Web Analytics Made Easy - Statcounter



رویداد۲۴ دست‌اندرکاران موسسه تیونینگ Underground Racing در باند هوایی Pikes Peak حاضر شده‌اند تا ببینند که رکورددار کنونی مسافت 800 متر می‌تواند رکورد خود را بهبود بخشد یا خیر. لامبورگینی اوراکان بای توربو سریع‌ترین خودرو در این مسافت بوده و سرعت 413.6 کیلومتر در ساعت را ثبت کرده است.




لامبورگینی حاضر در این رویداد فوق‌العاده سریع نشان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تست‌های اولیه نشان دادند که این خودرو به سرعت 392.7 کیلومتر در ساعت رسیده و تیم مربوطه به انجام اصلاحات در خودرو ادامه داده‌اند تا کشش آن بهبود یابد. سرعت خودرو از این به بعد است که افزایش می‌یابد. پس از چند تست دیگر این خودرو دقیقاً به همان رکورد پیشین رسیده است و نهایتاً در تست نهایی اوراکان با ثبت رکورد 417.9 کیلومتر در ساعت رکورد جدیدی را به ثبت می‌رساند که 4.3 کیلومتر در ساعت سریع‌تر از رکورد پیشین می‌باشد.


در ویدیوئی از انجام این تست، یک نیسان GT-R نیز به چشم می‌خورد که تلاش دارد به سرعت‌های بالا و رکوردشکن دست یابد. اگرچه راننده این خودرو موفق به شکستن رکورد نمی‌شود اما به سرعت قابل‌توجه 408 کیلومتر در ساعت دست می‌یابد.



Underground Racing از جمله تیونرهای پیشرو در تولید خودروهایی است که می‌توانند به سرعت‌های فوق‌العاده بالا در مسافت 800 متر دست یابند. در سال 2017 یکی از اوراکان های تیون شده رکورد 402 کیلومتر در ساعت را ثبت کرد. یک لامبوی دیگر که توسط تیونر دیگری آماده شده بود در سال 2015 به سرعت 383.9 کیلومتر در ساعت دست یافت و آن زمان رکورددار بود.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 لامبورگینی تست سرعت سرعت خودرو تیونر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۴۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از فیبر نوری قدمی برای افزایش سرعت اینترنت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیر مخابرات استان مرکزی در خصوص اجرایی شدن طرح فیبر نوری در سطح استان در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما گفت: هدف از اجرای شبکه فیبر نوری توسعه شبکه ملی اطلاعات و افزایش سرعت اینترنت در سطح استان است. 
لطفی با اشاره به اقدامات انجام شده در این راستا در سال گذشته افزود: سال گذشته در استان مرکزی ۴۳۶ کیلومتر فیبرنوری اجرا شد که حدود ۴۰۰ کیلومتر آن در شهر‌ها انجام شده و حدود ۳۰ إلی ۶۰ درصد شهر‌ها تحت پوشش قرار گرفته است. 
مدیر مخابرات استان مرکزی ادامه داد: شاید کمترین توسعه مربوط به شهر اراک است که با تعامل و همکاری شهرداری و شورای شهر می‌توان تا انتهای امسال این وضعیت را به بیش از ۹۰ درصد رساند.
او عنوان کرد: برای استفاده از ۴۳۶ کیلومتر فیبرنوری صورت گرفته تاکنون حدود ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص شده و همین رقم برای سال جاری نیز در برنامه گنجانده شده است.

دیگر خبرها

  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکار‌های مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می‌آیند
  • استفاده از فیبر نوری قدمی برای افزایش سرعت اینترنت
  • تصاویری از تازه‌ترین شاسی‌بلند لامبورگینی اوروس SE
  • سریعترین شناگر ایران رکورد ماده ۱۰۰ متر آزاد را شکست
  • تصاویری از تازه‌ترین شاسی‌بلند لامبورگینی: اوروس SE
  • رکورد ۱۰۰ متر آزاد شنای ایران شکسته شد
  • خودروی هیبریدی پرسرعت مرسدس رونمایی شد
  • وضعیت خودروهای لوکس در نمایندگی‎ های خودرو دُبی بعد از سیل | بنز و لامبورگینی به چه روزی افتاده اند! |‌ تصاویر
  • سرعت باد در ایلام به ۸۰ کیلومتر بر ساعت رسید
  • سرعت باد در بعضی از مناطق استان ایلام به ۸۰ کیلومتر بر ساعت رسید