابل استکبار جهانی و آمریکا جنایتکار بی نظیر است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدباقر عبدوس در نمازجمعه این هفته سمنان افزود : آمریکا ملعون در ‌چند دهه گذشته با دسیسه های مختلف درصدد تفرقه در جامعه ایران بوده است که با وجود تلاش های بسیار نتوانسته وحدت این کشور را از بین ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت: قبل از انقلاب اسلامی، آمریکا جنایتکار برای ملت ایران تصمیم گیری می کرد اما امروز می بینیم با اجرای قانون و مردم سالاری دینی انتخابات پرشور در کشور برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: اکنون آمریکا جنایتکار با تحریم و تحرکات اقتصادی درصدد تفرقه در بین مردم و جدایی ملت با نظام‌ جمهوری اسلامی هست که باید همه در برابر این کارشکنی ها هوشیار باشیم.
عبدوس ادامه داد: برای این عزت و سربلندی ایران اسلامی، جوانان این مرز و بوم خون ها دادند و رسالت و من و شما آن است که از این رشادت ها دفاع کنیم و راهشان را ادامه دهیم.
امام جمعه موقت سمنان اضافه کرد: به تعبیر امام خمینی(ره)‌ پیروزی جمهوری اسلامی نقطه عطف حکومت امام زمان(عج) است و باید با اتحاد از این نظام سرافراز حمایت کنیم.
وی تصریح کرد: وحدت مسوولان برای رفع مشکلاتی اقتصادی مثال زدنی است و باید آحاد مردم و نهادهای اجرایی با حمایت از کالای ایرانی از مشکلات سربلند بیرون بیاییم.
عبدوس ادامه داد: امروز دیگر زمان مخالفت نسبت به احزاب و جریان‌های سیاسی نیست و باید با وحدت مثال زدنی برنامه هایی که دشمنان برای تفرقه در کشور به کار گرفتند، خنثی کرد.
امام جمعه موقت سمنان بیان داشت: نهادهای اجرایی مسوول اصلی رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری در جامعه هستند و مسوولان هفتگی مهمترین دستاوردها و اقدامات خود را به مردم اطلاع رسانی کنند.
6026/7339

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي اقتدار جمهوري اسلامي امام جمعه سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۴۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایات رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا انجام می‌شود

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت: همه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه با حمایت آمریکا انجام می‌شود و عامل همه تمام مشکلات، گرفتاری‌ها و فسادها آمریکا است و بقیه کشورها از او پیروی می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه گرگان اظهار داشت: رژیم صهیونیستی به تنهایی کاری از دستش بر نمی‌آید و همه این جنایت‌هایی که انجام می‌دهد با حمایت و پشتیبانی آمریکایی‌هاست.

امام جمعه گرگان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به 12 فروردین روز جمهوری اسلامی گفت: حضرت امام (ره) با رهبری خود، توانست یک جامعه اسلامی را در راستای ایجاد نظام جمهوری اسلامی همراه کند.

آیت‌الله نورمفیدی افزود: رای بسیار بالای مردم به نظام جمهوری اسلامی برای دنیا غیرقابل تصور و وغیرقابل باور بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فرا رسیدن ایام لیالی قدر اشاره کرد و گفت: این ایام بهترین زمان طلب، عفو، بخشش، استغفار و خاصه دعا از درگاه خداوند است.در این ایام سرنوشت یک ساله انسان‌ رقم می‌خورد و فرصت خوبی است تا از خداوند بخواهیم بهترین‌ها را تا سال آینده برای ما در نظر بگیرد.

آیت‌الله نورمفیدی همچنین با گرامیداشت سالروز ارتحال آیت‌الله بروجردی، گفت: وی در دوران زندگی‌اش که همزمان با حکومت رضاخان بود، یک عالم مبارز و مخالف با جریانات رضاخانی بود.

وی افزود: آیت‌الله بروجردی در واقع شخصیت بزرگ عالم ربانی، مرجع عالیقدر در مرکزیت شیعه بود و خدمات ارزشمندی به عالم اسلام و تشیع داشت.

انتهای پیام/581

دیگر خبرها

  • عامل اصلی تمام مشکلات و فساد‌های عالم آمریکا است
  • جنایات رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا انجام می‌شود
  • آمریکا عامل اصلی فساد و مشکلات دنیا است
  • «قدس» عزت جهان اسلام است/ نزدیکی اسرائیل به خط پایان
  • انقلاب اسلامی ایران آغاز حرکت جهان به سوی ظهور حجت است
  • قالیباف: همه جهان اسلام وظیفه دارند از ملت غزه حمایت کنند/ مقاومت ملت غزه بی‌نظیر است/ پیروزی جبهه مقاومت بر جبهه کفر، وعده قطعی الهی است/ اسماعیل هنیه: ما مجلس شورای اسلامی را مجلس حامی فلسطین و مقاومت فلسطین می‌دانیم
  • اجتماع «امام حسنی ها» همایش اقتدار و وحدت بی نظیر ملت ایران بود
  • خون شهدا زمینه ساز اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران
  • رهبر انقلاب در دیدار اسماعیل هنیه: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است/ جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد/ اقدامات تبلیغاتی مقاومت فلسطین جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است
  • مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است/جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد/اقدامات تبلیغاتی مقاومت فلسطین جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است