Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پیشکسوت فوتبال ایران گفت: نباید مقابل توقع‌مان را بالا ببریم و بی گدار به آب بزنیم و مقابل این تیم هم باید مثل بازی با اسپانیا با همان تاکتیک دفاعی به میدان برویم.

محمد علوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص بازی تیم ملی کشورمان برابر اسپانیا اظهار داشت: بازی خوب و با برنامه‌ای از طرف ایران بود و با تاکتیک سرمربی تیم توانستیم به خوبی روزنه‌های دفاعی را بسته و مانع حمله کردن تیم اسپانیا شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی در پاسخ به این سوال که چرا تیم ایران در این بازی دیر خودش را پیدا کرد و به فکر گلزنی افتاد تصریح کرد: اگر از اول بازی به فکر حمله کردن و زدن گل بودیم نتیجه‌اش چیزی جز خوردن ۴ یا ۵ گل از اسپانیا نمی‌شد.   پیشکسوت فوتبال کشور در خصوص بازی با پرتغال گفت: در این بازی نباید توقعمان را بالا ببریم و بی گدار به آب بزنیم، در برابر پرتغال هم باید مثل بازی با اسپانیا با همان تاکتیک دفاعی به میدان برویم و در مرحله بعد به فکر گلزنی باشیم. به نظر من اگر با همین تاکتیک به میدان برویم می‌توانیم به صعود از گروهمان فکر کنیم.   علوی در پایان گفت: سرمربی تیم ملی کار خودش را می‌کند و نظرات مردم و جو بازی‌ها تاثیری در روند او نخواهد داشت و همین مدیریت قوی می‌تواند عامل موفقیت تیم ما در جام جهانی باشد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جام جهان جام جهانی2018 جام جهانی روسیه محمد علوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۴۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد

زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران در خردادماه مشخص شد.

طرفداری | کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران با هنگ کنگ و ازبکستان را اعلام کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال کشورمان در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶  به مصاف هنگ کنگ می رود و با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار روز پنجشنبه 17 خردادماه ساعت 15:30 به وقت تهران در ورزشگاه هنگ کنگ برگزار می شود.

همچنین تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 روز سه شنبه 22 خردادماه به مصاف ازبکستان می رود. این مسابقه از ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • چهره متفاوت یزدانی بعد از سروصدای انتقامی (عکس)
  • می‌خواست لیورپول را بازی بدهد، بدجور بازی خورد!‏
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • روبن آموریم کیست و چرا بازارش این‌قدر داغ شده؟
  • در شش ماه گذشته در یک جنگ دو مرتبه شکست اطلاعاتی خوردیم + فیلم
  • جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد
  • تاکتیک رسانه‌ای واشنگتن پست در قبال عملیات وعده صادق
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد