Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@00:12:13 GMT

مدیریت پسماند در اندیمشک اجرایی شد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۰۴۵۵۵

مدیریت پسماند در اندیمشک اجرایی شد

نعمت مریدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: توسعه و ارتقای خدمات شهری از وظایف مهم در سیاست‌گذاری برای مدیریت شهری است که در زمینه رضایتمندی شهروندان برنامه‌های متنوع طراحی و اجرا می‌شود.

وی افزود: منافع شهر و شهروندان در حوزه تصمیم های شورای شهر در اولویت قرار داشته و با نگاه به منافع عمومی و نگاه کارشناسانه به دنبال تحقق رضایت شهروندان در حوزه خدمات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهر اندیمشک گفت: قرارداد مدیریت پسماند با هدف یکپارچه‌سازی در حوزه خدمات شهری طراحی و در اندیمشک اجرایی شد.

مریدی، اخبار انتشار یافته در ارتباط با عدم نگاه به منافع شهروندان را کذب خواند و افزود: در قرارداد جدید یکپارچه‌سازی خدمات در حوزه شهری و پسماند با نگاه ویژه به منافع شهری و شهروندان مدنظر قرار گرفته و با اجرای این طرح یکی از مشکلات شهر رفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه، در قرار داد پسماند شرکت در تمام زمینه‌های نظافت شهری از جمعه جمع‌آوری و انتقال پسماند مشارکت خواهد کرد، اظهار کرد: مبلغ قرارداد منعقد شده برای جمع‌آوری پسماند در اندیمشک در هر ماه ۶۰۰ میلیون تومان بوده که نسبتا به سال گذشته به ازای هر ماه ۷۰ میلیون تومان نسبت به سال گذشته بیشتر بوده و با توجه به افزایش هزینه‌ها در این حوزه مناسب ارزیابی می‌شود.

عضو شورای شهر اندیمشک اظهار کرد: علاوه بر تجهیزات، بیش از ۱۳ دستگاه حمل پسماند برای مدیریت جمع‌آوری و انتقال پسماند وارد شهر شده و در انجام تعهدات مشارکت خواهند داشت.

مریدی بیان کرد: قرارداد پسماند در اندیمشک مناسب و کاهش دهنده هزینه‌ها دانست و افزود: در صورت تامین تجهیزات مورد نیاز این شرکت برای مدیریت پسماند شهری ماهانه مبلغ ۵۰ میلیون تومان از مبلغ تعیین شده در قرارداد کاهش خواهد یافت.

رئیس شورای شهر اندیمشک گفت: رعایت قانون، رضایتمندی شهروندان و کیفی‌سازی خدمات در اولویت شورای شهر و شهرداری اندیمشک قرار دارد و شورای شهر از ظرفیت‌های قانونی و ظرفیت‌های موجود در زمینه ارتقای خدمات برنامه‌ریزی می‌کند.

کد خبر 4327412

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان اندیمشک شورای شهر اندیمشک مدیریت پسماند گرگان بوشهر شهرکرد مشهد شیراز یاسوج عید سعید فطر خرم آباد تبریز بیرجند مواد مخدر خبرگزاری مهر ماه مبارك رمضان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۴۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی مسیرهای کنارگذر شیراز

ایسنا/فارس معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شهری اعلام کرد: با تلاش شبانه‌روزی نیروهای شهرداری شیراز، در پایان بارندگی کنارگذرهای رودخانه خشک پاکسازی و بازگشایی شده است و شهروندان می‌توانند از این مسیرها تردد کنند.

روح‌الله خوشبخت امروز، ۷ فروردین اعلام کرد: با تلاش شبانه‌روزی نیروهای شهرداری شیراز، در پایان بارندگی کنارگذرهای رودخانه خشک پاکسازی و بازگشایی شده است و شهروندان می‌توانند از این مسیرها تردد کنند. 

وی با اشاره به بارش باران و نزول رحمت الهی در شیراز گفت: خدا را شاکریم که با این بارش‌ها بخشی از کم آبی امسال شیراز جبران شده است و تمام تلاش مجموعه خدمات شهری و نیروهای شهرداری شیراز این بود که شهروندان بتوانند با وجود بارش‌های فراوان ترددی امن را در سطح شهر تجربه کنند. 

خوشبخت تاکید کرد: در حال حاضر تمام مسیرهای رفت و آمد در سطح شهر شیراز باز است و تنها به دلیل حجم زیاد آب ورودی به کنارگذرها و نیاز مبرم مسیرها به لایروبی، این مسیرها همچنان مسدود بود که با تلاش مجموعه خدمات شهری کنارگذرها نیز در کمتر از ۱۲ ساعت بازگشایی شده است.  

معاون شهردار شیراز همچنین از سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری تشکر کرد که با تلاش شبانه‌روزی و مدیریت آب‌های سطحی، روز ایمنی را برای شهروندان رقم زدند و تاکید کرد: تلاش کردیم خاطره‌ای خوش از تعطیلات نوروز و بارش باران برای شهروندان عزیز باقی بماند و بحمد الهی علی‌رغم بارش فراوان و آب‌گرفتگی معابر با تلاش نیروهای خدمات شهری هیچ حادثه‌ای برای شهروندان به وجود نیامد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • مدیریت شهری به دنبال رفع مشکلات شهر و جلب رضایت شهروندان است
  • افزایش خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان تهرانی
  • مدیریت‌شهری قزوین پاسخگوی آب‌گرفتگی شهرک دانش باشد
  • با عملکرد جهادی مدیریت شهری چتر خدمت بر سر همه محلات شهر گسترده خواهد شد
  • سامانه ۱۳۷ پلی دوطرفه بین شهروندان بروجنی و مدیریت شهری
  • سامانه ۱۳۷ پلی دو طرفه بین شهروندان بروجنی و مدیریت شهری
  • توزیع کیسه‌های ویژه پسماند خودرویی بین گردشگران نوروزی کیش
  • تلاش برای ساماندهی مراکز غیرمجاز نگهداری پسماند در قم/ وجود ۳۶۰ مرکز غیرمجاز
  • شیرازِ پس از باران، همچنان پاکیزه و زیبا
  • بازگشایی مسیرهای کنارگذر شیراز